lulu07 Postat Mai 27, 2007 Partajează Postat Mai 27, 2007 la dacie 1310, cu bord normal....pt. a demonta indicatoarele din bord, trebui domontat complet bordul?se poate recupera indicatorul kilometraj (indica eronat viteza)? Link spre comentariu
ionut20 Postat Mai 27, 2007 Partajează Postat Mai 27, 2007 mai exact ce bord ai? .... e posibil sa ai ceasurile dintr-o bucata, si sa trebuiasca schimbate toate. Daca indica eronat, verifica si cablul care intra in ceas ... sa fie bine strans. Pt a scoate ceasurile trebuie demontat bordul ... eu nu am resuit sa le scot altfel. Link spre comentariu
lulu07 Postat Mai 27, 2007 Autor Partajează Postat Mai 27, 2007 bordul nu-i cn-u sau 1300, are indicator de turatii... cablu e ok. indica +25/30km h...dupa suta, pe ceas, se mai apropie de adevar dilema e ca nu stiu cand ating 110/130km reali :smt003 Link spre comentariu
lulu07 Postat Mai 27, 2007 Autor Partajează Postat Mai 27, 2007 de vreo 20.000km :smt003 . Link spre comentariu
adi_0106 Postat Mai 28, 2007 Partajează Postat Mai 28, 2007 ce cauciucuri ai pe masina ?ce cauciucuri sunt trecute in certificatul de inmatriculare ?ceva de genu` asta pateam si eu cand aveam masina echipata cu 165x70x13 cand in cerficat am trecut 155x13ideea ? cauciucuri mai mari - lungimea cercului "insirata" pe asfalt mai mare la o rotatie completa a butucului - si implicit viteza mai mare decat cea "citita" de vitezometru in cutia de viteza Link spre comentariu
yo9hrb Postat Mai 29, 2007 Partajează Postat Mai 29, 2007 Vu cred ca e din cauciucuri. Ar trebui sa aiba niste cauciucuri mai mici, de regula gasesti mai mari. Iar abaterea ar fi constanta. Cred ca trebuie un ceas nou. E de belea, trebuie dat jos bordul. Link spre comentariu
lulu07 Postat Mai 29, 2007 Autor Partajează Postat Mai 29, 2007 pai de la ceas e problema, pleaca de la 20. vreau sa stiu mai exact daca poate fi reparat si absolut necesar sa-i dau bordul jos pt. a ajunge la dansul. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Mai 29, 2007 Partajează Postat Mai 29, 2007 De cate ori am scos indicatoarele (adica o data :smt003 ) am dat bordul jos. Alt mod nu stiu. Oricum, nu se da jos prea greu. Link spre comentariu
ALEKS Postat Mai 29, 2007 Partajează Postat Mai 29, 2007 Se da bordul jos si la 1300 si la 1310.PS: Si-n talonul meu tot 155 e trecut dar folosesc cu incredere 165 - asta am, asta folosesc.ALEKS Link spre comentariu
adi_0106 Postat Mai 30, 2007 Partajează Postat Mai 30, 2007 PS: Si-n talonul meu tot 155 e trecut dar folosesc cu incredere 165 - asta am, asta folosesc.cele de 165 mi se par prea marieu folosesc 155x80x13 - dau numai bine la dacie :smt003 am avut o pereche de 165x80x13 - parca era masina de teren - abia puteam vira rotile pe loc + ca si demarajul era scazut drastic (la cele 65 de mârţoage obosite ale daciei)acum am pe fata 155x80 si is perfecte, iar pe spate am 155 cu 70 si arata cam aiurea ...... urmeaza un set nou la toamna pt fata ... iar cele de pe fata vor trece pe spatePS: cu 165 poti avea probleme la ITP sau daca te prinde "covoraşul" in trafic - iti salta Cerificatul Link spre comentariu
ALEKS Postat Mai 30, 2007 Partajează Postat Mai 30, 2007 Eu am modelul 1300 (nebunie curata) cu doar 47 cabaline, si asta pe hartie, in practica probabil (ca sigur) mai putin. Am avut si un model 1310 din 1998, nu mai retin cu ce era incaltata dar probabil tot cu 165.La ITP si la RAR cu siguranta nu am probleme (inca)... dar pe drum cu politaii sau cu RAR-ul mobil niciodata nu stii ce se va intampla.Nu mi se par foarte mari cauciucurile de 165, ce putin pe Dacia mea, vad ca stau numai bine. Dar am vazut si masini care arata a jeep, vorba ta, sau care arata ca caruta (mult prea lasate).Stii tu, fiecare Dacia cu personalitatea ei.ALEKS Link spre comentariu
yo9hrb Postat Mai 31, 2007 Partajează Postat Mai 31, 2007 Eu am modelul 1300 (nebunie curata) cu doar 47 cabaline...ALEKS47CP nu a avut decat Dacia 1100. 1300 a avut 54 de caluti. Iar cauciucurile de 165 sunt de fapt 165x70 R13. 70 e dublul inaltimii talonului, este aproximativ ca la 155 radial. Adica diametrul exterior al rotii e cam acelasi, doar ca astea de 165 sunt mai late. Eu asa stiu. Daca stie cineva altceva imi cer scuze pentru informatia eronata. Link spre comentariu
bogdan69 Postat Iunie 23, 2007 Partajează Postat Iunie 23, 2007 70 repreinta inaltimea anvelopei exprimata in procente din latimea acesteia. Adica 165/70/R13 este o anvelopa cu latimea de 165mm inaltimea de115,5mm, constructie radiala a cordului( "sarmele" din anvelopa) si se poate monta pe o Janta de 13". Link spre comentariu
avengers Postat August 2, 2007 Partajează Postat August 2, 2007 Problema e din ceas......asa am avut si eu la dacie...pornea de la 10 km /ora.Implicit arata in mers +10 kmCand mai demontezi bordul trage de acul indicator pana la 0.....apoi o sa-ti arate corect Link spre comentariu
Postări Recomandate
Arhivat
Acest subiect este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.