Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

aspirator Bosch


Vizitator hogea pamfil

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

E posibil și să se fie vorba de lipsa unei șaibe flexibile de centrare, uneori se montează una înainte de a se introduce rotorul în carcasă. Poate a uitat s-o pună și acum colectorul e deplasat față de portperii. Dar se poate și să fi sprijinit rotorul de bobinaj, iar axul s-a deplasat prin tole. În acest caz sunt șanse foarte mici să se mai facă ceva, fiindcă s e foarte posibil să fie afectat bobinahul. Axul în sine se poate deplasa înapoi tot prin bătaie, dar dacă o singură spiră e întreruptă sau scurcircuitată, totul e terminat....

Link spre comentariu

Mai bine dadea 90ron , ca acum o sa cumpere altul nou ca pe acesta la facut varza :reytre

Probabil cand i-au cerut 90 lei,au socotit rulmentii,periile si manopera.Daca socotesti ca un rand de rulmenti buni pot costa 30 lei(atat am dat eu pt un motor de samsung),un rand de perii cca 20 lei,au mai ramas cca 40 lei pt distractie(chiar mai putin,daca periile sunt mai scumpe).Probabil cel abordat n-a fost dispus sa faca lucrarea pe o bere.In astfel de cazuri,cand nici nu se plateste munca altuia,dar nici personal nu esti in stare s-o faci,mai bine se cauta un motor bun,si costa mai putin decat reparatia in sine...iar rezultatul e garantat.

Link spre comentariu
Vizitator hogea_pamfil

Am pus saiba aia elastica,care venea la rulmentul dinspre perii.

Cind am batut rulmentii cred ca am facut buba.

Am montat tot la loc,axul se invarte usor cu mana,dar motorul nu merge rorund,si la perii face flama mare.

Am curatat cu smirghel,ramane cuprul curat,dar dupa ce-l pun un functiune,de la flama il face iar negru.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Cam târziu dar poate folosește la ceva sfatul meu. De obicei se folosesc rulmenți zz adică au o camașă care protejează bilele și vaselina pe ambele părți (dacă e un singur z, cămașa respectivă e numai pe o parte). Se curăță axul , se șmirgheluieste cu smirghel fin de granulatie 1000. Se pune o tablă pe un reșou sau pe aragaz și pe ea se pune rulmentul la încălzit, se ia cu un patent sau mops , ceva cu falci care au deschidere mare și se plaseaza pe ax apoi se bate ușor cu o teava - dilatarea prin incalzire este suficientăpentru a se asigura patrunderea axului prin cămașa interioară.a rulmentului.

 

Dacă motorul nu merge rotund , da un fel de rateuri cu trepidații și face flama mare la colector, rotorul are o bobină în scurt așa ca trebuie aruncat, rebobinarea costă cât un motor nou în plus după rebobinare , trebuie rectificat colectorul , lăcuit bobinajul și apoi echilibrat. Mai bine iei un motor SH de pe la colegii de pe forum sau de la cineva care a renunțat la un aspirator din alte motive decât motorul.

Link spre comentariu

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.




×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări