Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Drujba de unica folosinta, moare cand accelerez.


Recommended Posts

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Marea problema este motorul care moare cand este accelrat. Exista o rezolvare sau trebuie sa o trimit inapoi ? Sincer nu stiu daca este originala la cate probleme are.... 

 

Dupa ce i-am umplut omului topicul de offposturi hai sa incercam sa il si ajutam pe cat putem.

Motorul la drujba este similar la functionare cu al unei motorete/scuter in 2 timpi. Poti sa incerci sa te duci cu ea la cineva care se pricepe la motorete.

Dupa cum am specificat intr-un post precedent, faptul ca moare motorul la accelerare ma duce cu gandul la amestec bogat (prea multa benzina). Si alte reglaje extreme pot sa cauzeze asta, dar asta ar fi un punct de plecare.

 

Daca motorul are compresie ok (il simti la pornire ca opune rezistenta) si in rest totul pare ok, si tu sti ca i-ai pus ulei in benzina cel putin cat este recomandat in carte, daca pui putin mai mult nu strica, nu te deranjeaza fumul cand tai lemne oricum, eu nu as trimite drujba inapoi la garantie pentru un simplu reglaj.

Oricum avand drujba respectiva o sa trebuiasca sa inveti sa ii faci singur reglajele, nu se fac o singura data si gata merge toata viata, reglezi la ea destul de des.

 

Un punct de pornire ar fi sa cauti modelul exact pe net (nu neaparat aceeasi firma, si similare care arata la fel, toate sunt la fel), un forum unde au alti oameni aceeasi problema, poate chiar un tutorial cum sa cureti si sa reglezi carburatorul. Astea e bine sa sti sa le faci pe viitor, nu o sa poti sa o trimiti mereu la garantie sa ti-o regleze ei de fiecare data cand schimbi benzina.

 

Scoate-i bujia, vezi ce culoare are, poate poti sa ii faci o poza sa ne arati si noua, curat-o si pune-o la loc, vezi daca merge mai bine. Daca da, ai amestec bogat si o afuma, trebuie sa reduci benzina.

Daca este negru lucios poate sa fie:

1. benzina, las-o sa se usuce si vezi daca se usuca

2. uleioasa, nu o sa se usuce, ai pus prea mult ulei.

Edited by dany_cta
Link to comment

Difera carburatorul!are 2 reglaje:1 benzina si2 aer.poate sa incerce cu 0 tura benzina si o tura aer,si pe urma regleaza cu motorul pornit amestecul,mai da o jumate de tura la benzina vede daca se tureaza mai bine,daca nu da o tura la aer ............!

Link to comment

Voi va bateti capul sa-l ajutati pe om si el n-a mai intrat p'aici din ziua in care a deschis topicul, adica de aproape o saptamana. Cred ca nici nu mai are drujba...a trimis-o retur sau a terminat de taiat lemnele!

Edited by mac01
Link to comment

Gataaa ! Acum functioneaza ! A fost reglata de un vecin si taie chiar bine (asta ma si intereseaza) . Am bagat-o primele rezervoare in lemne mai mici de 10 cm diam si dupa am bagat-o in busteni adevarati . Ce am observat acum este consumul care este cam mare (sau mis e pare mie ? ) . Adica taiam cativa busteni si papa rezervorul. A si scoate si cam mult fum. Se poate sa fie si asta tot din reglaje?. Oricum am reusit sa tai cu ea o remorca de lemne si a facut treaba buna. (dar a papat 3.5 l de benzina...). In ceea ce priveste firma asa este cum ati discutat, sternul vechi este muuult mai bun decat prastiile facute acum . Dau exemplu un pendular care m-a tinut 7-8 ani si si-a facut treaba eroic (utilizat intens) pana cand un vecin mai  nepriceput a indoit capu . Am un alt pendular stern care desi arata ca cel vechi (nuanta culorii difera ) este de 10 ori mai prost ...

Edited by danutz-
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines