spik Postat Ianuarie 30, 2017 Partajează Postat Ianuarie 30, 2017 Ce Logan e dom'le?! Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 30, 2017 Partajează Postat Ianuarie 30, 2017 1.4, benzina. Citează Link spre comentariu
spik Postat Ianuarie 30, 2017 Partajează Postat Ianuarie 30, 2017 Hai bre si anu'?! Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 18, 2017 Partajează Postat Februarie 18, 2017 (editat) Cam asta a fost problema. Rezolvarea a constat in a indoi 2 spire de la sarma otelita la 90 de grade si executarea unei gauri de 1 mm in bontul acela. Prin gaura am bagat o sarma ca opritor si am legat-o si de cele 2 spire inlaturate ca sa am loc.LE: ca in poza.Va multumesc tuturor pentru ajutor.Hmmm, nu`i vacumatic controlul?Se pare ca nu. Editat Februarie 18, 2017 de Vizitator Citează Link spre comentariu
XAN77 Postat Februarie 18, 2017 Partajează Postat Februarie 18, 2017 Dacia nu se dezminte, cu o sîrmă rezolvi multe Cu aburirea de obicei cauza e recircularea aerului, pățeam și eu la supernova pînă să îmi dau seama. Citează Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 18, 2017 Partajează Postat Februarie 18, 2017 De-aia mi-am luat masina usor de intretinut. Se putea si elegant daca voiau. Motul ala putea sa aiba un surub cu o saiba plata in cap care sa blocheze iesirea, sau sa fie prelucrat altfel, etc. Citează Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 18, 2017 Partajează Postat Februarie 18, 2017 Posibil,sau nu,pe moț să fi fost o șaibă cu dințișori pe interior,care asigura cablul ăla(prin presare).Dar moțul pare cam scurt... Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.