Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

BU931P capsula TO218


Recommended Posts

BU 931 a fost gandit special pentru aprindere electronica . Ma rog , cele stil "ruptor electronic " , nu cu convertizor si acumulare de energie . Normal n - ar trebui sa se defecteze ... Am avut un lot acum vreo 20 de ani , chiar ST , ... exact pe aceasta aplicatie l - am " tocat " !

 

P.S. - atentie , este darlington !

BU.PNG

Edited by gauss
Link to comment

Problema este ca , dupa 2 ore de functionare in continuu , la o oprire . nu mai porneste .

Initial am refuzat sa cred ca aprinderea este de vina . Am trecut pe clasic si fenomenul nu se mai intampla .

Am dat vina pe tz !!!! , cu toate ca la masuratori nu arata ca ar fi defect . Am zis ca ,  cumva creste temperatura prea mult in  functionare , cu toate ca tz este pus pe radiator . Carcasa , cutia , este din dural de 5mm grosime fund si laterale  (12cm/12cm , H-3cm). Am zis ca este suficient . 

Am sa schim si celelalte componente , si am sa inbunatatesc si racirea , sa vedem daca revine defectul . Afunctionat excelent , mai ales iarna , cand era ff ger afara , pornea la prima cheie .  

 

Nu stiam ca a fost conceput ptr aprindere electronica .

Link to comment

Trebuie sa  - i dati de cap ... nu cred ca tranzistorul ar fi de vina . Merge , sau nu merge ... Si da , ajuta mult aprinderea la masinile cu circuit clasic . Nu uitati sa scoateti din circuit condensatorul prevazut initial , cel " calare " peste platina .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines