Vizitator Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Primul filmulet cu ESP8266 cu OLED 1,3"-SH1106 https://www.youtube.com/watch?v=NS8d94hN1hw Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 (editat) Se pare ca se "misca" binisor: https://www.youtube.com/watch?v=l1I9bf22m1Q&fbclid=IwAR22hgvktp73xmwROHesJom7FBwg-o-6TT8opQTofcPJGvTkS9yVSNfVSL8 Editat Noiembrie 18, 2018 de Vizitator Citează Link spre comentariu
Mircea Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Foarte frumos! Citează Link spre comentariu
informer Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 (editat) Simpatice animatii... :). Merge cat de repede-i permit aia 400kHz pe I2C inmultit cu cati pixeli tre` sa modifici la o "iteratie"... ;). L.E. ... de fapt, impartit :D Editat Noiembrie 18, 2018 de informer Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 19, 2018 Partajează Postat Noiembrie 19, 2018 Am facut sapaturi pe google si am gasit ceva util pentru a sti exact ce trebuie sa fac cu fiecare pin in parte Mai multe detalii puteti gasi aici. Citează Link spre comentariu
Vlad Mihai Postat Noiembrie 20, 2018 Partajează Postat Noiembrie 20, 2018 Salut, Frumos. Pentru stergerea doar a unei anumite zone am folosit o metoda pe care a zis-o si thunderer2018: -afisam valoarea de interes cu o anumita culoare, e.g. verde, pe un fundal de culoare neagra (poate fi oricare), iar pentru stergere o mai afisam odata la finalul buclei dupa un mic delay doar ca ii schimbam culoarea in cea a fundalului. si astfel se relua bucla din nou cu o noua valoare. Sper ca s-a inteles ce am vrut sa spun. Bafta, Vlad Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 21, 2018 Partajează Postat Noiembrie 21, 2018 Iata codul pentru grafica prezentata in filmulet void Graphic(void) { display.clear(); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(0, 0, 128, 42, img_esp8266); display.display(); delay(5000); display.clear(); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(0, 0, 128, 64, menu_01); display.drawXbm(4, 18, 24, 42, h2o_0); display.drawXbm(50, 23, 15, 14, pump_1); display.drawXbm(98, 23, 15, 14, pump_2); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_off); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_off); display.display(); delay(3000); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(4, 18, 24, 42, h2o_0); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(4, 18, 24, 42, h2o_ok); display.display(); delay(1500); //================================================================= for ( int i = 0; i < 5; i++) { display.setColor(BLACK); display.drawXbm(50, 23, 15, 14, pump_1); display.display(); delay(200); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(50, 23, 15, 14, pump_1); display.display(); delay(200); } display.setColor(BLACK); display.drawXbm(47, 43, 15, 14, pump_off); display.display(); for (int i = 0; i < 10; i++) { display.setColor(BLACK); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_04); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_01); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_01); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_02); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_02); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_03); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_03); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_04); display.display(); delay(120); } display.setColor(BLACK); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_04); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(47, 43, 21, 17, pump_off); display.display(); delay(2000); //================================================================= for ( int i = 0; i < 5; i++) { display.setColor(BLACK); display.drawXbm(98, 23, 15, 14, pump_2); display.display(); delay(200); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(98, 23, 15, 14, pump_2); display.display(); delay(200); } display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_off); display.display(); for (int i = 0; i < 10; i++) { display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_04); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_01); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_01); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_02); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_02); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_03); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_03); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_04); display.display(); delay(120); } display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_04); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_off); display.display(); //================================================================= delay(2000); display.clear(); display.drawXbm(31, 0, 67, 64, ok_01);// LOGO display.display(); delay(3000); } display.display(); este un update la informatiile pe care trebuie sa le afiseze display-ul. Fara aceasta functie, nu se afiseaza nimic. Ca sa introduc o imagine noua peste o alta imagine ca in acest exemplu for (int i = 0; i < 10; i++) { display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_04); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_01); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_01); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_02); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_02); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_03); display.display(); delay(120); display.setColor(BLACK); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_03); display.setColor(WHITE); display.drawXbm(94, 43, 21, 17, pump_04); display.display(); delay(120); } am folosit "culoarea " display.setColor(BLACK); "inchide" o pictograma, iar display.setColor(WHITE); "deschide" urmatoarea pictograma. Pentru ca se se intample aceasta, adica sa se si vada pe display, trebuie adaugata linia display.display(); P.S. Nu ma criticati daca se putea si altfel, folosind aritmetici complexe,... Nu sunt programator. Am invatat de pe google si de la unii dintre voi cate ceva, . Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 Un prieten mi-a dat o idee, si m-am mai jucat un pic cu ESP-eul https://www.youtube.com/watch?v=XJt7NOktLFc Citează Link spre comentariu
informer Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 Misto! Potential, te-ar interesa sa lucrezi contra cost la animatii "la cerere" pe rezolutii reduse de genul acestui afisaj? (intr-un C cumva nu neaparat specific Arduino... ) Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 10, 2018 Partajează Postat Decembrie 10, 2018 Acum 20 ore, informer a spus: Misto! Potential, te-ar interesa sa lucrezi... Ti-am trimis mesaj. Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.