Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motor uzat?


Postări Recomandate

Consumul afisat pe bord este de 9.5l, masina este echipata cu cutie automata DSG. Insa nu cred ca asta este problema, am colegi la munca care circula tot asa si nu se plang ..... La Honda sedan cu motor de 1.8l, cutie CVT, am undeva intre 11-12l cand circul numai in oras, dar fac mai mult drumuri exterioare (naveta), iar consumul afisat este de 6.5 vara si cam 7.2-7.5l acum iarna. Daca fac drumuri mai lungi de 100km consumul ajunge la 5.5-5.8 cu 4 persoane, insa la cifrele astea se mai poate adauga un 0.5l, asa am dedus, am facut consumul la pompa.

La Civic 11-12l cu motor de 1,8 este bunicel daca ai cutie automata

La Honda mea ,Accord VIII ,cu motor 2,4L am 12---13 oras ,insa mers batraneste in Bucuresti

Hai ca am dat-o in alte discutii,du-te hotarat la service sa rezolve sau sa iti dea banii inapoi

Link spre comentariu

Nu nimica și daca se face km putini stai sa o incalzesti pe loc ca sa urce uleiul in rampa.

 

Uleiul "urca in rampa" in 3-4secunde de la pornire. Masinile mai recent sunt prevazute cu supape unisens pe filtrele de ulei si "rampa" e plina tot timpul.

 

Vrei sa incalzesti motorul inainte de a il solicita pentru ca vascozitatea uleiului sa scada si sa poata sa creeze pojghita uniforma in toate locurile in care ajunge, si totodata sa scada presiunea lui, care cand este rece poate chiar sa forteze in simeringuri.

Link spre comentariu

Poti sa te gandesti la orice altceva daca baga benzina in baie da nu la pompa,de cand lucrez eu la diesel comonrail (acelasi principiu de functionare) care face presiune peste 900-1000 de bari nu am intalnit sa sparga simeringul, dar la pompa ta care nu trece de 300 de bari si am inteles ca e noua......sincer exclus pe acolo.

sper sa nu vina din nou @dani_cta sa ma contrazica

Link spre comentariu

Inainte de a schimba pompa oamenii de la service au cerut asistenta tehnica la reteaua ADgaraje, de unde s-a confirmat ca singurul loc pe unde poate ajunge benzina in blocul motor este pe la acea pompa. S-a confirmat ca nu exista alte locuri pe unde benzina sa ajunga in ulei. Ideea este ca dupa schimbarea celei vechi cu cea noua, s-a simtit o imbunatatire, nivenul nu a mai crescut asa repede ca in cazul celei vechi. Acum nu stiu cat o fi de adevarat si cata dreptate au cei de la asistenta.... Ei au demontat pompa noua de pe motor, insa aceasta ramanand cu furtunele de alimentare/retur conectate, s-a pus contactul si s-a urmatit daca sunt scapari, binenteles ca nu s-a vazut nimic, poate nu scapa benzina la presiunea de 6bar cat face pompa din rezervor, poate scapa cand functioneaza pompa "suspectata" la presiuni de peste 300bar, si poate nici atunci nu se poate vedea intr-un timp scurt, deoarece nivelul creste in 3 luni de functionare. Eu zic ca testul acesta nu este relevant..., parerea mea. Acum ramane de vazut ce se inpampla dupa schimbarea pompei, in prima saptamana din 2017, deja am achizitionat uleiul pentru schimb, unul nu prea scump ca sa nu ma trezesc ca problema persista si am aruncat banii degeaba. Deja acesta va fi a 3 a oara cand schimb uleiul intr-un interval de 7-8 luni, n-am mai luat in calcul si schimbul filtrului.

Link spre comentariu

Inainte de a schimba pompa oamenii de la service au cerut asistenta tehnica la reteaua ADgaraje, de unde s-a confirmat ca singurul loc pe unde poate ajunge benzina in blocul motor este pe la acea pompa. S-a confirmat ca nu exista alte locuri pe unde benzina sa ajunga in ulei. Ideea este ca dupa schimbarea celei vechi cu cea noua, s-a simtit o imbunatatire, nivenul nu a mai crescut asa repede ca in cazul celei vechi. Acum nu stiu cat o fi de adevarat si cata dreptate au cei de la asistenta.... Ei au demontat pompa noua de pe motor, insa aceasta ramanand cu furtunele de alimentare/retur conectate, s-a pus contactul si s-a urmatit daca sunt scapari, binenteles ca nu s-a vazut nimic, poate nu scapa benzina la presiunea de 6bar cat face pompa din rezervor, poate scapa cand functioneaza pompa "suspectata" la presiuni de peste 300bar, si poate nici atunci nu se poate vedea intr-un timp scurt, deoarece nivelul creste in 3 luni de functionare. Eu zic ca testul acesta nu este relevant..., parerea mea. Acum ramane de vazut ce se inpampla dupa schimbarea pompei, in prima saptamana din 2017, deja am achizitionat uleiul pentru schimb, unul nu prea scump ca sa nu ma trezesc ca problema persista si am aruncat banii degeaba. Deja acesta va fi a 3 a oara cand schimb uleiul intr-un interval de 7-8 luni, n-am mai luat in calcul si schimbul filtrului.

Salut!Hai sa-ti mai spun o problema cu un motor de OPEL ASTRA 1.6,8 valve,baga benzina in baie tot asa cum descrii tu,la motorul asta exclus pompa de inalta ca este injectie multipunct,simeringuri de supape iarasi exclus,si alte prostii,am desfacut motorul si am gasit segmentii gomati pe piston,nu erau uztati,dupa ce i-am dat jos de pe piston de curios am bagat segmenti in cilindru si nu am avut fanta mai mare de 0.15mm.masurat cu lera.Am schimbat segmentii si a fost totul bine.Prima idee(subiectiva) fa un test de compresie si cere diagrama sa ne dam cu parerea.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Deocamdata nu am facut testele indicate mai sus de voi pentru ca conducerea service-ului a luat hotararea sa schimbe pompa de inalta presiune pe garantie. S-a schimbat pompa cu alta noua, am verificat seriile pentru ca nu aveam incredere, filtrul de ulei si uleiul. Acum ramane sa urmaresc ce se intampla in timp, daca va mai creste iar nivelul o sa recurg la verificarile propuse mai sus, insa ce se intampla in acest caz in care se va dovedi ca altul este defectul si nu pompa de inalta pe care eu am platit 1500ron?

Link spre comentariu

Iti tragi 2 palme, bei o palinca si mergi mai departe ca si cum nimic nu s`ar fi intimplat.

Sa puna si-o bucata de slana langa cele doua palme si palinca.

Eu zic ca nu este de la pompa. Ce sanse sunt sa cumperi o pompa noua si sa manifeste acelasi defect?

 

Le;

Bineinteles ca uleiul si filtrul de ulei a fost suportat de proprietar....

Editat de mac01
Link spre comentariu

Da....., intamplator vorbeam cu colegii la servici despre problema mea cu benzina in ulei, iar unul dintre ei a auzit discutia si a venit sa ma lamureasca. El are un polo automat 1.2TSI cu 30.000Km la bord, cumparat de nou si cu care a intampinat aceeasi problema ca si mine. Insa la el s-a aprins un martor in bord (presiune ulei mare), a verificat uleiul si a constatat ca era cu mult peste limita maxima. Avand masina in garantie, a sunat la reprezentanta si a trimis masina pe platforma in service pentru a evita posibilele defecte din cauza presiunii mari. S-a schimbat uleiul si filtrele. Explicatia celor din service la problema a fost ca pe distante scurte, cand motorul nu ajunge la temperatura optima de functionare si cand afara este frig (problema des intalnita in tarile nordice - au mentionat cei din service) se face un fel de condens - mai mult nu si-a amintit sa-mi spuna despre ce se intampla de fapt in motor. Dar de atunci, cand vine dimineata la servici lasa motorul sa mearga la relanti inca vre-o 10 min dupa ce a ajuns. Problema nu s-a mai repetat de cand face chestia asta. O sa recitesc topicul, din cate stiu unul din colegii de forum a dat aceeasi explicatie cu "condensul" si functionarea pe distante scurte.

Link spre comentariu

Se fac de obicei drumuri scurte cu masina ,de 1--2km?

Deci se circula cu motorul rece,doarece in 1--3km nu ajunge la temp de regim

In urma cu 1 luna am pus o intrebare.

 

Fenomenul de "condens"era des intalnit la Dacia 1300 in cazul drumurilor scurte in anotimpul rece,insa m-am gandit ca in cazul unui motor de ultima generatie s-a rezolvat problema!!!!

Editat de florinellll
Link spre comentariu

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări