Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
razvi_b0ss

Adaptor OBD2- RS232

Recommended Posts

evident ca in tabel sunt gresite... daca te uiti atent toate rezistentele sunt de 560 acolo..omu' a desenat folosit copy/paste si n-a mai modificat..da' puteai sa te uiti la sectiunea ELECTRONICA AUTO :axe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci!Si eu ma gandeam la varianta cu copy pastein tabel, doar ca nu eram sigur. Si cred k am mai gasit greseli. La tranzistori cifrele sunt puse cam aiurea. Ar trebui 1-colector; 2- baza; 3-emitator. Iar in schema 2 odata e emitator, odata e colector, dar nicidecum baza. :prayer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e gata interfata dar surpriza...cand am conectat-o la masina, un golf IV din 2004, la VAG-COM imi zicea interface OK, car is not OBDII compatible :smt013 dar am citit pe forum ca golf IV e cu OBDII :smt022si am vazut ca in mufa de la masina nu am pin-ul corespunzator liniei L :smt021

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni intelegeti toti care cititi aici OBD2 clona nu functioneaza pe programul original asta stiu 100% din experienta unui amic ce si-a cumparat pana la urma interfata cu 100euroi de dincolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut ca in mufa de la masina nu am pin-ul corespunzator liniei L :smt021

La tine nu mai e necesar pin 15 (L) pt ca nu se mai foloseste.Pt diagnoza folosesti doar K. Yo4You are dreptate, cu tipul asta de interfata o sa mearga doar versiunile vechi de vag-com(3xx 40x) care au multe bug-uri.Nu incercati sa scanati modulel de airbag de pe gama golf/bora 2000-2001 pt ca apare o eroare(modul defect) si nu se mai poate sterge cu vag-com.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista multe scheme, zeci sau mai multe.

Aici sunt 2 aspecte. Poti sa cauti o schema de care ai auzit ca merge, faci montajul, gasesti si softul pentru PC sau laptop si faci diagnoza de cate ori doresti.

Al doilea aspect este sa aprofundezi chestiunea, sa scrii singur softul, sa il testezi, sa ajungi sa il stapanesti si modifici (imbunatatesti) cu usurinta.

Din ciclul "lucrurile nu sunt ce par a fi" eu va supun atentiei acest mod de conectare, adica interfata_ZERO, ceva alcatuit numai din fire si conectori.

Connect RS-232 pin 5 (GND) to OBD-II pin 4 (GND)    Connect RS-232 pins 6 and 7 to OBD-II pin 2 (DATA)           | GND 5 -------------------------- 4 GND  |           |                                         |    RS-232-| RTS 6 -*------------------------ 2 DATA |-OBD-II           |        |                                |           | DSR 7 -*                                |
Se spune ca softul de VPW ar merge numai in DOS sau win95 dar sa consideram ca asta nu ar deranja prea tare.

A folosit cineva asemenea mod de conectare? Ce opinii aveti? Poate sa functioneze? Rog pe cineva care stie in detaliu ce face 8250 sa comenteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.