Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Sign in to follow this  
Guest maldii

Recomandare Statie Reballing

Recommended Posts

Guest maldii

Buna ziua as dori sa cumpar o statie reballing , Aceasta va fi folosita la placile de calculator, laptop, xbox, ps3,ps4, placi video. Astept raspunsurile dvs cu cele mai bune recomandari 

Guest maldii

Buget 8000 ron , eu am cerut niste recomandari deoarece nu tot ce este scump inseamna ca este si bun, si sunt incepator ,deci?

Deci ce? Ti-am dat mai sus un link spre un topic unde se discuta despre reballing si tot ce implica. Ori citesti macar ce scrie acolo, ori cumperi ce iti vine la mana. Iti fac eu rezumatul a ceea ce s-a discutat acolo: parerile sunt impartite. Cate bordeie, atatea obiceiuri. Tehnica evolueaza, principiile raman aceleasi. Daca nu ai idee despre ce se intampla in timpul unui proces de rebilare, o sa cumperi un gratar electric mult prea scump.

Edited by pinky

Guest maldii

@pinky Am inceput sa citesc dar vorba ta parerile sunt impartite sincer sa fiu imi place cum gandesti tu esti cam pe profilul meu ca sa zic asa , in mare parte stiu cam despre ce este vorba repar console de vro 5 ani dar vreau sa ma apuc de reballing pentru ca este mai bine si mai profi , eu ma gandeam la modelul Jovy er8500 dar am inteles ca pentru console nu prea ar fi buna

Nu conteaza ce statie am eu dar se pare ca colegul nostru doreste o statie reballing cat mai buna si eu de aceea l-am redirectionat spre un site de unde sa poata  alege dintre mai multe.Cat despre tine incearca sa fi om serios macar umpic si nu mai da raspunsuri la misto. http://www.elforum.info/topic/83399-schema-in-sprint-layout/page-4?do=findComment&comment=1354807

Pai eu cred ca nu ai ,da iti dai cu parerea asa precum curca-n lemne,exact ca si cu cablajele, lasa-i pe cei care chiar se pricep sa dea un sfat ,nu vezi ca nu te baga nimeni in seama ,ia baga ceva si despre particula lui Dumnezeu ,ca tre sa o sti si pe asta . 

Edited by manolo