Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
ph3e4r

Accident

Recommended Posts

amandoi soferi au gresit ...soferul de la dacie nu s-a asigurat cum trebuie, iar soferul de la cealalta masina are vina ca venea cu viteza exagerat de mare ... ochiometric as zice undeva la 80 km/h, si vazand culoarea galbena a semaforului trebuia sa incetineasca ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmw avea undeva intre 130-150 kmh dupa spusele politistilor dupa indelungi presiuni facute de populatie cred, pentru ca prima data e cine da banu mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm n-as fi zis ca avea atat de mult ..... o poza la cum arata dacia ar fi fost fain de vazat .... la 150 la ora as fi zis ca spulbera dacia calumea. Soferul din dacie ce a patit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia a zburat 30 de metri pana in parc e facuta zob, soferul a scapat au murit 2 oameni din care 1 pe trotuar si unu a cazut din masina la impact. Find de la mine din oras am fost si am vazut, daca avea 130 kmh bmw-ul nu era nici o sansa sa fie vazut de soferul din dacie, dacia a fost acrosata pe contra sens , ciudat a fost ca indiferent de ce au vazut politisti acolo au afirmat pe loc ca doar soferul daciei e vinovat, asta ma deranjat mai mult si sunt curios si de alte pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ ca soferul daciei era mamaligar'... bmw-ul circula cu mult peste limita.accidentul totusi a fost provocat de soferul daciei, bmw-ul daca respecta viteza, nu se lasa cu doi morti...e incurcata problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu conteaza cu ce viteza venea BMW-ul .... aia e neacordare de prioritate si vinovat este soferul daciei

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea, bmw-ul nu avea mai mult de 70maxim. eu statem la semafor si langa mine un daewoo espero, am plecat amandoi in forta, el paralel cu mine [nu faceam liniuta], imediat dupa intersectie mi-a taiat fata dinspre dreapta o dacie[iesea de pe o strada ca si aici] cand am franat eu nu aveam mai mult de 40, ala sa zic ca avea 50 maxim 60 cu indulgenta, eu am oprit, espero nu a mai putut. Rezultat, dacia facuta praf intre usi, scaunul soferului era in dreapta urcat peste celalat, soferul si ala din dreapta plini de sange, espero era si el indoit destul dar nu in halul in care era dacia. Concluzie : cu dacia trebuie sa ai mare grija......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bmw avea peste suta sigur.Adi daca nu vezi pe nimeni care sa vina spre intersectie acorzi prioritate?Din ce au zis martori cand a intrat dacia in intersectie bmw-ul era pe la 300 de metri distanta+ ca dacia e lovita pe contrasens e tragic ce se intampla dar totusi sa distrugi asa de rapid un om pentru ca altul sa fie in libertate si bine merci nu mi se pare logic si moral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bmw avea peste suta sigur.Adi daca nu vezi pe nimeni care sa vina spre intersectie acorzi prioritate?Din ce au zis martori cand a intrat dacia in intersectie bmw-ul era pe la 300 de metri distanta+ ca dacia e lovita pe contrasens e tragic ce se intampla dar totusi sa distrugi asa de rapid un om pentru ca altul sa fie in libertate si bine merci nu mi se pare logic si moral.

maxim 60Km la ora parerea meadaca avea peste 100Km/ ora se spulberau mult mai tarevina este 100% a celui cu dacia care nu a acordat prioritate, fatul ca bmw-ul avea sau nu viteza este irelevant

Share this post


Link to post
Share on other sites

si ca parere personala, bmw era pe banda 2la maxim 100 de metri de intersectie, botul daciei era la cativa metri de intersectie cand s-a ``asigurat``nu patrunsese deloc in intersectie, bmw s-a mai apropiat putin[sa zicem 30 de metri,deci raman 70-80] soferul daciei cred ca era mai atent in dreapta unde masinile erau mult mai aproape, poate a vazut bmw-ul dar a zis ca vine mai incet[din cauza noptii si luminilor care mai mult ca sigur sunt xenon,pe mine personal ma deranjeaza la masina aia luminile si pare mai departe decat este], acum si soferul bmw-ului are o mica vina, ori nu l-a vazut si este destul de grav, ori l-a vazut dar a crezut ca iese doar pe prima banda.Dacia a intrat in intersectie, bmw-ul a tras putin stanga cu intentia sa il ocoleasca dar......frana se vede ca a pus-o in ultimul moment pe ultimii 4-5 metri. Dintr-un calcul reiese ca la o viteza de 50km/h un vehicul parcurge o distanta de 14m/s deci 80m in 6 secunde, 70m/5sec minus vreo doua sec necesare reactiei soferului pt a frana, deci raman vreo 3 secunde pt oprire sau evitare,ocolire. Parerea mea este ca dacia nu s-a asigurat corespunzator iar soferul bmw-ului nu are nici el multa experienta. Oricum, mai mult de 50 in momentul impactului nu cred ca avea. La 130 dacia nu mai exista si bmw-ul era si el avariat mult mai rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol prietene :smt005 martorii aia habar nu au ce inseamna 300 de metri......la 130 cat au zis ei inseamna 36m/s adica de la 300m la 0m parcurgea in 8,33 sec !!! Uita-te la filmare, de cand intra dacia si pana la impact nu trec mai mult de 3 secunde, poti sa numeri. 300 de metri inseamna o statie de autobuz.....trecea ala cu dacia de 10 ori pe acolo :toimonster:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca viteza bmw-ului este mai mica, impactul devine mai putin violent, derapajele mai scurte, cosecintele mai mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stati ca eu nu inteleg - de ce tot il "pisati" pe ala cu BMW-ul ? era pe drum cu prioritate ..... putea sa mearga si cu 200 daca il tine (si sigur il tinea masina)ala cu dacia nu avea ce cauta acolo si punct - e vina soferului cu dacia ... mai era si incepator ... nu stie sa se asigure .... pe timp de noapte trebuie sa fii mult mai atent pt ca te fura lumina farurilor ala cu BMW-ul a ajuns pe contrasens incercand sa il evite .... si va pot spune cu certitudine ca cel cu bmw-ul a gandit ca dacia va opri si in felul asta va trece prin fata lui ....... el nu avea de unde sa stie ca asta cu dacia va intra in intersectie si va trece ..... atunci a crezut ca dacia se va opri si va trece prin fata lui ...... iar daca intoarcem treaba pe partea ai`lalta ... cel cu BMW-ul putea sa incerce sa evite masina prin dreapta (in directia lui de mers) adica sa treaca prin spatele daciei ..... dar daca cel cu dacia il observa ca vine si punea frana ? tot zob il facea .... asa ca e o chestie de 50/50 daca il busea sau nu ..... iar el (BMW-ul) se pare ca a ales acel 50 cu ghinionoricum .... cel cu dacia a pus-o original .... masina lui zob, bmw-ul avariat serios (asta il face firma de asigurare - asa ca nu e mare grija) dar .... victimele sunt "in cârca" lui ..... si asta o sa il costesincer imi pare rau pt ceea ce s-a intamplat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca erau bucuresteni, sigur si se vedeau de la oarece distanta, sigur frana cu mult inainte de intersectie cel cu bmw-ul, stiind cati zmei-idioti pe metru patrat sunt in bucuresti...Dupa parerea mea de vina sunt amandoi, bmw-ul ca avea viteza peste limita, cu cat a intrat in ala e irelevant...(daca avea 50-60 si frana cu 10metri inainte de intersectie ajungea la ~30 si nu se mai intampla nimic grav); ala cu dacia pentru ca nu s-a asigurat calumea si s-a miscat ca melcul in intersectie, fiind imposibil sa nu il vada p-ala cu bmw-ul cand era pe sensul lui de mers (ii intrau farurile in ochi si tot il vedea).Pe langa asta, noaptea e mult mai greu sa apreciezi distantele, vitezele si sa vezi masinile care se apropieNici eu nu acord prioritate prea multa prioritate in intersectiile nesemaforizate, ma asigur cat pot (sunt masini parcate strategic si pe stanga si pe dreapta, astfel incat sa nu vezi absolut nimic; sau circula masinile intr-o veselie si de pe stradute laterale nu poti efectiv sa iesi, am stat odata 10 minute sa ies de pe o straduta de la potcoava...) Insa cand ma bag o calc de-i sar capacele, ca sa nu-i pun in pericol si pe ceilalti pentru prostia pe care stiu ca urmeaza sa o comit (in 4 secunde cu a 1-a calcata la podea ajung la 50, deci imi cam permit sa fac asta).Insa nenorocirea e ca nimeni nu respecta limita legala de viteza, mai ales seara cand toti sunt rupti de somn si vor sa mearga acasa mai repede....toti au 65-75 pe putin seara prin bucuresti, si nu doar seara...Mai evita accidente la viteza asta daca poti. Cu cat este mai mare viteza, distanta necesara franarii creste.Se spune ca distanta necesara pentru a opri o masina este patratul cifrei zecilor de la nr de km/h, cel putin asa mi-a zis instructoarea pe scoala...si din experienta tind sa cred ca are dreptate din experienta proprie. La viteze mici distanta de franare este ceva mai mica, insa la 140km/h reusesti cu greu sa opresti masina in 200 de metri...(mi-e rusine sa zic, insa am testat asta in bucuresti)De la 60km/h opresti fara probleme in ~25m (2/3 din lungimea unui refugiu de tramvai); bine, acum depinde si de masina...ma abtin sa fac comentarii, anumiti posesori de autoturisme stiu ce vreau sa insinuez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.