Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Samsung UE55H6200AW


Postări Recomandate

pai si nu e bine ?

daca ar avea preturi mici postgarantie , nu ar mai veni nimeni la celelalte ateliere mici

preturile mari postgarantie descurajeaza repararea si incurajeaza cumpararea unui tv nou

si producatorul asta doreste

service-ul care asigura garantia are indirect contract cu producatorul , deci se supune dorintelor acestuia

totul e cum trebuie sa fie momentan , ptr toata lumea

Link spre comentariu
Acum 26 minute, Tavi a spus:

pai si nu e bine ?

daca ar avea preturi mici postgarantie , nu ar mai veni nimeni la celelalte ateliere mici

preturile mari postgarantie descurajeaza repararea si incurajeaza cumpararea unui tv nou

si producatorul asta doreste

service-ul care asigura garantia are indirect contract cu producatorul , deci se supune dorintelor acestuia

totul e cum trebuie sa fie momentan , ptr toata lumea

 

Bun eu aici la mine am prins tv-uri care la cumparat de la oras si sa defectat la dus la garantie la magazinul de unde la cumparat si la-u tinut o luna cu reparatia si asa a ramas fara tv o luna , firar mama lor de garantii si prostii de acolo , ca schimba placa cu totul dar o schimba timp de o luna , si apoi a tinut minunea 2 saptamani si a venit cu tv-ul la mine si lam reparat si a tinut 5 ani si la ei a tinut doar doua spatamanii :91  va spun eu cum sta treaba la ei la garantii sunt habarnistii care nu stiu sa schimbe o piesa si schimba toata placa ca nu-i plateste si angajeaza tot felul de tineri care nu au habar de electronica (si ei au invatat cu totul alceva in liceu , facultate etc. tinerii nu au nici o vina doar aceasta tara este de cacat si cei ce o conduc tot de cacat sunt), acum nu vorbesc despre cei cu experienta si sunt angajatii la fireme specializate ca sunt si meseriasi si daca nu le convine salariul atunci isi dau demisia si ace-a reprezentanta angajeaza pe oricine care nu este pe meserie, si spune ca ce se invata :nebunrau:dar cu greeeeu

Link spre comentariu

mai Florinel , incearca sa mai pui cate o cratima acolo unde trebuie , nu invers , ca sa fie mai ok textul , doar scrie ca esti membru evoluat

in rest , te asigur ca in afara sferei in care activezi tu exista si o alta lume

si in aceasta lume exista centre service care tin garantii si unde lucreaza oameni de zece ori mai pregatiti decat mine

intelegi ca nu are rost sa ii compar cu tine

deci nu mai generaliza , putina modestie nu strica

 

 

 

Link spre comentariu

Va multumesc frumos tuturor pentru discutiile costructive si productive pentru mine. Am inteles ca trebuie rescris nandul. Am comandat un RT809H, 3 saptamani astept si am sa revin cu acest topic, fiind neinitiat in folosirea programatorului, si o sa va rog atunci sa ma ajutati cu ceva indicatii .EMMC.ul am inteles ca trebuie scris pe placa. Urari de bine la toata lumea.

Link spre comentariu

Eu am vrut doar sa nu prelungim discutia cu update de pe usb. Defectul descris de initiatorul topicului nu este rezolvabil cu update de pe usb in starea actuala.

Nu m-am dat mare depanator, postez doar atunci cand m-am intalnit cu un defect asupra caruia se cere ajutor.

Generalizati cand afirmati ca la reprezentate lucreaza doar astfel de oameni. Eu nu am vrut sa ma laud ca lucrez la reprezentanta am vrut sa va arat ca vorbesc in cunostinta de cauza cand fac o afirmatie.

Ar mai fii multe de zis dar ma opresc, fiecare cu parerea lui.

 

De obicei astea din seria H care se blocheaza sau se restarteaza la logo se rezolva prin rescriere eeprom.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, clony a spus:

Eu am vrut doar sa nu prelungim discutia cu update de pe usb. Defectul descris de initiatorul topicului nu este rezolvabil cu update de pe usb in starea actuala.

Nu m-am dat mare depanator, postez doar atunci cand m-am intalnit cu un defect asupra caruia se cere ajutor.

Generalizati cand afirmati ca la reprezentate lucreaza doar astfel de oameni. Eu nu am vrut sa ma laud ca lucrez la reprezentanta am vrut sa va arat ca vorbesc in cunostinta de cauza cand fac o afirmatie.

Ar mai fii multe de zis dar ma opresc, fiecare cu parerea lui.

 

De obicei astea din seria H care se blocheaza sau se restarteaza la logo se rezolva prin rescriere eeprom.

 

Mai sus nu m-am referit la tine ca vad ca esti bunisor in meserie , eu m-am referit ca la garantii nu stau cei cu diploma de electronist ca nui plateste si angajeaza tot felu de oamenii care nu au habar cu electronoca , mai ales angajeaza tineri care ei au invatat alceva , dar asta nui peste tot in tara , aici in judetul iasi am intilnit multe tv-uri care au fost la garantie si minunea am spuso mai sus 

Acum 22 ore, Tavi a spus:

 

si in aceasta lume exista centre service care tin garantii si unde lucreaza oameni de zece ori mai pregatiti decat mine

 

 

Eu nu prea cred ca cei pregatitii mai bine ca tine pleaca unde le este mai bine si unde ii plateste pentru ce stiu , la garantii ii plateste prost si pleaca la cules capsunii in spania si acolo pe un cacat de salariu nu stau , asta sa stii de la mine daca nu ai aflat de la altii , eu spun asta ca am avut prieteni care au lucrat acolo si au plecat in spania alti in italia germania etc. si acolo nu au vrut sa mai lucreze pe un salariu de rahat

Editat de Florinel TV
Link spre comentariu

Ma bag si eu in ciorba...am citit aproape toate postarile colegului clony de-a lungul timpului si pot sa spun ca e un meserias foarte bun, nu pot sa nu intervin cind vad ca e vorba de un coleg care merita tot respectul pe acest forum...stii Florine ca oricand as interveni si pentru tine daca cineva nu are dreptate...asa ca fara suparare dar colegu' clony e un om de nota 10 cel putin pentru mine si stiu ce spun ca am si eu destula experienta in acest domeniu....deci in concluzie pentru colegu' clony am doar cuvinte de lauda.....

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Acum 39 minute, Costica LCD a spus:

Ma bag si eu in ciorba...am citit aproape toate postarile colegului clony de-a lungul timpului si pot sa spun ca e un meserias foarte bun, nu pot sa nu intervin cind vad ca e vorba de un coleg care merita tot respectul pe acest forum...stii Florine ca oricand as interveni si pentru tine daca cineva nu ar avea dreptate...asa ca fara suparare dar colegu' clony e un om de nota 10 cel putin pentru mine si stiu ce spun ca am si eu destula experienta in acest domeniu....deci in concluzie pentru colegu' clony am doar cuvinte de lauda.....

 

Costica tu te crezi foarte bun? eu nu as crede asta , eu am foarta multa experienta si nu ma cred nici macar bun depanator , apai ffoarte bun , eu sunt bunisor asa ma cred si eu ca la atitea cacaturi de tv-uri nu mai poti spune ca esti super erou in reparatii niciodata cite prostii sunt acum pe piata , si atunci de ce intervenitii asa fara sa stitii ce am vrut sa spun

Editat de Florinel TV
Link spre comentariu

Costica nici intr-o meserie nu am vazut un om super erou , dar in electronica nu poate sa fie nimeni un depanator ffffffoarte bun ci doar bunicel , si sa-ti spun si de ce , eu am vazut ingineri care faceau tv-uri de la zero si daca se defecta nu stiau sal repare ca habar avea sal repare , am intilnit inginerii electronistii de la TEHNOTON iasi care nu stia sa repare un tv facut la ei 

Vad ca nici chinezii nu stiu sa repare ce-ia ce creiaza si produc , am o problema cu RT809H si le-am dat mesaj la producator , si vad ca nu am primit raspuns de doua saptamani , eu cred ca nici ei nu stiu ce a creiat si mai ales sa le repare , mai degraba sa le produca dar de reparat in vecii  vecilor ca nu stiu nici ei sa le repare sau nu vreau sa spuna , sunt RT809H care sunt defecte din fabrica si colegii nu spun nimic si nici nu raspund cind le cer sa faca un test la programator dar se pling ca nu scrie corect un nand un spi etc. dar nu vrea sa ii faca un test , si apoi se pling degeaba ca nu te intelege sa faca un simplu test ca sa stie ce defect are programatorul

Editat de Florinel TV
Link spre comentariu

Eu 

2 hours ago, Florinel TV said:

 

Costica tu te crezi foarte bun? eu nu as crede asta , eu am foarta multa experienta si nu ma cred nici macar bun depanator , apai ffoarte bun , eu sunt bunisor asa ma cred si eu ca la atitea cacaturi de tv-uri nu mai poti spune ca esti super erou in reparatii niciodata cite prostii sunt acum pe piata , si atunci de ce intervenitii asa fara sa stitii ce am vrut sa spun

Florine ala care e super depanator ci nu super erou ca nu suntem in filmele cu superman si omul paianjen sau omul furnica...:rade:, nu se va inscrie niciodata pe un forum, pentru ca el le stie pe toate si nu ne baga pe noi in seama..., asa ca cel mai bine trebuie sa ne respectam intre noi astia de pe forum care mai stim cate ceva si spunem si la alti din experienta noastra....asta inseamna respect nu sa ne laudam care e mai bun mester...:reytre , eu asta parere o am!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
11 hours ago, Alextv said:

Va multumesc frumos tuturor pentru discutiile costructive si productive pentru mine. Am inteles ca trebuie rescris nandul. Am comandat un RT809H, 3 saptamani astept si am sa revin cu acest topic, fiind neinitiat in folosirea programatorului, si o sa va rog atunci sa ma ajutati cu ceva indicatii .EMMC.ul am inteles ca trebuie scris pe placa. Urari de bine la toata lumea.

De unde ai comandat programatorul RT809H, ce bani si cate adaptoare are?

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări