Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

PROVOCARE !!! Cea mai puternică bicicletă electrică....


Guest LukAt

Recommended Posts

Motorul pe care l-ai ales nu va putea fi montat în butucul roții, pentru astfel de soluții există motoare dedicate, cu altă construcție.Va trebui angrenat prin lanț, cu un raport de demultiplicare potrivit și ales și în funcție de diametrul roților ,,bicicletei,, electrice, astfel încât să se obțină un cuplu bun și la turații mici, iar viteza maximă să nu ajungă la valori periculoase pentru astfel de vehicul. Sincer să fiu, acest vehicul pe două roți nu va putea fi nicidecum omologat legal ca și ,,bicicletă,, ci mai degrabă ,,moped electric,,. Așa că vă va trebui și permis tip A pentru a circula cu așa ceva, plus semnalizatoare de direcție și stopuri/far obligatorii.

Link to comment
Acum 5 ore, validae a spus:

Motorul pe care l-ai ales nu va putea fi montat în butucul roții, pentru astfel de soluții există motoare dedicate, cu altă construcție.Va trebui angrenat prin lanț, cu un raport de demultiplicare potrivit și ales și în funcție de diametrul roților ,,bicicletei,, electrice, astfel încât să se obțină un cuplu bun și la turații mici, iar viteza maximă să nu ajungă la valori periculoase pentru astfel de vehicul. Sincer să fiu, acest vehicul pe două roți nu va putea fi nicidecum omologat legal ca și ,,bicicletă,, ci mai degrabă ,,moped electric,,. Așa că vă va trebui și permis tip A pentru a circula cu așa ceva, plus semnalizatoare de direcție și stopuri/far obligatorii.

         

             OK , daca nu poate fi montat in butucul rotii spate nici macar printr`o constructie special facuta in functie de dimensiunea acelui motor ( desi sincer ma indoiesc dar nu tin sa argumentez ) atunci voi opta pentru  varianta mai simpla , montarea motorului in butucul pedalier ( adica in zona pedaliera )  sau in spatele butucului pedalier , folosind un lant sau cardan . 

.            Despre omologare m`am gandit la ce ati spus dv. , pe parcursul inaintarii in proiect . Mi`am dat seama doar pe parcurs caci proiectul capata dimensiuni diferite de ce ma gandeam eu , insa acest aspect nu face decat sa ma entuziasmeze si mai mult  :)  . Este ok daca v`a fi omologat ca si moped electric , intrucat detin  toate gradele de conducere .

 

Link to comment

Pt a fi scutit de surprize, mai bine discutati amical cu un inginer de la RAR si vedeti in ce conditii puteti omologa modelul asta de vehicul, ca sa vi se permita sa circulati pe drumurile publice. Din ce stiu eu, sunt cam draconice conditiile lor cand e vorba de chestii manufacturate. E pacat de munca si investitie sa nu poata fi finalizata cu omologare. Altfel, urmaresc cu interes cum decurge proiectul, si mai ales sunt curios sa vad rezultatul final.

Link to comment
La 17.12.2018 la 23:26, doru3160 a spus:

Pt a fi scutit de surprize, mai bine discutati amical cu un inginer de la RAR si vedeti in ce conditii puteti omologa modelul asta de vehicul, ca sa vi se permita sa circulati pe drumurile publice. Din ce stiu eu, sunt cam draconice conditiile lor cand e vorba de chestii manufacturate. E pacat de munca si investitie sa nu poata fi finalizata cu omologare. Altfel, urmaresc cu interes cum decurge proiectul, si mai ales sunt curios sa vad rezultatul final.

Multumesc pentru sugestie...si ,  sa stiti caci si eu sunt nerabdator de finalizarea proiectului , insa pana acolo mai este ceva cale...

Oricum ,  cand va fi sa fie , voi posta si aici proiectul finalizat . 

La 17.12.2018 la 13:17, validae a spus:

Motorul pe care l-ai ales nu va putea fi montat în butucul roții, pentru astfel de soluții există motoare dedicate, cu altă construcție.Va trebui angrenat prin lanț, cu un raport de demultiplicare potrivit și ales și în funcție de diametrul roților ,,bicicletei,, electrice, astfel încât să se obțină un cuplu bun și la turații mici, iar viteza maximă să nu ajungă la valori periculoase pentru astfel de vehicul. Sincer să fiu, acest vehicul pe două roți nu va putea fi nicidecum omologat legal ca și ,,bicicletă,, ci mai degrabă ,,moped electric,,. Așa că vă va trebui și permis tip A pentru a circula cu așa ceva, plus semnalizatoare de direcție și stopuri/far obligatorii.

Citev : " Va trebui angrenat prin lanț, cu un raport de demultiplicare potrivit și ales și în funcție de diametrul roților "  (inchei citat )

Aici va referiti la o cutie de viteza ?

Link to comment

               Cu ocazia sarbatorilor ce se apropie , va doresc  celor cu care am interactionat ( si nu  numai ) , " Sarbatori fericite " si " La multi ani 2019 " .

Sanatate , Impliniri , realizari , fericire si cat mai putini bani caci nu banii aduc fericirea ci Bitcoiniiii  :)  

Deci , muuuulti BTC in noul wallet :) ...

 

                   "  La Multi  BTC  2019  "

                                    :) 

Edited by LukAt
Link to comment

Cred că majoritatea celor de aici ne mulțumim și cu Lei, că e mai sigur așa. Totul e să ai suficienți, fiindcă lăcomia strică.....

Referitor la cutia de viteze, trebuie să asigurați o demultiplicare motorului, fiind absolut necesară la urcat pante, altfel bateria va fi epuizată rapid prin forțarea motorului să lucreze într-un regim necorespunzător. Această demultiplicare se poate face cel mai simplu prin angrenajul cu lanț și pinioane interschimbabile, dar nu se exclud nici alte soluții mai sofisticate.....după posibilități.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines