Guest Andrei Gîlcă Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Salutari tuturor. se da urmatorul sistem audio pe auto : un amplif 2 canale care a mers pe subwoofer si merge pe subwoofer perfect, mutat pe sistem de 2 difuzoare tweeter si midbass baga " bazaitul" cunoscut ce creste odata cu turatia motorului...ciudat e ca nu face mereu...insa este extrem de deranjant. ce as putea face? cablurile RCA sunt unele ecranate cu o folie de aluminiu in ele. Player-ul e alpine cde-170 rm, cu 2 perechide preout, trasee separate de semnal si alimentare (direct de la baterie , iar minus curat pe caroserie). Problemele au inceput cand alt amplif pe 4 canale ce functiona inainte pe difuzoare a cedat si acum sta in protectie, astfel fiind nevoit sa il mut pe celalalt de pe sub. Si v-as ruga o recomandare de electronist bun in Ploiesti daca cunoasteti. Amplifurile sunt DLS ambele. multumesc. Link to comment
surubarila Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Sanatate permanenta ! Din ce loc al caroseriei ai legat minus ? Trage un cablu "sanatos" direct de la borna acumulatorului ca sa elimini o eventuala bucla de masa. Link to comment
Guest Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Minus curat este doar pe borna de "-" a bateriei. Restul doar la fata locului. Cablurile ecranate trebuie sa aiba tresa de ecranare legata la masa de alimentare . Link to comment
Sorin Schiriac Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 pentru un amplificator minusul trebuie sa fie cat mai scurt,adica de pe caroseria autoturismului,sa fie gros,sa aiba un bun contact pe amplificator si pe caroserie bucla se face mai degraba atunci cand te legi pe baterie iar restul vin obligat de pe caroserie. acolo ai un bazait de la amplificator din circuitul de preamplificare. Link to comment
sesebe Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 (edited) Toata aparatura audio dintr-o masina trebuie sa se conecteze intr-un singur punct la masa - la minus si la fel la plus (dar aici nu mai este chiar asa strigent). Nu conteaza exact unde este acel punct, preferabil pe baterie dar poate fi si la caroserie. Cit timp o sa ai puncte diferite de legatura o sa ai in continuare zgomote, mai mari sau mai mici dar niciodata nule. Edited May 2, 2017 by sesebe Link to comment
surubarila Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Spune ca nu mereu apare acel bazait , posibil ca legatura la "tabla" masinii e cu probleme. Link to comment
Guest Andrei Gîlcă Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 asta e legarea. scuzati deranjul. Link to comment
Guest cata82 Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 Omule nu intelegi romaneste?! Ti-au spus colegii mai sus ca nu ai ce cauta cu improvizatii..... Trage cablu de alimentare direct de la baterie(+/-). Niciodata sa nu mai conectezi minusul la spatarele banchetelor, acolo intotdeauna exista un contact imperfect datorita cuplarii indirecte a banchetei cu caroseria prin diverse cleme/suporti. 1 Link to comment
Guest dani502017 Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 Omule nu intelegi romaneste?! Ti-au spus colegii mai sus ca nu ai ce cauta cu improvizatii..... Trage cablu de alimentare direct de la baterie(+/-). Niciodata sa nu mai conectezi minusul la spatarele banchetelor, acolo intotdeauna exista un contact imperfect datorita cuplarii indirecte a banchetei cu caroseria prin diverse cleme/suporti. Asta mi-a placut Link to comment
surubarila Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 Salutari tuturor. se da urmatorul sistem audio pe auto : un amplif 2 canale care a mers pe subwoofer si merge pe subwoofer perfect, mutat pe sistem de 2 difuzoare tweeter si midbass baga " bazaitul" cunoscut ce creste odata cu turatia motorului...ciudat e ca nu face mereu...insa este extrem de deranjant. ce as putea face? cablurile RCA sunt unele ecranate cu o folie de aluminiu in ele. Player-ul e alpine cde-170 rm, cu 2 perechide preout, trasee separate de semnal si alimentare (direct de la baterie , iar minus curat pe caroserie). Problemele au inceput cand alt amplif pe 4 canale ce functiona inainte pe difuzoare a cedat si acum sta in protectie, astfel fiind nevoit sa il mut pe celalalt de pe sub. Si v-as ruga o recomandare de electronist bun in Ploiesti daca cunoasteti. Amplifurile sunt DLS ambele. multumesc. Electronisti buni sunt cu siguranta in Ploiesti , ai masina , da o tura si prinprejurul orasului unde sigur vei gasi , chiar foarte aproape ! Link to comment
Guest Andrei Gîlcă Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 plusul e tras de la baterie direct, nu am mai facut poze la baterie. minusul e sudat in caroserie la tabla aia, nu e nicio bancheta acolo. pe starda sa intreb chiar nu cred ca e o idee buna. 2 ani jumatate au mers perfect. vina parerea mea e ca e de la amplificator , pe subwoober merge perfect insa. multumesc pentru opinii. Link to comment
Florinel TV Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 Nu + trebuie direct de la baterie ci - de cite ori vrei sati explice acesti colegi , o fi mers asa dar tabla a ruginit intre timp si contact din canci Link to comment
Guest Andrei Gîlcă Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 si plusul de unde atunci sa il trag? de la bricheta sa iau foc? Link to comment
Guest Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 Nu ai inteles nimic din ce s-a spus . Pacat de timpul pierdut . Link to comment
dan cod Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 La orice amplificator auto serios plusul de trage direct de la baterie cu soclu și siguranță imediat lângă baterie și cablurile sunt groase speciale pentru așa ceva. Masa de poate lega la caroserie oriunde dar contactul să fie ferm. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now