Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Identificare utilaj

Evaluează acest subiect


Postări Recomandate

Buna ziua!

 

Am postat la categoria Discutii diverse , pentru ca nu stiu unde ar fi mai nimerit.

 

Am primit niste PCB-uri cu componente spre depanare, majoritatea componentelor din ce am observat sunt de provenienta romaneasca, deci placile in sine au niste ani!

 

Ca sa stiu ce am de facut, am cerut mai multe detalii.. insa proprietarul sau ce o fi cel care mi le-a dat este foarte secretos si nu vrea sa-mi dea prea multe detalii: atat am reusit sa aflu, ca placile respective ar face parte din componenta automatizarii la un generator electric produs de Electroputere Craiova. Intamplator mi-a scapat si o poza cu placuta cu date de pe acel, zice-se, generator.

 

Asa ca supun atentiei dvoastra poza primita, cu speranta ca cei mai in varsta si mai experiementati dintre dvoastra vor recunoaste acea placuta si implicit datele inscriptionate pe ea... si poate este cineva binevoitor sa ma lamureasca ce scrie acolo, de e asa secret... :

 

47349072-313559459247189-840350991731444

 

A se observa ca inscrisurile sunt in lima rusa sau o limba asemanatoare....  la care eu marturisesc ca ma uit ca vitelul la poarta noua!

 

O sa atasez si poze cu placile, momentan sunt la servici si nu am pozat respectivele placi.....

 

 

Cu multumiri anticipate pentru bunavointa, va doresc numai bine!

Link spre comentariu

E generator in primul rand, si sigur nu-i de locomotiva... ca lucrez la CFR. :))

Nici de tramvai n-as crede sa fie... ca din ce deslusesc eu de pe tablita are 800 si ceva de kVA... deci cam marisor...

 

Ma gandesc poate este totusi cineva care pricepe limba rusa mai bine si ne poate traduce inscriptiile de acolo... :D

Link spre comentariu
1 hour ago, amudsen said:

Motor c.c. foraj

Exact. Erau câte doua bucati de 400kW pe un T50 si doua  de 850kW pe alea mai mari. Actionau masa de foraj (Pentru pompe se foloseau motoare sincrone). Rotoarele se alimentau fiecare dintr-un redresor comandat, echipate initial cu sistem de comanda AEG Multipuls si mai apoi cu unul clonat de IPRS. Cel AEG putea comanda direct câte doua tiristoare pe fiecare iesire iar cel românesc avea nevoie de un amplificator de impulsuri suplimentar. Pentru echilibrarea/egalizarea celor doua motoare exista un modul suplimentar care realiza si rampa la pornire.

Aveau traductoare de curent si tensiune (continue) cu izolare galvanica (cu chopper).

Echipamentele s-au exportat si la rusi (realizate mult mai îngrijit si dupa chipul si asemanarea echipamentelor rusesti). Unele din cele destinate rusilor (refuzate de acestia?!) au ajuns sa fie distribuite si la schelele de foraj din tara.

Editat de franzm
Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări