Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Autoturisme de ...lux !

Evaluează acest subiect


Postări Recomandate

Acum cativa zeci de ani,in SUA era o epoca a "desfraului" in materie de autovehicule,benzina era la un pret infim...deci,se putea calatori fara restrictii ! In acest context,erau fabricate(modele de serie) si masini cu 3 locuri in fata ! Asta insemna si gabaritul mai mare,consumul ..."nu se pune" ! :limb: Curiozitatea mea ar fi,cum v-ar "aranja" o astfel de masina ? :nas: Desigur,cu motorizare moderna HI-TECH ? Astfel,vei fi "privilegiat"(?)...poti sa mergi cu sotia si ...soacra(la vedere, nu pe locul din spate)! :nebun:

Link spre comentariu

Motorizare moderna are Tesla P100D, prinde suta in 3 secunde, merge aprope 900 km intre incarcari (fara AC pornit), si in plus arata bine. In momentul in care vor creste vanzarile, va scadea si pretul. Prin trafic de oras, bate la fund si un porche 911 supra mega extra turbo. Gata cu fumaraia, zbarnaiala de tobe sport si sufragerii parcate pe doua locuri de handicapati. Prevad ca in urmatorii 30 de ani parcul auto se va modifica substantial in favoarea masinilor electrice.

 

Pentru soacra exista loc special in portbagajul din fata, trebuie doar desfacute suruburile de la capota, pentru o priveliste mai buna.

 

image.jpg

Link spre comentariu

Acum cativa zeci de ani,in SUA era o epoca a "desfraului" in materie de autovehicule ...

 

Nu era "desfrau" sau grandomanie, mai degraba normalitatea specifica acelei epoci.

Benzina extrem de ieftina (sub 1 dolar galonul), bulevarde mari si late in orase, nivelul de trai relativ ridicat, erau contextul in care s-a produs acel "stil" de automobile.

Mie chiar imi place acel stil, desi e complet nepotrivit in conditiile de astazi.

Prin '97 am condus un Cadillac (fabricatie '72, parca), adus de un vecin al carui tata era stabilit in SUA. Masina mergea "ca un vis frumos", tinuta de drum diferita fata de orice "europeana", motorul V8 de 5 litri facea "sufrageria pe roti" sa para usoara ca fulgu' :rade:

Masini americane ale epocii foloseau si cei din tarile arabe, dar si in Canada erau destule.

Link spre comentariu

Eu nu vreau motorizare high-tech. M-as multumi si cu un Dodge Charger cu motor de 7300 cmc sau poate un Cadillac Eldorado cu motor de 8200 cmc benzina. Din pcate la noi daca vrei sa iti iei o masina cu motor mai mare, statul roman iti da in cap cu impozitul. Recent am vrut sa imi iau un Volvo cu motor 2445 cmc benzina. Impozitul pe an este aprox. 10 milioane. Gasisem si un pret bun la un alt Volvo cu motor de 2900 cmc, dar impozitul este in jur de 28 de milioane. Asa ca mi-am luat varianta de amarati, motor de 1600 cmc si impozitul este de aprox. 80 lei noi.

Si nu ti-ar parea rau sa platesti mai mult (de fapt mult mai mult) pentru un motor mai puternic, daca statul roman ar face ceva util cu banii si i-ar administra cum trebuie. Insa banii se duc in conturile, vilele, masinile, amantele si beizadelele alesilor.

Link spre comentariu

Eu nu vreau motorizare high-tech. M-as multumi si cu un Dodge Charger cu motor de 7300 cmc sau poate un Cadillac Eldorado cu motor de 8200 cmc benzina. Din pcate la noi daca vrei sa iti iei o masina cu motor mai mare, statul roman iti da in cap cu impozitul.

 

Cauta o "americanca" mai veche de 40 de ani, intra la "masini de epoca" si sunt scutite de impozit. Chargerul si Eldorado s-ar incadra aici :rade: .

Din pacate sunt rare pe la noi si costa o mica avere, probabil iesi mai ieftin daca o aduci direct in SUA.

Ramane problema pretului asigurarii obligatorii, de asta nu te scuteste nimeni ...

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Pai e fix conceptul masinii securității RPR , adică o mașină Volga , cu banchetă de trei persoane în față și schimbător de viteze la podea .

Schimbatorul era la pe coloana volanului si avea 3+1 viteze.

O stiu din condus si nu era apanajul Securitatii sau a Militiei, erau la trusturile IAS si probabil si in alte locuri.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Ca sa le inmatriculezi la noi e treba dificil. Au alt sistem de iluminare pe spateP...e greu.

P.S. Legat de Volga, daca e vorba de modelul GAZ 24, acela patratos, schimbatorul era la podea. O varianta de motorizarea era 2400 cmc, 4 pistoane in linie, iar alta era 5700 cmc, 8 in V. In Rusia omul de rand nu putea cumpra asa ceva, chiar daca avea bani iar la noi trebuia sa ai relatii mari ca sa poti pune mana pe asa ceva sau sa o cumperi de la vreun membru de partid.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Luxul se plateste , parerea mea este ca atunci cind ai pretentii la masini cu motoare de peste 2500...3000cm cubi , nu trebuie sa te intereseze cint costa asigurarea , impozitul , consumul , nu sunt masini pentru oameni cu salarii de 1800...2500 lei / luna .

La ce ar mai trebui sa se gindeasca unii , am asistat la n discutii , unii vor A6 , A8 , BMW seria 5 - 7 , Mertz E , CL, CLS , ML , GLE sau S class , cu motoare de peste 3000 cm cubi ,masini sh , vin cu gargara ca sunt taxele mari , pai pana mea masinile alea au costat o caciula de bani cind au fost achizitionate de noi , nici in vest nu si le permite orice " saracan " , asa apare melteanul roman care vrea scula de masina dar sa plateasca taxe cit pentru un Logan , eventual motorul sa-i consume si 5l/100km

Editat de viobio
Link spre comentariu

Lasa ca sunt bulgarii mai destepti, la ei taxele sunt mult mai mici, (aproape) orice "saracan" poate tine o masina cu motor peste 2000 cmc (cel putin dpdv al impozitarii si asigurarii).

Saracanii romani care vor motoare mari inscriu masinile in Bulgaria si totul devine suportabil.

Statul Bulgar ia banii, statul Roman o ( . . . . ).

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Mie nu mi se pare un moft o masina cu motor mai puternic. Luxul nseamn Bentley, Aston Martin, Maserati etc. Dar ca sa platesti de 10 - 15 ori mai mult pentru ca masina nu are 1997 cmc, ci 2445 cmc deja mi se pare exagerat. Foarte bine a punctat colegul. Las ca incaseaza bulgarii!

Link spre comentariu

Mie nu mi se pare un moft o masina cu motor mai puternic. Luxul nseamn Bentley, Aston Martin, Maserati etc. Dar ca sa platesti de 10 - 15 ori mai mult pentru ca masina nu are 1997 cmc, ci 2445 cmc deja mi se pare exagerat.

 

Bineinteles ca motorul puternic in sine nu e un moft, daca vrei lux/mofturi platesti "brandul".

Impozitarea la domeniul auto e (inca) aberanta in Ro, nu stiu cine ne saboteaza, dar pierde atat statul (masinile cu motoare mari iau calea inmatricularii in Bulgaria) cat si cetateanul de rand.

Link spre comentariu

P.S. Legat de Volga, daca e vorba de modelul GAZ 24, acela patratos, schimbatorul era la podea...

Si avea aia bancheta in fata si inscris in talon 6 locuri ca Volga aia veche, M21? ca despre masini cu 3 locuri in fata se discuta.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări