Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
Guest Boby

Cum pot trece de la schema electrica la cablaj in eagle

Recommended Posts

Guest Boby

Daca desenez schema electrica in eagle si dau switch to board imi apar toate traseele intortocheate si nu stiu cum sa fac sa aranjez traseele si in plus cum realizez autoroute automat in eagle si inca o intrebare , cum fac sa vad cum arata componentele pe placa de circuit imprimat adica componentele plantate , va multumesc cu stima Radu ! :smt006 [/b]

Am si eu cateva intrebari in legatura cu Eagle (sunt incepator in programul asta):Intrebari pt board:1. De unde setez dimensiunea boardului? Eu vad ca pot trage cu mouse-ul de patratul ala alb dar vreau sa-i scriu de la tastatura ce dimensiune sa aiba.2. De unde setez grosimea traseelor? Se poate seta distanta minima dintre ele?3. Am vazut in realitate la unele cablaje ca: in cazul in care 2 trasee s-ar intersecta, se foloseste o sarma pe deasupra cablajului (ca o piese normala doar ca e sarma obijnuita). Eagle stie de asa ceva? Are un buton "use si sarme pe deasupra"?4. Exista "aranjeaza piesele a.i. routarea sa fie cat mai simpla"? Eu intotdeauna asez piesele manual si p-orma ii dau sa routeze.Intrebari pt schematic:1. Ce fac daca nu gasesc in librarie o piesa cautata? O pot crea eu? Se pot adauga piese in librarie?2. Librarie se poate updata pe net?Cam astea ar fi nelamuririle mele...

Am si eu cateva intrebari in legatura cu Eagle (sunt incepator in programul asta):

Intrebari pt board:

1. De unde setez dimensiunea boardului? Eu vad ca pot trage cu mouse-ul de patratul ala alb dar vreau sa-i scriu de la tastatura ce dimensiune sa aiba.

cel mai bine folosesti functia GRID care se acceseaza de la VIEW, alegi ca DISPLAY sa fie ON si dai dimensiunile care le vrei

2. De unde setez grosimea traseelor? Se poate seta distanta minima dintre ele?

R: raspuns la http://www.niqro.lx.ro/cablaj0.htm si setarea care se modifica e WIDTH (e in inchi)