Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sistem frânare nou, W202.


Vizitator

Postări Recomandate

Salutare! 

 

Recent am luat decizia de a mă ocupa de revizia sistemului de frânare de la a mea "bătrânică". 

Decizia a impus implicarea personală, cap-coadă. Am achiziționat un set cât se poate de complet de chei de calitate profesională, de la 6 la 24, din toate categoriile, inclusiv dinamometrică.

Am ajuns la un furnizor mare de piese, unde am avut încredere că primesc un preț corect, precum și calitate. Greu cu calitatea, trebuie săpat puternic în mormane de China.

Elementele ansamblu etrier au fost sablate și revopsite.

Absolut totul a fost înlocuit, până la ultimul șurubel.

Cost final materiale, fără manoperă, 2800 ron, aproximativ.

 

Postez câteva imagini, și dacă sunt întrebări, răspund negreșit...

 

IMG_20190810_085541_653.thumb.jpg.28d7ba8f184bef5845ba45a5466f288b.jpgIMG_20190810_085541_655.thumb.jpg.d718cdaf4222b42d6f66ecc54f0644be.jpg

IMG_20190810_085541_654.jpg

IMG_20190810_085541_720.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Discurile de frână erau inutilizabile. Aveau carne, dar pentru că mașina a stat mult, nu am mai acceptat nivelul de coroziune.

Plăcuțele au ajuns la senzor. In rest nimic nu mi-a pus probleme, cu excepția unui singur șurub aerisitor care mi s-a rupt. Și cred că la un moment dat cineva l-a înlocuit cu o piesă alta decât originală. In rest totul s-a desfăcut fără probleme. Totul funcționa perfect, pistonașe, etc. A fost o alegere personală să arunc tot și să dau refresh.

 

Nu pot schimba furtunurile în schimb, implică înlocuirea sistemului de conducte. E pus pe listă, dar deocamdată urmează cutia automată, revizie la zi.

 

Poate veți râde, dar față-spate total, a durat ca timp două săptămâni, și ca ore efective lucrate, undeva spre 32. Poate chiar mai mult.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Mulțumesc!

Eu am întrebat și insistat atunci. Mi-a dat din toate brandurile posibile, diferite piese, în ideea în care a evitat China, cumva și la insistențele mele. Nu mi-a venit să cred câte nume mari lucrează în China.

Dar, saboții și plăcuțele au fost/nimerit QWP. Sincer, nici eu nu știu ce să zic de ele.

Discurile sunt ATE. Si aici cu mare greutate, unele Italia, unele nu știu ce.

Varianta spate la TRW nu am găsit.

Diferența între față ATE și spate TRW e uriașă, estetic vorbind. Și aici m-am scandalizat cu ei, nu am vrut diferențe.

Jantele sunt AMG, și se vede tot printre spițe.

 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Am postat valoarea devizului in totalitatea lui, cu absolut toate costurile incluse pentru această operațiune. Inclusiv sablarea elementelor, materialele de vopsit, diluanți, grunduri, copper spray, graphite grease, purjarea instalației de frână și înlocuirea lichidului. Am uitat să specific, deși nu înlocuite, sunt spre exemplu furtunurile în listă.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Placute as fi pus ATE ceramic. Lasa mai putin praf.

Nu ai gasit niste etrieri de pe modelele mai sport?

Sau de ce sa sablezi, in banii aia luai unele noi si le vopseai.

 

Fain, vad ca ai modelu elegance. cu rugina la oala telescop cum sta? Te-ai uitat?

Editat de Sharky
Link spre comentariu
Acum 8 ore, Sharky a spus:

Placute as fi pus ATE ceramic. Lasa mai putin praf.

Nu ai gasit niste etrieri de pe modelele mai sport?

Sau de ce sa sablezi, in banii aia luai unele noi si le vopseai.

 

Fain, vad ca ai modelu elegance. cu rugina la oala telescop cum sta? Te-ai uitat?

Mulțumesc!

Plănuiam că în timp să trec la discuri ventilate. 

Un plan ar fi schimbat motor cu un 280.

Un alt plan nebun e reconversie electrică. Dar mi-e milă...

Astea sunt relativ temporar, pt ITP și umblătură până la finalizarea celor care sunt un must.

In zona oală telescop pare ok, dar, bine că mi-ai atras atenția. Poate cere inspecție atentă. Am ceva coroziune in jurul gaurilor de ridicare, aripile față unde aruncă și îndeasă roata apa cu noroi, și un punct în spate la o aripă. In rest e ok.

Și mai este superficial pe brațe, bascule, etc. 

Este programată la tinichigerie și revopsire totală. Deja nu-mi mai bat capul. Problema este că au cerut strict manopera 3500E. Deci un total estimat de 6000E. Dacă nu chiar mai mult.

Link spre comentariu
Acum 6 minute, Faust2018 a spus:

Mișto masina , chiar nu merită vândută  .

@Faust2018

 

Mulțumesc! 

Nu as vinde-o pe nici o sumă pe care realistic ar oferi-o cineva. 

Am cumparat-o când eram student. Banii au fost ai mei, făcut niște mobilier oribil de greu, pentru care am tras că câinele. Plus că un an de zile am visat la ea și am căutat. Și de mult ce am căutat, am găsit anunțul când deja eram in Berlin, in dimineața în care îmi beam cafeaua și mă pregăteam să plec la dealeri. Pot să zic că a fost soarta...

Link spre comentariu

Rugina la suportul de arc in general se ascunde sub mastic, de afara arata ok, pana cand cedeaza si masina cade pe burta.

Conversia la 2.8 e degeaba. parerea  mea, mai ales daca e vb de motorul m112.

Eventual la 2.6 de la m112, il faci sa fie fara serie si apoi urmatorul pas e sa pui 3.7 de pe ML pt ca din exterior arata identic. :)

Nu stiu daca de pe ML merge, dar 3.2 de pe E merge sigur.

Nu am idee cum e aici, dar la w211 ecu e acelasi pt toata gama aia de motoare, doar setezi din star care varianta e si isi incarca el mapele corespunzatoare motorului.

 

Cam multi bani bagi in ea, parerea mea. La 6mii gasesti deja una cu multe chestii facute.

Problema e ca astea devin raritati si pe la dezmembrari, iar piesele ruginite sunt imposibil de gasit intregi.

Cat costa conversia la electric? Ar fi o faza destul de tare, parerea mea.

Link spre comentariu

Multumesc! Voi studia problematica unui engine swap de dimensiunea aia. Sunt interesante informatiile propuse de tine.

Dincolo de atasamentul aferent, care este mare, masina este extrem de rara in dotari. Pretul de achizitie a fost 63.000DM... adica dublu fata de pretul de baza. Fara sa intru in detalii, masina a apartinut unei anumite persoane, o doamna berlineza nascuta in 1937...

Masina va ramane alaturi de mine pana crap, in stare perfecta. Si probabil, pe langa vreun SL Pagoda, ori vreun G, va fi prima si ultima masina pe numele meu. Sper sa am cui s-o las mostenire.

 

Vizavi de conversie, am avut placerea de a discuta cu domnul, francezul care a facut primul Logan electric in Romania. Am inteles cate ceva de la el, si mi s-au aprins niste beculete dupa discutia avuta. Vom vedea...

Pretul unei conversii duce la niste mii bune de E. Se discuta de asincron, controllere de incarcare si electronica, toate de la Tesla. Vazut o conversie Porsche a lui, cu toate detaliile. A fost prezent cu ea si pe la un targ de tehnologie in Bucuresti. Probabil, multi din voi o stiti.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări