Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

recuperare kilometraj dacie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

  • 6 luni mai târziu...

la 1310 poti sa scoti tabloul cu ceasuri si fara sa dai bordul jos(daca ai ceva rabdare si chef de chinuiala ;) )apoi cumperi un tablou de bord second (zic ca nu se merita nou, la cat costa)sau macar ceasuleu zic ca bordul nu se merita dat jos ,asta ca am vazut altele date jos si puse la loc insa n-a mai iesit ca puse din fabrica - incepeau sa scoata sunetebaftaPS ce sa mai zic de mine care am cauciucuri 185/50/r13....pe dacia 1310 :weedman:

Link spre comentariu
  • 2 ani mai târziu...

nu este necesar sa da-i bordul jos.se poate scoate in 5 minute.referitor la vitezometru:se poate etalona insa ai nevoie de cateva ustensile in care nu-i rentabil sa investesti daca nu te ocupi cu asa ceva.daca ai fi din galati problema s-ar rezolva intr-o ora.atentie!etalonarea se face numai daca respectivul vitezometru este in stare buna(nu are joc in axul central),altfel necesita inlocuirea.bafta!

Link spre comentariu
  • 6 luni mai târziu...

Se desfac suruburile de M6 de la capetele bordului, care-s prinse de stalpi, tragi de bord in sus, dupa ce desfaci si pe cele ce tin torpedoul, fara sa desfaci de la parbriz. Desfaci cablul de la chilometraj, clemele de prindere a panoului cu ceasurile, cele trei mufe de deasupra , si tragi de panou in lateral spre stanga. Vitezometrul poate sa aiba vaselina sau chiar ulei in el, care a ajuns din cutie, uscand pe cablu, si ingreuneaza miscarea acului sau a discului. Etalonarea se face usor, fara nicio scula. Mergi constant intre doua borne, cu viteza ,sa zicem 60/h, si va trebui sa faci 60 de secunde, in cazul in care merge bine. Reti cate secunde faci , calculezi viteza reala, reti pozitia acului. Ex. ai mers dupa ac cu 60, si ai facut 55 de secunde. Deci viteza e mai mare,adica 65,45 km/h Regula de treisimpla. Mergi acasa, demontezi ceasul,montezi cablul, suspenzi o roata de fata, asiguri sa nu cada, pornesti motorul si bagi in treapta cu care ai testat viteza, turezi pana acul indica ce indica pe drum, adica 60, ti turatia constanta (e bine sa ai turometru), si din surubul de la intrefierul de sub talerul acului, reglezi indicatia acului sa indice cei 65 km/h. Simplu.

Link spre comentariu

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.




×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări