Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

bauknecht wa ecostyle 120


Vizitator vale ntin

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Păi mai întâi trebuia să postezi la Electrocasnice problema, explicând ce anume face sau nu face mașina, apoi pe baza sfaturilor primite luai o măsură în cunoștință de cauză. Doar schimbând placa de comandă nu se repară întotdeauna, poate fi defect motorul, presostatul, rezistența de încălzire, etc...

Dar ce legătură are kit-ul de Whirlpool cu mașina ta....Bauknecht ?

Link spre comentariu

Păi mai întâi trebuia să postezi la Electrocasnice problema, explicând ce anume face sau nu face mașina, apoi pe baza sfaturilor primite luai o măsură în cunoștință de cauză. Doar schimbând placa de comandă nu se repară întotdeauna, poate fi defect motorul, presostatul, rezistența de încălzire, etc...

Dar ce legătură are kit-ul de Whirlpool cu mașina ta....Bauknecht ?

 

...am adus foarte multe din Germania (diverse modele ) , toate sunt echipate cu componente Whirlpool !!! ....mai exact, ce facea masina ?

 

...puneti poze reale, sa vedem si noi ce ati facut acolo. Aceasta placa este cam sensibila la schimbarea componentelor (dublu circuit) si se deterioreaza usor.

 

 

...seamana cu asta :

 

 

post-226461-0-80737600-1516384171_thumb.jpg

Editat de cornel1962
Link spre comentariu

...am adus foarte multe din Germania (diverse modele ) , toate sunt echipate cu componente Whirlpool !!! ....mai exact, ce facea masina ?

 

...puneti poze reale, sa vedem si noi ce ati facut acolo. Aceasta placa este cam sensibila la schimbarea componentelor (dublu circuit) si se deterioreaza usor.

 

 

...seamana cu asta :

 

salut mersi pentru raspuns,exact modelul asta il am si eu,masina de spalat nu reactioneaza in nici un fel,piesele schimbate sunt noi o sa fac maine dupa ce ajung acasa de la servici o poza cu placa si piesele schimbate.
Link spre comentariu

Masina prezentata in foto, am adus-o acum 2 ani si prezenta acelasi defect, adica : nimic aprins pe panou ! . Am avut LNK-ul in scurt si rez.22R intrerupta, le-am inlocuit, iar de atunci munceste continuu. La aceste placi (dublu circuit), inlocuirea pieselor trebuie facuta cu atentie, deoarece exista riscul de a se distruge circuitele si aici ma refer la trecerile de pe o parte, pe alta. Trebuie sa faci niste poze clare cu placa (pe ambele parti) sa vedem ce este acolo. Placa, se poate da jos si verifica direct pe masa de lucru, alimentata direct cu doi papuci atasati la un cablu . Asa se verifica si cele spuse de d-nul Validae mai sus. Bafta!

Link spre comentariu

Măcar se aprinde măcar vreun led de pe panou ? Să nu fie dus chiar filtrul EMI de la intrarea în mașină, am mai găsit așa ceva odată. Practic s-au încins contactele dintre papucii cablului de alimentare și filtrul EMI (condensatori + bobine) și mașina nu se mai alimenta de la rețea...

Nu reactioneaza in nici un fel,nici led nici altceva,insa filtrul EMI prezinta la unul dintre papuci un fum o sa fac cateva poze dupa 21:00 cand ajung acasa momentan sunt la servici mersi mult pt ajutor.
Link spre comentariu

Păi asigură-te că ai tensiune la modulul de comandă, fiindcă se prea poate să nu ai.....tocmai din cauza unui contact la filtrul de intrare.Dacă e așa, poți lipi firele în loc să folosești papuci auto, sau elimini complet filtrul și pui cablul pe direct.Nu va influența funcționarea mașinii, rolul filtrului fiind să elimine paraziții electrici introduși de motorul mașinii...

Link spre comentariu

Sa nu spuneti ca ati inlocuit kit-ul, fara a face un minim de masutatori care sa va directioneze catre acest defect. Daca da, atunci " no comment " !!!

scuze nu sunt profesionist,daca eram nu ceream sfaturi de la voi,am inlocuit kitul pe baza defectelor gasite pe google,specifice acestor modele ☺

Am facut cateva poze ,am incercat sa inlocuiesc filtrul cu un echivalent insa nu am conectat sursa in direct masina de spalat nu reactioneaza deloc nici cu filtrul respectiv.

Păi asigură-te că ai tensiune la modulul de comandă, fiindcă se prea poate să nu ai.....tocmai din cauza unui contact la filtrul de intrare.Dacă e așa, poți lipi firele în loc să folosești papuci auto, sau elimini complet filtrul și pui cablul pe direct.Nu va influența funcționarea mașinii, rolul filtrului fiind să elimine paraziții electrici introduși de motorul mașinii...

Buna seara,daca imi spuneti unde sunt pozitionati papucii respectivi il conectez direct sa vad daca e vreo o schimbare ☺

post-214341-0-73628900-1516824006_thumb.jpg

post-214341-0-67637300-1516824022_thumb.jpg

post-214341-0-38832900-1516824049_thumb.jpg

post-214341-0-63790300-1516824061_thumb.jpg

post-214341-0-50530300-1516824076_thumb.jpg

post-214341-0-52206300-1516824089_thumb.jpg

Link spre comentariu

Masina prezentata in foto, am adus-o acum 2 ani si prezenta acelasi defect, adica : nimic aprins pe panou ! . Am avut LNK-ul in scurt si rez.22R intrerupta, le-am inlocuit, iar de atunci munceste continuu. La aceste placi (dublu circuit), inlocuirea pieselor trebuie facuta cu atentie, deoarece exista riscul de a se distruge circuitele si aici ma refer la trecerile de pe o parte, pe alta. Trebuie sa faci niste poze clare cu placa (pe ambele parti) sa vedem ce este acolo. Placa, se poate da jos si verifica direct pe masa de lucru, alimentata direct cu doi papuci atasati la un cablu . Asa se verifica si cele spuse de d-nul Validae mai sus. Bafta!

Daca imi spuneti unde anume conectez acesti papuci sunt gata sa incerc,eventual daca imi puteti scrie daca este necesar sa conectez toate cablurile pentru a observa daca placa primeste curent,de exemplu conectez placa la curent fara conectorii de apa,pompa,presostat etc..sa imi dau seama daca intra curent in placa macar un led ceva sa se aprinda
Link spre comentariu

Conectează cele două fire (albastru și maro) din cablul de alimentare al mașinii la cele două fire albastre din mufa mică ce intra în mijlocul filtrului EMI. Practic vei lega un fir albastru de la cablul de rețea cu unul albastru din mașină iar celălalt fir albastru din mașină cu cel maro de pe cablul de rețea. Asigură-te și că priza din care te alimentezi e în stare bună, fiindcă am mai fost odată la cineva acasă, că nu-i mai pornește mașina și avea priza slăbită și ștecherul cu un picior rupt....

Link spre comentariu

Conectează cele două fire (albastru și maro) din cablul de alimentare al mașinii la cele două fire albastre din mufa mică ce intra în mijlocul filtrului EMI. Practic vei lega un fir albastru de la cablul de rețea cu unul albastru din mașină iar celălalt fir albastru din mașină cu cel maro de pe cablul de rețea. Asigură-te și că priza din care te alimentezi e în stare bună, fiindcă am mai fost odată la cineva acasă, că nu-i mai pornește mașina și avea priza slăbită și ștecherul cu un picior rupt....

Deci il pun pe direct fara filtru de la intrare revin cu un raspuns imediat ☺

Conectat fara filtru cu multimetrul indicând 233v pe intrare ,nu am nici un semnal de la placa de baza

Link spre comentariu

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.




×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări