Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Logan14. benzina (se opreste motorul din mers)


Vizitator

Postări Recomandate

Dany-cta, pe bora-bora mi-am asumat-o ca va avea probleme de motor de cand am cumparat-o si i-am dat-o nevestei. Loganul nu are probleme, are challenge-uri pt. mine si ambreiajul o potentiala viitoare interventie ca moft. 

Dany-cta, pe bora-bora mi-am asumat-o ca va avea probleme de motor de cand am cumparat-o si i-am dat-o nevestei. Loganul nu are probleme, are challenge-uri pt. mine si ambreiajul o potentiala viitoare interventie ca moft. 

Link spre comentariu

Pe benzina merge bine?

E cam vag scenariul.

A murit in timp ce schimbai vitezele? cand ai trecut prin punctul mort?

Daca il tii din acceleratie, mai moare?

 

In mers e ok tensiunea? Adica sta constanta indiferent de sarcina?

11.5V e ok, zic eu, mai ales la consumatorii aia.

Nu cred ca e de la incarcare, dar posibil de la sarme.

Link spre comentariu

Pe benzina se intampla toata actiunea. Inca nu comuta pe gaz oana la prima oprire. Moare in timp ce actionez pedalele, Nu cred ca apuc sa pun mana pe schimbator. Dar de ce moare doar la prima tentativa. Eu tot repet manevra aia in mai multe locuri pe traseu si nu se mai intampla. Bateria de de mai putin de un an. Cred ca incarcarea e ok. Ceva se intampla la inceputul traseului pana ajunge bateria la un anumit nivel cu incarcarea, cred.

Maine vreau sa merg cu voltmetre puse si sa le filmez. Poate se intampla iar si o sa vad care e "divina*"

Link spre comentariu

Da-i o pornire de urgenta direct pe GPL. Ar trebui sa mearga daca tii apasat lung butonul cu contactul pus si apoi cheie.
Dar fa asta cand e cald afara si nu ii da pedale serioase sa nu ingheti vaporizatorul.
S-ar putea sa nu porneasca bine, poate eventual ajutat de pedala, dar odata pornit merge.
La mine fara modificare de avans nu il pot porni direct pe GPL decat tinut din pedala, dar asta e alta poveste. (Nu ca as face asta, dar cine stie cand te lasa pompa de benzina).

 

Totusi, daca ar fi o treaba de fire si asa, s-ar manifesta la fel de bine la cald, nu doar la prima pornire.

 

Posibil sa ai ceva dereglari pe GPL gen:
- gazul e reglat prea bogat/sarac in diverse puncte de functionare => ECU se adapteaza si scade/creste amestecu, tine minte asta in LTFT (corectia pe termen lung).
- cand dai drumul, sondele nu sunt incalzite in primul minut, mergi pe harta default + LTFT.
- cum LTFT e mare in modul, cantitatea injectate e gresita.
- dupa ce sonda se incalzeste, mergi cu reactie din partea ei, deci amestecul final e corect, motorul nu mai moare.
Da-i un reset din baterie, mergi pe benzina o tura si apoi vezi daca mai face a doua zi.

 

Dar asta e doar una din zecile de variante. Poate o scanare cum ti s-a mai spus ar face lumina.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Pompa de benzina, filtre pe circuitul de benzina, m-am gandit si la ele. As vrea sa pot masura maine cum mi-am propus. Nu as pleca direct pe gaz. Eu inca mai cred ca e ceva de la grounding si ma face sa cred ca cel de caroserie e prost. Are un firicel mai subtire decat cel de motor.  O fi si oxidat ca e cam batranica masina...

Acum 1 minut, marius75 a spus:

 

Sa nu fie releul de la GPL, tocmai in zona aia o vrea sa comute pe gaz. Cand se intampla masina e "la drept" sau e panta?

E pe drept.

Link spre comentariu

Am masurat pe maps. Sunt 500 de m de acasa pana in locul cu pricina. Si inca 1.3 km pana unde sesizai azi o tentativa de a se opri iar motorul.

Stiti unde e filtrul de benzina la Logan? Ala nu a fost niciodata schimbat de cand am masina eu. De la mine a vazut benzina de aproximativ 900 de lei de cand o am.

Reset din baterie i-am dat ca am curatat bornele.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Azi la intoarcere iar s-a oprit. Am putut sa provoc oprirea de 3-4 ori pana a trecut pe gaz. Dupa, nu mi-a mai iesit. Dupa ce iesii din oras mersei vreo 20-25 km pe benzina, cu 100 la ora si in a 4-a ca sa fie turat motorul mai bine. Acum imi pare ca defectul tine de mersul pe benzina exclusiv. Mai incercai incetiniri si schimbat in a doua dar nu mai reusii sa opresc. De mers pe benzina mearsa bine pe la orice turatii. Luand in calcul ce s-a zis cu memoria de lunga durata, eu merg cam vitezist cu ea si cam turata. Poate si asta o damblageste. Ii scad brusc turatiile cand opresc.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Poate voi face si aia. Intre timp, am refacut groundul de la baterie la sasiu. Parca s-a desfacut cam usor piulita aia. Era si oxidat terminalul. L-am inlocuit cu un cablu mai omenesc si pe cel vechi l-am pus pe alt surub. Sa vad maine ce mai zice. O iau din aproape in aproape. Daca nu ii place, umblu si la motor. Vad eu cum ajung acolo. Acum am facut un test, dar nu cred ca e valid. Am mers direct pe gaz. Am 2 grounduri catre sasiu acum. Oricum, fata de cum era, e mai bine.

Am curatat si plusurile. Aveam 2 terminali unul peste altul si era ceva oxid pe-acolo.

20180524_191802-600x800.jpg

20180524_200206-600x800.jpg

20180524_200111-800x600.jpg

20180524_200103-600x800.jpg

20180524_203403-600x800.jpg

20180524_191750-800x600.jpg

20180524_191754-800x600.jpg

Link spre comentariu

Originalul era ala negru si l-am inlocuit cu ala rosu. Mai am unul cam de 2m, cu ala vreau sa trec si prin motor si prin sasiu si prin baterie. Daca si atunci e fail, ma mut la furtune. Mai gasii ca ar putea fi pe la furtunul de vacuum. Trebuie cercetat si ala.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări