Jump to content

  • Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Inlocuire amortizor fata Sandero.


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#46 OFFLINE   GEO 53 BN

GEO 53 BN

    Membru avansat

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 2,105 posts
  • Locatie:Timisoara

Posted 12 October 2017 - 09:43 AM

Pai e un standard vechi de tot referitor la gaze periculoase.

Tot ce`i cu risc de explozie, incendiu, este cu filet pe stinga, cele inerte cu filet pe dreapta.

Sincer,chestia asta n-am stiut-o. Omu' cit traieste-nvata! Cei drept,nici nu mi-am batut capul cu asta.


Edited by GEO 53 BN, 12 October 2017 - 09:43 AM.


Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#47 OFFLINE   morocanosul

morocanosul

    Membru avansat

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 1,020 posts
  • Locatie:Cluj-Napoca

Posted 12 October 2017 - 02:24 PM

Spre dreapta,cum se inchid mai toti robinetii. Poate-or fi si din aia care se inchid spre stinga,dar inca n-am vazut vreunul.

Legat de filetul de la butelie! Nici eu nu mi-am putut explica logica, dupa care au facut filetul pe stinga. Daca cineva stie, ar fi bine daca ne-ar ''lum

Cine poate sa stie mai bine decat...englezii? Ei si circula pe..stanga asa ca..?? :rade:



#48 OFFLINE   one

one

    Membru evoluat

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • 3,096 posts
  • Locatie:Trento, Italia

Posted 12 October 2017 - 02:41 PM

Cred ca in lume numarul de masini care circula pe stanga este destul de apropiat de cel a celor care circula pe dreapta.

 

Credeam ca in China se circula pe stanga dar se pare ca numai in HongKong.

 

revenind la amortizatoare, sunt de acord cu schimbarea numai a ambelor.

Dar mai mult decat atat, Amortizatorul stanga fata lucreaza in echilibru cu cel din stanga spate si invers.

Cred ca ideal este sa schimbi toate 4 odata.


Edited by one, 12 October 2017 - 02:46 PM.


#49 OFFLINE   norad

norad

    Membru

  • Membru activ
  • PipPip
  • 622 posts
  • Locatie:Iasi

Posted 12 October 2017 - 05:12 PM

Pai e un standard vechi de tot referitor la gaze periculoase.

Tot ce`i cu risc de explozie, incendiu, este cu filet pe stinga, cele inerte cu filet pe dreapta.

 

Corect. La brener, oxigenul are filet pe dreapta, acetilena pe stanga; si e marcata piulita.



#50 OFFLINE   Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 2,088 posts
  • Locatie:Timisoara

Posted 12 October 2017 - 09:02 PM

Pai de acolo au plecat cu standardul , hidrogenul pe stinga, in fapt pe vremea aia de la oxigen si 

hidrogen au plecat, acetilena nu era in tub aunci, se folosea carbit si generatorul de acetilena.


  • GEO 53 BN likes this

#51 OFFLINE   tenzen

tenzen

    Nou venit

  • Membru activ
  • Pip
  • 42 posts
  • Locatie:Vaslui

Posted 13 October 2017 - 07:04 PM

Deci,Ca un rezumat,de la simpla înlocuire a unor amortizoare banale,s-a ajuns la apartenența etnică și teritorială a unora,niscaiva ghicitori de rezolvat,tehnica rusească ă anilor 70 si inceputul mestesugarilor in ale flăcări oxiacetilenice.Zicea cineva ca nu sint mecanici pe aici.Dupa reactiile celor pe care ar încerca cineva competent să-i ajute,adică mecanicul zice să desfaci 4 șuruburi după care vine respectivul cu aroganta caracteristica si zice :vezi bai acesta,ca se desfac doar 3 si merge si asa,ce te tot bagi?,te lasi balta ,logic,nu?

#52 ONLINE   dany_cta

dany_cta

    Banati

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 1,183 posts
  • Locatie:Acasa

Posted 13 October 2017 - 07:27 PM

...Dupa reactiile celor pe care ar încerca cineva competent să-i ajute,adică mecanicul zice să desfaci 4 șuruburi după care vine respectivul cu aroganta caracteristica si zice :vezi bai acesta,ca se desfac doar 3 si merge si asa,ce te tot bagi?,te lasi balta ,logic,nu?...

 

Ca de obicei se merge pe premiza ca mecanicul este atotstiutor, ceea ce e complet gresit. Da, are sanse sa aiba mai multa experienta (nu mereu ! poate e incepator) dar in multe cazuri cineva care intelege modul de functionare poate sa isi dea seama ca si doar 3 suruburi sunt de ajuns.

 

Am intalnit o gramada de suruburi/piulite blocate in ultimul timp mai ales de mecanici care pun threadlocker de nu il mai desfaci niciodata da, mecanici din service, de multe ori acasa nici nu pun oamenii asa ceva, mecanicul isi permite ca nu da 150lei din buzunarul lui pe o sticluta. Nici nu au cum sa isi dea seama ca gresesc pentru ca dupa ce ai schimbat ceva e mica sansa sa umbli recent acolo si sa te intorci la ei sa desfaca. Am patit-o chiar si personal la niste etriere la frana la cel mai mare service din zona de a fost nevoie sa ajung la masuri extreme. In cazul ala un gigica de pe forum care iti spune ca trebuie sa pui doar o picatura e mai folositor decat un mecanic de-ala.

Eu folosesc un pistol de 1350nm si tot nu este de ajuns sa desfaci un surub m12 cu pas marunt plin de threadlocker, doar arzatorul o face, m-am luptat cu asta luna trecuta la un passat si cand a iesit filetul era tot plin de praf de la threadlocker pe toata lungimea, pus de mecanici.

 

Asta cu threadlocker-ul este ceea ce cauzeaza problemele serioase, nu rugina sau oxidarile de pana acum, alea erau un fleac. Un threadlocker exagerat nu il desfaci cu nici un degripant si nici ciocanul clasic nu te ajuta la nimic.


Edited by dany_cta, 13 October 2017 - 07:35 PM.

  • marius75 likes this

#53 OFFLINE   Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 2,088 posts
  • Locatie:Timisoara

Posted 13 October 2017 - 09:38 PM

Acel threadlocker exista in multe variante, de la blocare usoara, medie, puternica pina la lipire.

Totusi fata de rugina sau oxid de aluminiu ai avantajul ca cedeaza in general la o temperatura de pina la 160C.

Ca berbecii folosesc ce nu trebie bafta celui care lucreaza dupa ei. :(

Ma bucur tare ca avem un user, @tenzen care se plictiseste de ce mai divagam noi, totusi aia nu`i o noutate ruseasca, se pare ca`i ceva 

standard care se refera la autocamioanele foarte grele inca actual, pe stinga suruburi pe stinga , pe dreapta suruburi pe dreapta.


  • GEO 53 BN and marius75 like this

#54 OFFLINE   GEO 53 BN

GEO 53 BN

    Membru avansat

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 2,105 posts
  • Locatie:Timisoara

Posted 13 October 2017 - 10:02 PM

Acel threadlocker exista in multe variante, de la blocare usoara, medie, puternica pina la lipire.

Totusi fata de rugina sau oxid de aluminiu ai avantajul ca cedeaza in general la o temperatura de pina la 160C.

Ca berbecii folosesc ce nu trebie bafta celui care lucreaza dupa ei. :(

Ma bucur tare ca avem un user, @tenzen care se plictiseste de ce mai divagam noi, totusi aia nu`i o noutate ruseasca, se pare ca`i ceva 

standard care se refera la autocamioanele foarte grele inca actual, pe stinga suruburi pe stinga , pe dreapta suruburi pe dreapta.

Pai ia sa-l invitam sa ne dea lectii,daca tot e tare la criticat. Poate ne ''rupe gura'' cu cunostintele domniei sale intr-ale mecanicii.


  • Ion_Bumbu and marius75 like this

Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#55 OFFLINE   tenzen

tenzen

    Nou venit

  • Membru activ
  • Pip
  • 42 posts
  • Locatie:Vaslui

Posted 13 October 2017 - 11:52 PM

Vad ca pe aici se poartă mistourile,deși meserie nu stie mai nimeni.Eu nu sint ciracul nimănui,dar de cind am luat-o in barba după ce am incercat sa il ajut pe ala cu platforma lui de movano,m-am jurat ca nu mai zic nimic nimănui.Cit despre cunoștințele mele,am destule încît să nu cer ajutorul nimănui de pe aici in mecanica si electronică auto,drept dovada ca nu am cerut nimic pe această arie nimănui si nici nu este cazul.Aroganta se vede ca este destulă,dar doar atît...Pacat de performanță acestui forum.Partea bună este că asa se mai verifica cite un proverb,in cazul nostru ,cel cu fudulia.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users