Guest yo5ong Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 chestie interesanta sau fictiune-pacaleala ciudat de un an de zile urmaresc site-urile cu motorul pe baz de H2 (HHO)respectiv prin electroliza apei gen stanley meyer ;a incercat careva acest tip de electroliza ? unii zic ca merge , altii ca-i pacaleala teoretic privind electrochimia pe care am invatat-o in liceu se pare ca nu tine figura http://images.google.ro/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN Link to comment
florin.bulau Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Mda...Unu' mai "bosorog" ca mine (cum ne alinta unii din tanara generatie, dragutii de ei, ce belciug frumos au in nas - sau ureche sau spranceana, etc.), deci, unu ca mine a prins epoca de tinichea, cand in numarul 4 al unei expirate reviste cu profil tehnic se publicau montaje "PD1A" ( cel mai probabil de la "pacaleala de 1 aprilie"?)Aici insa miroase a "progres": mizand pe vaste cunostinte de fizica (de prin manele) si pe atat de umana lacomie (voi puteti sa va ganditi si la un cuvant care incepe cu p ), se solicita si o donatie (unii chiar se dau "comersanti seriosi" si vand iluziile respective...)Si eu cred ca sunt posibile unele erori si unele axiome poate fac presupuneri hazardate (si gresite!) (lucruri aprins discutate de fizicienii atomisti si sub-atomisti)Dar la nivelul macro-cosmic, exista legi fizice care nu au dat rateu NICIODATA: legile conservarii masei si energiei (exista si o lege de conversie masa-energie - si eventual si invers). Nenorocita asta de lege e cea care omoara visul frumos al perpetuumului mobile de speta a II-a, care produce energie din nimic, ba chiar si perpetuumul mobile din speta I-a, care functioneaza fara pierderi, rotindu-se la infinit....Ideea unui vehicol propulsat de arderea hidrogenului obtinut din electroliza apei nu e incadrabil decat la speta aII-a, deoarece trebuie acoperite pierderi de randament mult mai mari decat daca bateria ar alimenta direct un motor electric....Scuzati duritatile de limbaj, dar astea sunt fie tampenii, fie ignoranta, fie rea-vointa, indreptata spre categoriile de mai inainte... Link to comment
Guest sorinn1987 Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 nu este electroliza..chiar asta e diferenta,electrozii..de otel inoxidabil 304 formeaza un condensator..apa este pe post de dielectric, se incarca condensatorul pana la o valuare maxina cand apa cedeaza datorita diferentei de potential...se face un scur ieise oxigen si hidrigen..si se ia de la capat procesul..asta e in mare Link to comment
bogdan_ Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 nu este electroliza..chiar asta e diferenta,electrozii..de otel inoxidabil 304 formeaza un condensator..apa este pe post de dielectric, se incarca condensatorul pana la o valuare maxina cand apa cedeaza datorita diferentei de potential...se face un scur ieise oxigen si hidrigen..si se ia de la capat procesul..asta e in marepai condensator condensator, dar .... dielectricul asta al tau care sigur nu este apa 100% pura va conduce curentul la greu, asa ca nu prea e condensator. circuitelul ala de acolo este un circuit ceva mai complex PWM, adica regeleza factorul de umplere al semnalului. si totusi procesul ala magic de separarea al apei in hidrogen si oxigen cu ajutorul curentului electri... oare cum se numea? Link to comment
Guest sorinn1987 Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 apa pura distilata ,nu conduce curentu... eu asa stiu..sarurile minerale o fac sa conduca curentu...si apa fiind puraeste izolator, gresesc oare? Link to comment
bogdan_ Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 pai si de unde bagi apa pura in masina?plus, orice impuritate, cat de mica o va face sa conduca. eu am incercat cu apa distilata, am curatat vasele cat de mult s-a putut, si tot conduce... poate n-am reusit eu prea bine sa curat, dar...totusi de unde iei atata apa pura pentru masina? Link to comment
Guest sorinn1987 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=bqfiAXIs ... ed&search= uite cum explica acesta fenomenul lui stanley meyer..acesta din urma zice ca ar merge cu apa normala insa ma indoiesc.. Link to comment
Guest sammael Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 pai apa pura ? adica apa distilata nu ..... ok apoi ai nevoie de unelectrolit, bun un electrolit bun si la indemana fieceruia este sarea, iar cel mai bun material pt catod si anod ar fi platina (dar este cam scumpa nu ...), asa ca vom ramane la inox, eu unul am incercat procesul, nu este greu, ai nevoie doar de curent continuu , doua tije de inox apa si electrolit (sare, sau alceva... dar pt un experiment e de ajuns) atentie... punand prea mult electrolit e posibil sa va ardeti sursa de tensiune, gazul rezultat in urma procesului arde, asa ca parerile sunt impartite Link to comment
Guest sammael Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 si inca ceva , indiferent cu se numeste procesul sau gazul rezultat in urma lui, daca functioneaza e perfect, ok stiu ca am ajuns cam tarziu pt acest topic. electroliza nu este greu de realizat, dar consumul de energie este mai mare decat gazul produs in urma procesului. dar este realizabil, hidrogenul poatre fi utilizat la un motor ce utilizeaza combustia interna, singura problema e sa modifici sistemul de aprindere, fata de benzina sau motorina , hidrogenul explodeaza mult mai repede. iar ideea de a folosi hidrohenul pe post de combustibil este extraordinara, pacat .... uni nu vor sa auda macar de acasta ideee sau o considerea neplauzibile sau ineficienta fara macar sa icerce..... Link to comment
EmyRulz Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Masina cu hidrogen s-a construit si functioneaza, nu vand sa se fi sustinut undeva altfel. La fel si electroliza. Noi avem dubii asupra asa-zisei inventii prin care folosind bateria de la masina si farfuriile alea, se produce gazul ala HHO care dupa ce se arde in motor ajuta la reducerea consumului de benzina(adica vezi-doamne scoti mai multa energie decat ai bagat). Link to comment
Guest onica_marian Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Salutare! Am experimentat si eu cateva zile cu un borcan si 2 placi de inox. Se gasesc pe diferite site-uri tot felul de exemple/proiecte/indrumari/ dar si un numar mare de idioti care vand cateva sticlute cu cateva placi sau spirale din sarma de inox, care chipurile imbunatatesc consumul de combustibil si lungesc viata de functionare a motorului prin gazul ce-l produc. Mare idiotenie... Oricum procesul in sine e interesant, dar nu simplu pe cat pare. Cel putin daca vrei sa ai rezultate acceptabile (o cantitate de gaz care sa arda frumusel ). Am experimentat si cu 2 spirale din sarma de cupru (diam. 1.5 mm) care le-am intrepatruns, exact cum ma asteptam s-a format imediat un precipitat verde albastrui.... Rezultate mai bune am obtinut cu placile de inox. Nu prea ma pricep la chimie, deci nu stiu ce-o fi fost da pe placile de inox se depunea o substanta neagra in catitate considerabila, mai ales pe placa care am legat-o la borna + a sursei. Cica rezultate mai bune ar da un curent pulsatoriu, n-am incercat... ca n-am avut un montaj adecvat PW. Oricum procesul depinde de multi factori. Hidrogenul e un combustibil foarte eficient da greu de obtinut, necesita cantitati mari de energie. Am vazut pe discovery ca o metoda eficienta ar fi ca hidrogenul sa fie produs pe scara larga in ferme de alge. Mai mult, din alge se poate produce biodiesel, printr-un proces interesant... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now