Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Defect la motor


Recommended Posts

 Salutari tuturor as vrea o informatie cu privire la o problema cred ca unica,detin un Tiguan din 2011 2.0 TDI 4Motion cutie automata,in mers s-a aprins martorul motor apoi beculetul de la spirala,imediat am ramas fara putere,am oprit sa verific ce este,la demontarea capacului de protectie de pe motor am vazut galeria de admisie sparta lateral stanga,am comandat una originala care a fost schimbata in service,a fost controlat cu testerul si nu s-a gasit nimic,iar dupa 4 luni iarasi la fel cu galeria de admisie sparta in 2 locuri,dupa un control cu testerul iarasi nimic totul functioneaza normal au spus mecanici din service dar nici ei nu inteleg ce poate fi,acum masina functioneaza cu a 3-a galerie de admisie dar nu stiu cat va rezista si aceasta,va rog de aveti timp si un sfat cu privire la problema aparuta,sincer nu am curajul sa plec departe de casa iar cei de la service nu mi-au dat nici o garantie ca nu voi mai avea probleme.Multumesc.
Afișează mai puțin
 
 
 
 
Link to comment
  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fa un test de compresie. 

Are senzor de presiune pe galeria de admisie aer? Ar trebui. Pune pe o diagnoza sa logheze datele de la acest senzor și fa niște curse în regimuri cit mai deverse. 

 

Ps: vorba de galeria de admisie aer sau combustibil? Dacă e cea de combustibil cu probleme atunci verifica regulatorul de presiune. 

 

Ps2: nu ai nici o poza cu galeria explodata? 

Edited by sesebe
Link to comment

708705902_capturdeecran.thumb.png.fbb678880ddbfc48c7f57896f6b5eb68.pngA fost facuta diagnoza in timpul rularii pe drum asfaltat la diferite viteze si care a indicat valori normale fara probleme la senzori,este galeria admisie pe care e montat egr,clapeta acceleratie.

Aceasta e fotografia cu galeria de admisie Tiguan.

Edited by Dan55
Link to comment

Cum zice și colegul, vezi stres mecanic generat la montaj (planeitate, forțare sa se potrivească șuruburile, etc) și componente care se pot lovi de ea. 

Are compresor/turbina poziționata înainte de zona afectata? Atunci este posibil ca acesta sa bage în anumite condiții presiune prea mare. Eventual dacă este cu geometrie variabila sa se blocheze ocazional pt poziția de debit mare. 

Link to comment

Informatiile primite de la mecanici una am considerat-o buna referitor la defectul despre care am vorbit ca ar fi egr-ul impreuna cu racitorul care trimite aer fierbinte in galeria de admisie la o temperatura mare si din acest motiv se sparge galeria.Practic nu ar fi egr-ul ci racitorul de aer.Va multumesc tuturor.

Link to comment
  • 3 months later...

Presiune excesiva in aspiratie, luat dupa o logica simpla, nu poti avea decat pe considerente de temperatura excesiva a gazelor, intercooler de verificat, intercooler care nu-si face treaba, sau un EGR cu o functionare anormala, dar cum spune si @Sharky, asta s-ar fi vazut in functionare.

Cred ca as merge pe o verificare intercooler totala.

 

Sau cum au spus ceilalti colegi, sunt stranse ca dracu, ordinea de strangere, cuplu de strangere, planeitate. Desi nu pare un astfel de defect.

Nu stiu daca m-as baza pe senzori.

 

Pun si eu o intrebare de amator, nu dati cu parul. Sa fie o anomalie tehnica si sa reintoarca prin vreo supapa de admisie presiunea de combustie?

Edited by Guest
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines