Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme la o iesire din preamplificator Genius 5.1

Guest boody

Recommended Posts

Guest boody

Salutare, am un sistem audio 5.1 Genius sw-hf varianta mai veche 120 W RMS(3600 W p.m.p.o.) si am probleme la preamplificator, poate imi dati voi o idee, iata care e si problema:La preamplificator la una dintre iesirile lui cu 6 canale care intra in amplificatoare mai precis cel cu subwooferul e problema, m-i se aude de cateva zile un barait infernal, am masurat iesirea din preamplif si SURPRIZA :rolleyes: imi da 5V anormal deci.. cand acolo trebuiau cativa milivolti pana in 200 din cate stiu care sunt apoi amplificati.. de tda 7296 in cazul meu. deci la mine da 5V si tda-ul cand primeste atata curent baraie tare datorita curentlui puternic pe intrarea care vine din preamplif, ce are??? ma poate ajuta cineva cu o idee?Multumesc anticipat si tin sa mentionez ca sunt incepator

• Replies 9
  • Created
  • Last Reply
Guest boody

ce integrat are pre-ul?

din cate am vazut.. preul are 4 integrate YG 4558 daca te referi la alea, si ti-am zis.. problema e doar la o iesire din preampl :( 5 V scoate

Guest boody

si mai are inca 2 integrate preampliful PT2249A pe care il cred ca e.. acela care face comutarea din telecomanda(mutiing, volum etc) si mai are inca unul care are aceiasi pini e langa el care nu prea se vede ce scrie

Guest boody