Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Autovehicule SH

Evaluează acest subiect


Postări Recomandate

Merge doar.."4-5 ani.."? Daca tot nu ma dau banii.."afara din casa" ,as cumpara un .."cazan" nemtesc..macar am (doar)speranta ca ma va tine...o viata ! :rade: Desigur ,daca nu traiesc...mult ! Unde mai este..masina de..unica folosinta,adica ..LASTUN? :nas: daca uiti sa decuplezi centura de siguranta..nicio problema ..esti obisnuit de la scoala sa ai un ..."ghiozdan" in spate..! :freaza:

Link spre comentariu

Pe ce lume traiesti?Te tine 4...5 ani pana incepe sa ceara bani,nu pana trebuie casata.Crezi ca alea nemtesti te tin o viata fara sa bagi nimic pe ele?Posibil sa fie si asa,dar conditia este sa nu traiesti prea mult.S-au dus vremurile cand masinile nemtesti erau nemtesti cu adevarat.Acum toate marcile sunt facute la/pt consum,sa cumperi alta dupa o perioada determinata,nu sa te ingroape cu masina cumparata de flacau.

Cel mai bine te lamureste unul care lucreaza in bransa,restul sunt doar pareri subiective,in functie de experienta fiecaruia cu o marca sau alta,dar asemenea pareri nu pot tine loc de un sfat de specialitate.Fiecare individ poate avea experienta limitata la cateva masini(tu cate ai avut pana acum?),si astia sunt cu densitate mica pe mp,majoritatea au ajuns la 2...3bc.Intr-un service se confrunta cu sute de probleme la n-spe marci,deci cunosc problemele mai bine decat un sofer care doar birjareste o masina anume.

Link spre comentariu

Poate gasesti un cunoscut de incredere care isi schimba masina si o iei pe aia.

In general masinile nerulate duc mai mult, dar nu e o regula stricta.

Ca si in electronica, daca le repara unul priceput iti rezolva definitiv problema si din prima, pe bani putini (in comparatie).

Daca se baga Dorel atunci....

 

Si nu uita, o masina buna tot timpul va costa mai mult decat una obosita si batjocorita.

 

Legat de epave, un amic "restaureaza" un bmw e46. Model destul de dotat, dar obosit bine si intr-o stare tehnica destul de precara.

De la 2300E cat a dat pe el acum a ajuns la 3500E. A investit pana acum doar in reparatii/piese, fara gume sau altele de care e nevoie la orice masina.

Sa vedem cat il duce in continuare, dar eu zic ca mai mult de 2mii E sigur nu e nevoie. Si astia dati in rate/in timp, nu deodata.

Ca motor/turbina/injectoare/pompa se comporta excelent pt cei 300km reali care ii are in ecu, abs, cheie. In bord evident a fost dat inapoi la 180mii. :)

In rest niste batai pe fata, telescoapele spate care erau doar de decor, franele consumate de tot, racire egr sparta, tampoane duse, dar s-au remediat.

 

Deci si de iei o epava, tot o faci sa mearga.

Link spre comentariu

Doar sa fie un cazan german!

 

Aici iar ma cert cu tine :rade: .

Cazanele germane de fabricatie mai veche reprezinta compromisul optim pentru cine doreste o masina de calitate la un pret de achizitie relativ mic.

Prin "masina de calitate" inteleg un automobil confortabil, habitaclu + portbagaj generos, o buna fiabilitate mecanica si ceva "herghelie" sub capota.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Eu aleg multe masini de 1000euro in locul unui logan nou, chiar daca ar costa la fel. Da, stiu, pica nu stiu ce la clima, navigatie, trapa sau alte functii pe care oricum un logan nici macar nu le are. Daca le lasi picate consideri ca nu le ai si gata.

Nu stiu in ce poti sa bagi 2000E la o masina sh cand un alternator e 2-300lei, electromotor - pompa de servo - caseta directie 150-300lei, turbina 5-700lei si asa mai departe. Nici daca pica toate de doua ori nu ajung la 2000euro, ori de picat... sunt doar legende. Pica la fel ca si la o masina noua. Am schimbat eu electromotoare la reprezentanta opel (ce povesteam mai sus), 3 in 3luni pana si-au dat seama ca este contactul busit si ramanea cuplat electromotorul, pompa servo si alternator la masina noua, cu facturi de-alea de iti cumparai o masina de 1000euro pentru fiecare piesa schimbata. Masina era noua dar nu se faceau pe garantie reparatiile din nu stiu ce motiv, masina de firma multinationala.

La un logan nou de 2 ani cu 9000km la bord al unei cunostinte, cand i-a picat un pivot cei de la service m-au pus sa il cumpar eu, garantia nu acopera problemele cauzate de drumurile si gropile noastre, in timp ce la vechituri nu am avut niciodata pivot crapat chiar daca aveau multi ani si km la bord.

Din experienta mea am vazut ca mai mult costa reviziile la o masina noua decat reparatiile la una veche.

 

Edit: piesele nu crapa brusc ca sunt "vechi". Daca ai verificat-o bine la inceput si nu are uzuri de cand ai cumparat-o, o sa te tina mult si bine, mai mult ca una romaneasca noua. Daca nu ai verificat-o si te trezesti ca are jocuri in toate bucsile, ca telescoapele curg si toate problemele care se aduna in timp daca nu a fost intretinuta si reparata, da, o sa platesti tu nota finala. Dar asta nu este vina masinii, e vina ta ca ai luat-o cu problemele alea. Daca nu le avea, te tine mai mult ca una noua romaneasca pana incep sa se uzeze piesele astfel incat sa cauzeze probleme.

Prietene , piesele de care vorbesti tu au preturi de sh , bagi sh in tomberon sh , cam asa vine treaba .

Cit despre Logan , se cam pisa cu mare presiune pe multe tomberoane aduse de afara , cel putin cele diesel aduse de afara au kilometri cit Berila , in vest numai cei care fac multi km folosesc masini diesel , in trei ani le vind , le cumpara boschetii balcanici , sa aibe si ei masina misto , apoi isi sfirsesc viata la REMAT sau se plimba din guster in guster.

Link spre comentariu

Cit despre Logan , se cam pisa cu mare presiune pe multe tomberoane aduse de afara , cel putin cele diesel aduse de afara au kilometri cit Berila , in vest numai cei care fac multi km folosesc masini diesel , in trei ani le vind , le cumpara boschetii balcanici , sa aibe si ei masina misto , apoi isi sfirsesc viata la REMAT sau se plimba din guster in guster.

 

Pe multe tomberoane se pisa cu siguranta, ca sunt in aceeasi clasa, dar aici vorbeam de masini nu de tomberoane si containere de gunoi, deci hai sa lasam loganul de-o parte

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

O sa va fac niste poze la un logan de 7 ani, cu 320.000 km . Am luat-o de noua. A avut facute service-urile la timp vesnic, orice s-a stricat s-a schimbat rapid.

Dar este un gunoi de masina !!!.

Curge tabla de pe ea. Am schimbat 2 ture de injectoare cu 2 pompe. Suspensia schimbata complet din jumatate in jumatate de an.

Abia trage, iar acum pare sa aiba compresie tot mai mica pe toti cilindrii. Ca un batran pe moarte care scuipa sange si asteapta sa moara.

Absolut un jaf de masina de 9500 de E.

Link spre comentariu

Logan MCV 1.5 dci, 2009, 160.000 km. schimbat pompa la 35000 km, cu una second. mai avea garantie jumatate de an, dar mi-au taiat-o, ca n-am schimbat uleiul la dansii in service. doua injectoare schimbate la 158.000 km. consumabile (ulei, distributie, placute de frana, pivoti) schimbate aproape la timp, in general cu + 5-10000 km. inca trage bine. sa vad la 320.000 cum o fi.

Link spre comentariu

Masina straina peste 20 ani, 190k km, turbo benzina. Nu am schimbat nici pompa, nici injectoare, doar rulmentii spate la 140k ca unul incepuse sa huruie si un singur pivot doar pentru ca am gasit bascula la oferta la 80lei noua la unix, complet echipata si am luat-o si schimbat-o, bascula veche (cu pivot si bucsi) se prezinta in stare buna inclusiv pivotul, o pastrez de rezerva.

Inca trage bine.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

@Eugenbt. Cred ca sunt identice masinile. SI eu tot de mcv-ul de la lucru vorbesc. Masina nu este condusa de tot nebunul. In general am folosit-o eu si taica-mio.

SI o ingrijim, pentru ca ni se rupe ca platim reparatii, avand in vedere ca este masina de firma. Schimbam ulei si filtre in general la 12 mii . Orice bate orice troncane, repede la mecanic.

Nu schimbam pivoti separat. Brat cu totul in general.

Dar o saracie de masina ramane, care nici nu merge tare, nici nu face treaba. Consum de 8 in afara, voua vi se pare ok pt o masina de 70 cp diesel ?

Pai eu am 508 , mai greu cu 400 kg si nu trece rupt in gura in fiecare zi de 6,5. Aceeasi ruta, 40km, si cu 163 cp in loc de 70.

Si am 307-le rasturnat de 1 an, vechi din 2002 stramb distrus, si nu are urma de rugina. Pe cand logan-ul..... Fara poze nu o sa ma intelegeti.

Editat de dorofteius
Link spre comentariu

O masina straina care va avea pretul initial la fel cu al loganului,va fi la fel de proasta(sau buna) ca loganul.Se fac comparatii intre masini din clase diferite(preturi diferite) si normal ca da cu virgula.N-am avut logan insa am destule cunostinte si vecini care se dau cu loganul,si in general n-am auzit prea multe nemultumiri.Dar sigur, celor care le pute orice e romanesc,sau mai bine zis facut in Romania,nu e bine sa parieze pe logan.

Link spre comentariu

nu stiu cum iti ia tie 8% in exterior. cel mai mult mi-a luat 5.6 (pe compul de bord), la un drum cu 5 persoane, 4 adulti si un copil. si cu bagaje full, nu mai aveai loc sa bagi nici macar o sticla de apa. cel mai putin, 3,7%. in oras, in functie de anotimp, intre 6.2 si 7.9, bineinteles, nici Botosaniul nu se compara cu Clujul.

Link spre comentariu

@Eugenbt, ,masina asta , nu a consumat nici cand a iesit din fabrica doar atat. Este o utopie sa gandesti ca chestia asta consuma 5.6 %. Poate subturata in ultimul hal. Serios, la 3 mii de ture tu abia ai 120 cu ea.

SI un gunoi din asta din afara, cu 9500 de E cat am dat pe logan, intotdeauna o sa o duca mai mult, fara sa cada tabla de pe ea, si fara sa schimb 2 seturi de injectoare cu pompa cu tot. Care apropo, fac cam 2000 de E.

Loganul este bun daca faci 1000 de km pe an.

Fiecare cu teoria lui. Nu am spus ca am eu dreptate. Dar pentru mine, asta este realitatea.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări