Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Recommended Posts

Acum 3 ore, Ovidanie a spus:

Vapoarele mari și cele foarte mari nu mai merg cu motorină. Folosesc petrol crud, adică petrol nerafinat.

la fel ca in WW2 (adica nu e chiar o inventie noua) - la fel cum exista si motoare diesel in doi timpi (motoare navale) - o mare poarte din poluarea vaselor astora e si direct in apa cand elimina (ilegal) lichidele cu pompele de santina (bilge pumps) lumea se gandeste numai la poluarea din aer.

RR

Edited by roadrunner
Link to comment

Motoare diesel în 2 timpi, cu câte 2 pistoane opuse în același cilindru, au fost fabricate și folosite pe camioane de către Detroit Diesel, din câte știu eu.

 Și poate că și acum se mai folosesc astfel de motoare pe autovehicule.

Link to comment

Gemini:   

Vapoarele de tonaj foarte mare (VTM-uri) funcționează în principal cu combustibil fosil, mai exact cu mazut greu. Mazutul greu este un reziduu vâscos, rămas ca produs secundar la rafinarea țițeiului. Este cea mai ieftină opțiune de combustibil pentru nave, dar are un impact semnificativ asupra mediului, generând emisii semnificative de poluanți atmosferici și contribuind la schimbările climatice.

Pe lângă mazutul greu, se utilizează și alte tipuri de combustibil pe VTM-uri, cum ar fi:

Combustibil marin cu conținut scăzut de sulf (VLSFO): O alternativă mai curată la mazutul greu, cu un conținut redus de sulf. Este mai scump, dar are un impact mai mic asupra mediului.

Link to comment
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines