Jump to content

  • Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Lucrari de duminica


  • Please log in to reply
213 replies to this topic

#211 OFFLINE   Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 2,190 posts
  • Locatie:Timisoara

Posted 18 January 2018 - 01:44 PM

O . De asemenea este un rulment imens pe partea cu fulia, un 6003/3, rulment cu 35mm diametru si 10grosime. Nu am vazut la alte alternatoare rulment asa mare, deci nu mi-as face griji de greutatea fuliei, oricum si rotorul e foarte greu in comparatie cu ea.

 

 

:d :d :d

RULMENT ALTERNATOR (47x17x14) 6303D DACIA LOGAN

 

Cam trista constatarea...



Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri
    ********

#212 OFFLINE   dany_cta

dany_cta

    Banati

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 1,262 posts
  • Locatie:Acasa

Posted 18 January 2018 - 02:50 PM

Nu sunt mecanic si nici nu repar alternatoare in timpul liber. Sunt sigur ca puteai sa gasesti la orice o comparatie cu o piesa mai mare, chiar daca la final ajungeai la un motor de camion sau peste.

 

E bine ca acum cateva luni masurai compresia unui motor la rece si mai si sustineai rahatul ala si acum ai ajuns sa ma contrazici si sa ai dreptate. Deja vedem imbunatatiri. Eu nu am stat sa alerg dupa posturile tale sa dau de pamant cu ele fara sens.


Edited by dany_cta, 18 January 2018 - 02:51 PM.


#213 OFFLINE   Andrei Tabacaru

Andrei Tabacaru

    .

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • 3,619 posts
  • Locatie:Bacau

Posted 18 January 2018 - 03:49 PM

Bump !

 

Fulie alternator Smart Fortwo din otel.

Cea originala este din aluminiu si are prostul obicei sa se uzeze.

Totodata i-am taiat si canal de pana si in fulie si in rotorul alternatorului. Original este doar bagata la cald.

 

E fost deja montata pe masina si merge perfect, nu mai patineaza deloc oricat de multi consumatori ar fi porniti.

 

77pflYt.jpg

Lucrare foarte buna,felicitari!

Asa se poate face si la cureaua de accesorii.Construite fulii de otel ,in locul celor de plastic(cu umar si canal de seger ca sa tina rulmentul)si pusi rulmenti de calitate ,nu mai ai probleme.

Numai ca la mine in oras cand m-am dus pe la strungari sa-mi faca asa ceva,s-e uitau ca la felul sapte...si am cumparat tot de plastic...


Cam asa am vazut si eu prin alternatoare,rulmentul mare 6303 si cel mic 6302(sau pe cod ABE)


Edited by Andrei Tabacaru, 18 January 2018 - 03:53 PM.


Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri
    ********

#214 OFFLINE   Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Membru activ
  • PipPipPipPip
  • 2,190 posts
  • Locatie:Timisoara

Posted 18 January 2018 - 04:49 PM

Nu sunt mecanic si nici nu repar alternatoare in timpul liber. Sunt sigur ca puteai sa gasesti la orice o comparatie cu o piesa mai mare, chiar daca la final ajungeai la un motor de camion sau peste.

 

E bine ca acum cateva luni masurai compresia unui motor la rece si mai si sustineai rahatul ala si acum ai ajuns sa ma contrazici si sa ai dreptate. Deja vedem imbunatatiri. Eu nu am stat sa alerg dupa posturile tale sa dau de pamant cu ele fara sens.

 

Ideea e sa nu vorbesti daca nu stii.

Si Dacia batrina avea 6203 cu 6202, sint tipodimensiuni binecunoscute.

Despre compresie ti`au mai spus si altii care chiar repara motoare nu doar fac compilatii de pe net.

Pana ai facut-o degeaba.

Fulia se stringe suficient cu piulita si sensul filetului asigura autostringerea.

 

P.S. mi s`a parut hilar postul, rulment imens :d doar de aia am scris.


Edited by Ion_Bumbu, 18 January 2018 - 04:52 PM.

  • GEO 53 BN likes this




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users