T.Sorin Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 (edited) Salut , Am creeat un mic program in c++ ca o interpretare mai ( user friendly ) a acestui tabel -> http://www.jestineyong.com/wp-content/uploads/2012/05/ESRTable1.jpg cu valori pt. ESR condesatori , si mi-am dorit sa-l impart si cu altii . Puteti folosi calculatorul la acest link : http://cpp.sh/3kk6s Succes. Edited April 24, 2017 by T.Sorin Link to comment
T.Sorin Posted April 26, 2017 Author Share Posted April 26, 2017 (edited) Ok , eu sunt incepator in electronica insa nu-mi este total strain acest domeniu . Cineva mai experimentat imi poate explica si mie de ce exista o mie si-o suta de tabele cu valori pentru ESR la condensatori ?dai un search pe google images dupa : '' ESR table '' si dai de asta => https://www.google.ro/search?q=esr+table&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjbl8HkkcLTAhXDA8AKHUmtBmQQ_AUICCgB&biw=1536&bih=755 OK ok , dar nu-i ok deoarece pentru aceleasi valori sunt mai multe variante de raspuns . Unde este aspectul pe care eu nu-l inteleg ?As fi bucuros daca cineva ar preciza de ce exista aceste multiple valori pentru aceeasi capacitate a condensatorilor , pentru a creea un program ,,corect'' cu aceste valori ca sa ma exprim asa .Merci frumos. Edited April 26, 2017 by T.Sorin 1 Link to comment
dan cod Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Nici nu cred că poți să te iei 100% după ceva tabel.Valorile sunt doar informative.ESRul depinde și de marca conzilor. Link to comment
alinstegaru Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 ESR-ul unui condensator il verifici consultand si datasheet-ul pus la dispozitie de producator. Link to comment
Guest Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 E o disputa fara sfarsit in ceea ce priveste frecventa cu care se testeaza / masoara acest parametru. Nici unul din tabele nu specifica acest lucru . Link to comment