Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

h20 stanley meyer


Guest yo5ong

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_

    2

  • florin.bulau

    1

  • EmyRulz

    1

Mda...Unu' mai "bosorog" ca mine (cum ne alinta unii din tanara generatie, dragutii de ei, ce belciug frumos au in nas - sau ureche sau spranceana, etc.), deci, unu ca mine a prins epoca de tinichea, cand in numarul 4 al unei expirate reviste cu profil tehnic se publicau montaje "PD1A" ( cel mai probabil de la "pacaleala de 1 aprilie"?)Aici insa miroase a "progres": mizand pe vaste cunostinte de fizica (de prin manele) si pe atat de umana lacomie (voi puteti sa va ganditi si la un cuvant care incepe cu p ), se solicita si o donatie (unii chiar se dau "comersanti seriosi" si vand iluziile respective...)Si eu cred ca sunt posibile unele erori si unele axiome poate fac presupuneri hazardate (si gresite!) (lucruri aprins discutate de fizicienii atomisti si sub-atomisti)Dar la nivelul macro-cosmic, exista legi fizice care nu au dat rateu NICIODATA: legile conservarii masei si energiei (exista si o lege de conversie masa-energie - si eventual si invers). Nenorocita asta de lege e cea care omoara visul frumos al perpetuumului mobile de speta a II-a, care produce energie din nimic, ba chiar si perpetuumul mobile din speta I-a, care functioneaza fara pierderi, rotindu-se la infinit....Ideea unui vehicol propulsat de arderea hidrogenului obtinut din electroliza apei nu e incadrabil decat la speta aII-a, deoarece trebuie acoperite pierderi de randament mult mai mari decat daca bateria ar alimenta direct un motor electric....Scuzati duritatile de limbaj, dar astea sunt fie tampenii, fie ignoranta, fie rea-vointa, indreptata spre categoriile de mai inainte...

Link to comment
  • 2 months later...
Guest sorinn1987

nu este electroliza..chiar asta e diferenta,electrozii..de otel inoxidabil 304 formeaza un condensator..apa este pe post de dielectric, se incarca condensatorul pana la o valuare maxina cand apa cedeaza datorita diferentei de potential...se face un scur ieise oxigen si hidrigen..si se ia de la capat procesul..asta e in mare

Link to comment

nu este electroliza..chiar asta e diferenta,electrozii..de otel inoxidabil 304 formeaza un condensator..apa este pe post de dielectric, se incarca condensatorul pana la o valuare maxina cand apa cedeaza datorita diferentei de potential...se face un scur ieise oxigen si hidrigen..si se ia de la capat procesul..asta e in mare

pai condensator condensator, dar .... dielectricul asta al tau care sigur nu este apa 100% pura va conduce curentul la greu, asa ca nu prea e condensator. circuitelul ala de acolo este un circuit ceva mai complex PWM, adica regeleza factorul de umplere al semnalului. si totusi procesul ala magic de separarea al apei in hidrogen si oxigen cu ajutorul curentului electri... oare cum se numea?
Link to comment
Guest sorinn1987

apa pura distilata ,nu conduce curentu... eu asa stiu..sarurile minerale o fac sa conduca curentu...si apa fiind puraeste izolator, gresesc oare?

Link to comment

pai si de unde bagi apa pura in masina?plus, orice impuritate, cat de mica o va face sa conduca. eu am incercat cu apa distilata, am curatat vasele cat de mult s-a putut, si tot conduce... poate n-am reusit eu prea bine sa curat, dar...totusi de unde iei atata apa pura pentru masina?

Link to comment
  • 2 years later...
Guest sammael

pai apa pura ? adica apa distilata nu ..... ok apoi ai nevoie de unelectrolit, bun un electrolit bun si la indemana fieceruia este sarea, iar cel mai bun material pt catod si anod ar fi platina (dar este cam scumpa nu ...), asa ca vom ramane la inox, eu unul am incercat procesul, nu este greu, ai nevoie doar de curent continuu , doua tije de inox apa si electrolit (sare, sau alceva... dar pt un experiment e de ajuns) atentie... punand prea mult electrolit e posibil sa va ardeti sursa de tensiune, gazul rezultat in urma procesului arde, asa ca parerile sunt impartite

Link to comment
Guest sammael

si inca ceva , indiferent cu se numeste procesul sau gazul rezultat in urma lui, daca functioneaza e perfect, ok stiu ca am ajuns cam tarziu pt acest topic. electroliza nu este greu de realizat, dar consumul de energie este mai mare decat gazul produs in urma procesului. dar este realizabil, hidrogenul poatre fi utilizat la un motor ce utilizeaza combustia interna, singura problema e sa modifici sistemul de aprindere, fata de benzina sau motorina , hidrogenul explodeaza mult mai repede. iar ideea de a folosi hidrohenul pe post de combustibil este extraordinara, pacat .... uni nu vor sa auda macar de acasta ideee sau o considerea neplauzibile sau ineficienta fara macar sa icerce.....

Link to comment

Masina cu hidrogen s-a construit si functioneaza, nu vand sa se fi sustinut undeva altfel. La fel si electroliza. Noi avem dubii asupra asa-zisei inventii prin care folosind bateria de la masina si farfuriile alea, se produce gazul ala HHO care dupa ce se arde in motor ajuta la reducerea consumului de benzina(adica vezi-doamne scoti mai multa energie decat ai bagat).

Link to comment
Guest onica_marian

Salutare! Am experimentat si eu cateva zile cu un borcan si 2 placi de inox. Se gasesc pe diferite site-uri tot felul de exemple/proiecte/indrumari/ dar si un numar mare de idioti care vand cateva sticlute cu cateva placi sau spirale din sarma de inox, care chipurile imbunatatesc consumul de combustibil si lungesc viata de functionare a motorului prin gazul ce-l produc. Mare idiotenie... Oricum procesul in sine e interesant, dar nu simplu pe cat pare. Cel putin daca vrei sa ai rezultate acceptabile (o cantitate de gaz care sa arda frumusel :da ). Am experimentat si cu 2 spirale din sarma de cupru (diam. 1.5 mm) care le-am intrepatruns, exact cum ma asteptam s-a format imediat un precipitat verde albastrui.... Rezultate mai bune am obtinut cu placile de inox. Nu prea ma pricep la chimie, deci nu stiu ce-o fi fost da pe placile de inox se depunea o substanta neagra in catitate considerabila, mai ales pe placa care am legat-o la borna + a sursei. Cica rezultate mai bune ar da un curent pulsatoriu, n-am incercat... ca n-am avut un montaj adecvat PW. Oricum procesul depinde de multi factori. Hidrogenul e un combustibil foarte eficient da greu de obtinut, necesita cantitati mari de energie. Am vazut pe discovery ca o metoda eficienta ar fi ca hidrogenul sa fie produs pe scara larga in ferme de alge.

Posted Image

Mai mult, din alge se poate produce biodiesel, printr-un proces interesant...

Posted Image

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines