itube Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 (editat) Nu laud Fan-ul si nici alta companie de curierat, dar culmea, mie nu mi s-a intamplat niciodata sa fie deteriorat coletul sau si mai rau continutul, fara exagerare va spun. Trimit colete de prin 2007 in special cu Fan si Posta Romana. A fost o exceptie recenta cu Cargus, primit colet extern, pe care scria ce este, de valoare, dar nu am siguranta ca s-a intamplat in afara tarii deterioarea coletului sau in Romania sau daca deteriorarea a fost intentionata sau nu. Daca ati ambalat corect, atunci Fan-ul este de vina si trebuie sa plateasca, dar trebuie sa reclamati in scris, intotdeauna, chiar daca asta inseamna nervi si pierdere de timp. Daca toti cei nemultumiti ar reclama, poate si Fan-ul isi va schimba mentalitatea sau angajatii. Editat Iulie 27, 2017 de itube Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 Deci am avut dreptate? Unii dintre angajatii lor sunt neseriosi si trateaza coletele ca pe niste caramizi. Peste tot sint astfel de angajați, totul este să-i ratezi tu. Link spre comentariu
dorofteius Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 Good point. Din vre-o 90 - 100 de colete, unul singur a venit cu gentuta de plastic crapata, dar era prost ambalat. Din cate am trimis, nici unul nu a avut probleme. Uite chestie curioasa cu fancourier. De ce Alba Iulia _ Bacau si invers ajunge in 90 % din cazuri dupa 2 zile ? Am luat si de la Galati pe iarna din aia grea si tot a 2-a zi ... Posta nene ? Posta ? Aia sunt ultima speta de prestator servicii in materie de transport . Ce pana mea ii doare pe ei , cand este numele meu pe buletin , de ce nu am domiciliul ca pe buletin. Am platit transport din Polonia de 2 ori pe treaba asta, pentru un regulator presiune in rampa benzina. El era achitat dar nu au vrut si nu au vrut. Mno. Imaginativa cat de inghesuiti sunt. Link spre comentariu
gauss Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 (editat) Nu exista colet bine ambalat , si vina transportatorului ... ( scrie cu litere mici pe unele formulare ... transportul e pe riscul expeditorului sau al destinatarului ) . Nu in disputa cu firmele de curierat . Exista doar colet cu asigurare , la o valoare declarata , si continut admis la transportul de acest gen . Cu costuri suplimentare semnificative . Nu vorbesc chiar din inchipuire ... Altfel , coletele cu greutate mare ( eventual volum mic ... ) sant cele mai periculoase . Cad pe jos , la manipulare ( sant scapate , intentionat sau nu ) , sau cad peste alte colete , in duba sau la descarcare . Persoanele fizice sant cele mai pagubite , cele de la ( si pentru ) firme sant manipulate mai cu grija . In fine ... Editat Iulie 27, 2017 de gauss Link spre comentariu
itube Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 Valoarea declarata la un colet este o escrocherie a firmelor de curierat, sa mai castige ceva in plus. Sa presupunem ca dispare/se fura coletul si acesta nu are valoare declarata. In acest caz firma face un abuz si nu te despagubeste. Daca se face plangere penala pentru furt impotriva firmei, clientii au castig de cauza deoarece firma nu poate invoca valoarea declarata sau nu, deoarece tu expeditorul ai inmanat un bun catre firma de transport sa-l transporte din punctul A in punctul B si este direct si exclusiv raspunzatoare de acest bun, prin urmare trebuie sa fii despagubit. La fel se intampla si cu deterioarea cand agentul preia coletul, este obligat sa-l verifice, sa intrebe ce contine, daca este bine ambalat si sa specifice pe AWB orice neconformitate, Daca nu face asta, atunci firma trebuie sa despagubeasca. AWB-ul este un proces verbal de predare-primire. Link spre comentariu
subsemnatul2012 Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 La mine agentul a verificat marfa(a constatat ca nu sunt probleme),apoi tot el a si impachetat jucaria.Am vrut totusi sa se stie ca uniii nu-s asa de corecti,nu isi fac serviciul,dar banii stiu sa ii ceara,cat de multi daca s-ar putea. Link spre comentariu
gauss Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 (editat) Agentul nu e abilitat sa constate daca un colet este sau nu bine ambalat . Nu are nici pregatirea , nici un indreptar , criterii statuate sau metode recunoscute de apreciere . Nu se consemneaza nicaieri " colet bine ambalat " . N - am auzit sa se refuze vreun colet pe motiv ca ... Fara valoare declarata , si asigurare ... nu primesti nimic . Poate o suma modica ... dupa excursii anuale prin tribunale . La fel ca la Posta Romana . E bine sa ne interesam . Eu am contract cu 3 firme de curierat , ca persoana juridica . Daca m - au mintit ( toate trei ) ... au facut - o la fel cu multi . Ma rog , fiecare cu ale lui ( informatiile ) ... Editat Iulie 27, 2017 de gauss Link spre comentariu
allexx1968 Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 (editat) Nu exista colet bine ambalat , si vina transportatorului ... Buna Adevar doar pe jumatate. Eu am comandat la un user din Iasi ceva tubuiri.User de marca(nu dau nume pe moment). La transport sparte cam jumatate.Bineanteles ambalate aiurea,el si-a primit banii,cu asta am terminat. Cu alt user"valderama"transport, chiar aiurea,colegii de la CFR,tuburile ajung intacte.Puteau juca fotbal cu tuburile,valderama le-a ambalat exemplar. Spor tuturor Alex Editat Iulie 27, 2017 de allexx1968 Link spre comentariu
gauss Postat Iulie 27, 2017 Partajează Postat Iulie 27, 2017 Buna Nu cred ca ati inteles ce am vrut sa spun . E vorba de motive opozabile pentru obtinerea unei despagubiri in cazul deteriorarii bunului trimis . Nu poti invoca " l - am ambalat bine " . E valabil pentru oricine foloseste curieratul , n - are nici o treaba cu userul X sau Y de pe Elforum . Banii sant primiti de expeditor , fiindca altfel ( fara plata ) nu primiti coletul ,ca destinatar, deteriorat sau nu . E foarte simplu , nu vad ce mai e de " dezbatut " . Link spre comentariu
subsemnatul2012 Postat Iulie 29, 2017 Partajează Postat Iulie 29, 2017 (editat) Finalul: Banii au ajuns,omul multumit(pe jumatate).Domnul de la Fan-ul meu unde am depus coletul mi-a spus la final,ca si incurajare:Fi-ti multumit ca ati primit banii,nu mai faceti nici o reclamatie, ca oricum va ve-ti lupta degeaba !!!! Deci : ATENTIE,suntem in Romanica !!! Editat Iulie 29, 2017 de subsemnatul2012 Link spre comentariu
itube Postat Iulie 29, 2017 Partajează Postat Iulie 29, 2017 Fi-ti multumit ca ati primit banii,nu mai faceti nici o reclamatie, ca oricum va ve-ti lupta degeaba !!!! Nu-i chiar asa, banii tai au stat undeva, cineva s-a folosit de ei. Reclamatia se face online catre Fan, idem OPC. Este mai avantajos pentru cine are cont bancar si doreste rambursul in cont. Expeditorul plateste la agentul Fan: taxa transport dus+5 lei taxa de depunere in cont colector a rambursului. Destinatarul plateste la sosirea coletului rambursul care are inclus taxele de mai sus. Rambursul ajunge in cont in maxim 48 ore lucratoare de la livrarea coletului. Avantajul este in principal pentru destinatar, taxe mai mici, mai ales cand rambursul este mare, cand coletul este greu. Link spre comentariu
orgasmo Postat Februarie 15, 2018 Partajează Postat Februarie 15, 2018 Un colet din 2016 care a stat in depozitul Fan... in apa: Aici un colet ambalat hazliu: Link spre comentariu
valivoi Postat Februarie 15, 2018 Partajează Postat Februarie 15, 2018 Primit prin fan curier trei relee cu montare pe pcb (Piatra Neamt),pinii infipti in burete,ambalat in plic,plicul zici ca l-a ros soarecii,pinii la un releu indoiti,cu posta pana acum nu am avut probleme si au venit e drept din China,plic dublat pe interior cu folie cu bule. Link spre comentariu
Postări Recomandate