Guest Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 adica acel punct de masa comun?cum i se spune si care il gaseseti prin tatonarea zoneleor carcasei,nu?Prin carcasa/sasiu ce o mai fi ,-nu trebuie sa circule curenti de masa prin "carcasa/sasiu ce o mai fi" !, carcasa trebuie cuplata la potentialul masei galvanic-atit. Link to comment
mișa Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 Cind ai mai multe puncte in care carcasa e conectata la masa apar probleme cu brumul. Probleme fara solutie. Atentie mare si la mufele de intrare. Link to comment
gabi_lori Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Cind ai mai multe puncte in care carcasa e conectata la masa apar probleme cu brumul. Probleme fara solutie. Atentie mare si la mufele de intrare.mersi mult e o chestiune buna de stiut,cu mufele toti avem tendinta de a le lega la masa carcasei si astfel cream n-spe puncte de masa,tot nu inteleg insa de ce aveam mereu probeme cand foloseam alimentare cu infasurari separate pe acelasi traf,intotdeauna autooscila,oare legam in mai multe locuri masa la carcasa si cream bucle de masa?e posibil... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now