neluelectron Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 Am o lada frigorifica cu urmatoarea problema este infundata instalatia cred ca capilaru se mai poate faca ceva .... Link to comment
validae Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 În fraza de mai sus este cumva și o întrebare ? Că semnele de punctuație văd că trebuie să le pună cel care citește.... Revenind la problema de bază, dacă serpentina răcitorului e lovită și pe undeva s-a gâtuit tubulatura, soluția este doar înlocuirea completă a agregatului.Cam scumpă afacerea, cred că merită doar dacă lada e mai nouă și nu ,,și-a scos banii,,..... Link to comment
Vinu-i-bun Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 Am o lada frigorifica cu urmatoarea problema este infundata instalatia cred ca capilaru se mai poate faca ceva .... De unde stii ca e, "infundata" .Cine a spus ca e infundata ,nu a spus si unde? .Poate fi si filtru sau capilar . Dar ca raspuns da se poate repara ,dar de cineva care se pricepe este costisitor . Link to comment
neluelectron Posted July 17, 2016 Author Share Posted July 17, 2016 lada a ajuns la mine cu toate conductele taiate la compresor lipsa filtru deshidrator motorul l-am pornit dar nu are compresie deloc prin conducta se aspiratie ,si capilar daca se incearca sa se intoduca aer ,am incercat cu un compresor practic pe capilar nu se intoarce nici un pic de aer sigur este ifundat opturat cum vreti sai suneti , undeva prin vaporizator ,linga motor mai sunt taiate 4 conducte probabil era o bucla ,nu sunt decit capetele tevilor taiate cine a umblat la lada a macelarito bine ,probabil tot din cauza infundarii cunductei a vrut sa vada pe unde ar fi opturata asi incerca sa o desfac dar pare cam complicat sa ajung in interior la vaporizator ceva sfaturi .... Link to comment
laurentiu333 Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 (edited) Trebuie taiat capilarul si verificat,daca este infundat,daca da se schimba capilarul.... Edited July 18, 2016 by laurentiu333 Link to comment
Vinu-i-bun Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 Acea lada are condensarea tot in spuma ? ,sau externa . Se taie capilarul bucata cu bucata pina se ajunge in spuma .Si daca buba e chiar la laminare se schimba capilarul .Dute pe urma capilarului pina la laminare ,iar daca crezi ca mai ai putin si ajungi la laminare ,ex 10 cm pina la laminare baga un fir de otel gen cum se gaseste la bicicleta la cablul frina (dar numai un fir din acel cablu) cu grosimea de 0,50 mm bagi pe capilar si rezolvi treaba .Dar multe dupa aceiia ar face si azotul uscat. Link to comment
neluelectron Posted July 19, 2016 Author Share Posted July 19, 2016 condensarea este tot in spuma dar are niste bucle deasupra motorului scoase din spuma nu sunt infundate sigur capilarul incerc sal schimb folosint sfaturile dumneavostra .... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now