Jump to content

  • Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Eagle PCB- PCB circular


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 OFFLINE   stone100

stone100

    Membru

  • Membru activ
  • PipPip
  • 262 posts
  • Locatie:TM

Posted 08 August 2017 - 01:18 PM

Salut , vreau sa fac o mini lampa cu led pentru birou si am o dilema . Am aranjat piesele , dar acum trebuie sa fac si cablajul rotund , ceea ce ma intereseaza cel mai mult este sa pot face un fel de angel eyes , adica in interiorul cablajului sa fie gol . Care este comanda in Eagle pentru asa ceva ? Am pus o imagine pentru exemplu 



Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#2 OFFLINE   sesebe

sesebe

    Membru evoluat

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • 4,612 posts

Posted 08 August 2017 - 01:33 PM

Vrei să-l produci industrial?
Dacă vrei o gaura rotunda de diametru mare în centru atunci nu ai decit sa faci o gaura rotunda cu diametrul pe care-l vrei tu în centru. Selectezi găurire și apoi sus în cimpul cu diametrul introduci direct valoarea diametrului gaurii.
Sau mai poți sa desenezi pe layer-ul "milling".

#3 OFFLINE   stone100

stone100

    Membru

  • Membru activ
  • PipPip
  • 262 posts
  • Locatie:TM

Posted 08 August 2017 - 05:57 PM

nici de cum industrial , doar ca vreau sa il trimit chinezilor fisierele gerber , iar pentru layerul "Dimension" il citeste ca fiind un cerc plin si cu acel gol in mijloc



#4 OFFLINE   sesebe

sesebe

    Membru evoluat

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • 4,612 posts

Posted 08 August 2017 - 07:39 PM

Pai dacă îl faci la chinezi nu înseamnă că îl faci industrial??? Nu în cantități industriale ci fabricat industrial.

Și nu asa trebuie sa fie? Un cerc mare cu o gaura în mijloc?

#5 OFFLINE   mars01

mars01

    Rising

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 1,142 posts
  • Locatie:Bucuresti

Posted 09 August 2017 - 02:23 AM

Plaseaza doua cercuri concentrice pe layer-ul MILLING.

Intre cele doua cercuri va fi PCB-ul tau.

Daca vei face un panel (mai multe PCB-uri asemanatoare pe aceasi placa) atunci cercul exterior va fi intrerupt sa zicem in 4 locuri pentru a permite mentinerea placii in panel (asa cum este in prima poza pe care ai postat-o). Insa cercul interior este mereu complet, pentru ca atunci cand producatorul face frezarea, cercul interior sa cada.

 

2mmg39y.jpg


Edited by mars01, 09 August 2017 - 02:26 AM.


Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#6 OFFLINE   one

one

    Membru evoluat

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • 3,074 posts
  • Locatie:Trento, Italia

Posted 11 August 2017 - 01:06 PM

Oricum chinezii for freza daca diametrul gaurii depaseste o anumita limita. Nu are relevanta daca e milling sau hole.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users