Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Alecsander

Probleme cu incarcarea Seat Cordoba 2003 1.4 BBY

Recommended Posts

Va salut, de ceva vreme am probleme cu incarcarea pe al meu Seat.Simptomele sunt urmatoarele : incarca cand vrea ea si cand incarca baga maxim 14V ,o turez si imi scade in loc sa creasca, e ciudata treaba.Ideea e ca mi se aprinde in bord martorul de la baterie si cand se aprinde ,nu mai incarca. Am observat ca o lasam la relanti si "cupla" ceva, scadea relantiul de parca ii dadeam drumul la aerul conditionat , ca si cum se angreneaza ceva si imi scadea relantiul apoi iar se decupla, iar cupla....Am pornit-o azi de dimineata, martor baterie aprins , am mers ceva cu ea prin oras tot mi-a stat aprins, apoi trag 5 minute pe dreapta sa astept pe cineva, iau multimetrul si ma duc la baterie sa masor , 11.8V ,pac se aude ceva ,tremura putin motorul crestea incarcarea ,incepuse la 12.2 si a crescut pana la 13.8 la borne, a crescut treptat nu brusc. Mai imi si palpaie martorul in mers....nu stiu care e treaba.Bateria este un Bosch Silver S4 ,vechi de vreo 2 sau 3 ani maxim, nu stiu in ce stare mai este dar nu am avut probleme cu pornirea nici cand erau -20*C , pornea la sfert si acum cand nu incarca tot porneste imediat. Momentan daca o pornesc martorul e stins si incarca ,dar destul de slabut, daca merg cu ea are momente "random" cand incepe sa nu mai incarce.Ce poate fi ? Nu stiu nici vreun electrician auto bun la mine in oras ca sa apelez la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest costica59

Buna seara,am si eu o problema cu punerea unei rezistente in circuitul de incarcare si nu stiu daca rezistenta electrica are vreo importanta cu care capat trebuie pusa pentru intrarea curentului si care capat este pentru iesire si plecarea in circuitul masinei? Multumesc la cei care imi va da o indicatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut aceeasi problema cu incarcarea, nu am dat prea mare importanta, si intr-o zi am ramas fara baterie. De vina a fost releul de incarcare, pe care l-am si "disecat" dupa inlocuire.

Am constatat ca placuta metalica pe care era construit se dezlipise de pe radiator, probabil cand se supraincalzea nu mai incarca apoi revenea si tot asa pana cand s-a distrus.

Buna seara,am si eu o problema cu punerea unei rezistente in circuitul de incarcare si nu stiu daca rezistenta electrica are vreo importanta cu care capat trebuie pusa pentru intrarea curentului si care capat este pentru iesire si plecarea in circuitul masinei? Multumesc la cei care imi va da o indicatie.

Rezistenta nu are polaritate si nici intrare sau iesire, o poti monta in oricare din cele doua pozitii posibile.

De ce vrei sa montezi o rezistenta in circuitul de incarcare? Unde mai exact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@costi75 asa m-am gandit si eu ca e releul, dar imi era sa nu altceva defect si sa-l schimb degeaba...o sa caut unul nou sa vedem daca se remediaza problema.Rola nu poate fi, cabluri nici atat....ramane releul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines