Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Freza Wema


Recommended Posts

Acum 2 ore, Lastwish a spus:

Pare con ISO 30.Dai o cautare pe google, ISO 30 dimensions ca sa fii sigur.

Am căutat eu doar că neavând niciodată un con in afara de morse in mana nu știu care sunt diferențele intre un iso30 și cele similare.

Link to comment

Eu cred ca este ce ai nevoie, verifica daca bara de retinere este cu M12, daca da, este ISO 30.

Mai este un standard cu filetul de retinere imperial cred ca NT30 este codul.

Poti avea surpriza sa`l ai doar daca a fost freza facuta pentru GB sau USA, oricum decit sa umbli dupa NT30 mai usor schimbi bara

la M12.

Edited by Ion_Bumbu
Link to comment
Acum 11 ore, Ion_Bumbu a spus:

Eu cred ca este ce ai nevoie, verifica daca bara de retinere este cu M12, daca da, este ISO 30.

Mai este un standard cu filetul de retinere imperial cred ca NT30 este codul.

Poti avea surpriza sa`l ai doar daca a fost freza facuta pentru GB sau USA, oricum decit sa umbli dupa NT30 mai usor schimbi bara

la M12.

Bara este intradevar m12. Am comandat acel con. Astept sa ajunga si revin cu poze. Multumesc de ajutor.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am bagat freza la adapost si am alimentat-o. Am pornit heblu si se auzea un bazait. ok. Pornesc motorul de frezare si merge ok directie buna. Apoi dau drumul la avans si se aude ca si cum ar fi sarit o siguranta si moare tot. Opresc heblu scot din priza. Un miros de incins din tablou. Desfac capacul si transformatorul de 380 220 foarte fierbinte. Incep sa ma uit in mare pe la cabluri. Totul pare ok. La transformatorul 380 220 pare sa aibe 3 sigurante pe fiecare faza insa erau montate doar 2. Nu am avut treaba cu transformatore 380 si nu stiu exact cum merg. Trebuie sa aiba toate cele 3 faze sau doar 2? Nu stiu de unde sa incep!!!

Pun si o poza cu tabloul.
https://app.box.com/...08m7wy1wwauqyrl

sigurantele pt traf sunt cele unde lipsesc 2 insa erau doua si una lipsa. Am scos eu sa le masor sa vad daca s-au intrerupt. 

Link to comment

Salut ,o poza cu legaturile transformatorului se poate,va rog.Din ce spuneti,bazait nu trebuia sa se auda doar daca transformatorul nu are pachetul de tole strans bine,ori un miez de contactor care nu calca bine.Sau mai degraba cred ca era alimentat cu 380v pe priza mediana de 220v transformatorul,din aceasta cauza la cresterea curentului absorbit din secundar la cuplarea cuplajelor magnetice pentru avans,a dus la arderea sigurantei,oricum se ardea siguranta daca era legat la 380v in priza mediana de 220v,dar un pic mai greu.Din ce vad in poza nu aveti relee intermediare care ar putea bazai ci doar 3 contactori de forta care nu ar avea de ce sa cupleze la alimentarea cu tensiune a tabloului, ramane doar transformatorul ori are spire in scurt si de aceea bazaie si se incinge ori cred ca mai degraba este supravoltat.

Link to comment
Acum 13 ore, valivoi a spus:

Salut ,o poza cu legaturile transformatorului se poate,va rog.Din ce spuneti,bazait nu trebuia sa se auda doar daca transformatorul nu are pachetul de tole strans bine,ori un miez de contactor care nu calca bine.Sau mai degraba cred ca era alimentat cu 380v pe priza mediana de 220v transformatorul,din aceasta cauza la cresterea curentului absorbit din secundar la cuplarea cuplajelor magnetice pentru avans,a dus la arderea sigurantei,oricum se ardea siguranta daca era legat la 380v in priza mediana de 220v,dar un pic mai greu.Din ce vad in poza nu aveti relee intermediare care ar putea bazai ci doar 3 contactori de forta care nu ar avea de ce sa cupleze la alimentarea cu tensiune a tabloului, ramane doar transformatorul ori are spire in scurt si de aceea bazaie si se incinge ori cred ca mai degraba este supravoltat.

 

compressed_978236047IMG_20190817_080708.jpg

Link to comment

Bun, este trafo monofazic, se leaga intre faze sau o faza si nul, depinde de cum e bobinat.

Pare a scrie acolo 380 deci e intre faze.

Daca se incalzesta in sarcina poate ai ceva in scurt, cuplaje electromagnetice daca este cazul.

Vezi in gol daca e normal, oricum nu arata a trafo ars.

Link to comment

După ce a pocnit ceva nu mai mișca nimic. Doar bâzâie. Acum nu sunt pe acolo sa masor ceva. Din ce am văzut eu cred că folosește dragul doar la comanda acelor contactoare. Totul a murit când am acționat butonul pt motorul de avans care se pare că este monofazic. Cel puțin așa scrie pe el.

Link to comment

Din ce vad eu in poza transformatorul, are 5 fire: albastru ---galben ---verde si 2 gri, cele 2 gri sunt din cate vad secundarul de 24 volti in dreptul unui gri scrie 24.In dreptul celui verde scrie 380 in dreptul celui galben scrie 220 la cel albastru nu se vede scrisul dar cred ca ar trebui sa scrie 0.Ar trebui in logica mea ca intre firul albastru si cel galben sa se aplice 220v pentru a obtine in secundar 24 v SAU, retineti SAU intre albastru si verde 380v pentru a se obtine in secundar 24v.Deci ar trebui cred ca, niciodata sa nu se alimenteze si firul galben si cel verde,de aceea in aceasta logica nu ati gasit decat 2 sigurante bagate.Spuneti-mi va rog de unde vin la transformator firele albastru galben si verde

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines