Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
Guest DraQuTzU

Amplificator Electronica industriala probleme la volum mare

Recommended Posts

Guest DraQuTzU

sal..am avut si eu 2 amplificatoare..din care am obs ca nici unul nu mai merge. Am unu Electronica industriala CLUB 2X35 w. Am si eu o problema cu el: Am doua boxe, amandoua de 350w Osio, cu ceva vreme inainte, amplificatorul mergea fara probleme, fara barait..bazait si tot felu de chestii de alea. Acum am o problema, daca trec de ex de jumatate la volum, boxele bazaie, baraie scot tot felul de sunete ciudate...amp e legat la pc. Ma poate sfatui si pe mine cineva

i tell u a trick... schimba titlul topicului cu ceva mai sugestiv pana nu ti se blocheaza :Dsi on topic...iti scoate sunetele alea, in gol, fara muzica? daca da, scoate cablul de semnal din amplificator, daca nu mai face asa inseamna ca e de la ecranajul prost al cablului.

Guest DraQuTzU

ms mult. Sunt incepator :P

Guest DraQuTzU

nu vrea nimeni sa ma ajute ?

scoate cablu de semnal din calculator si da-i volum , la volum mare trebuie sa ai zgomot de fond ca obligatoriu are dar nu tre sa "baraie" , totusi daca e cablu prost , face urat si la volum mic . verifica boxele pe alta amplificare , sa nu fi cedat vre-un filtru din boxe(un condensator mai exact) sau chiar difuzoarele , statiile astea romanesti daca nu-s puse la punct si recondditionate scapa multe chestii in plus pe iesire , si e posibil sa fi incins putin difuzoarele si la volum mare sa intrerupa sau sa-si modifice impedanta ( asta ar cam parli amplificarea) verifica potentiometrul de volum, eventual schimba-l (daca esti incepator , desfa cu atentie , noteaza firele ) nu mai stiu modelul e cu potentiometru rotativ stereo sau 2 liniare , oricum schimbal-e ca sunt vechi ..condensatorii de filtraj pot cauza probleme ... alimentarea la partea de corector de ton ...

Guest DraQuTzU