Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
ycc13as

compresor aer trifazic

Recommended Posts

Bună ziua. Am cumpărat un compresor care nu pornește în sarcina. Motorul cred ca a funcționat la 380 v,dar dorel l-a modificat sa meargă la 220 v. Problema e ca motorul nu are suficient cuplu sa pornească în sarcina,presostatul funcționează,condensatori sunt noi,am reglat sa pornească la o presiune mai mica. Motorul pornește dar nu prinde viteza de sincronism și se încălzește. Ce pot sa îi fac?Dacă scot tot aerul din butelie și pornesc merge normal pana decuplează presostatul, la scăderea presiunii și cuplarea presostatului. Motorul pornește cu o turație mica sau bazaie.Motorul are 6 fire ieșite, îmi trebuie turație mica ,cuplu de pornire mare,alimentare de 220 v.Cum pot monta un condensator de pornire automat?

Link to post
Share on other sites

viteza  de sincronizm?ce scrie pe eticheta?parca era o supapa de sens intre butelie si piston -e buna? daca a fost proectat sa functioneze cu acest motor  legat la circuit electric  trifazat  acest motor alimentat monofazat va pierde din putere ,deci nu poate sa mearga- variante 

alt motor mai mare alimentat monofazat sau acelasi motor alimentat  prin convertizor de frecventa

intrare 230 monofazat  esire 230 trifazat

numai bine

Link to post
Share on other sites

Câteodată pornește bine, și nu are condensator pornire. Dacă îi pun condensator trebuie sa stau langa el sa apăs pe buton când cuplează.motorul nu are plăcută, e cu carcasa de aluminiu și compresorul în V.

Edited by ycc13as
Link to post
Share on other sites

Atãta timp cât pornește când e butelia goală,nu cred că e o problemă la motor.Cred ca e defectă acea supapă,existentă in presostat,cu rolul ca la atingerea presiunii maxime,și evident decuplarea motorului,să elibereze presiunea din capul(capetele)pistonului(pistoanelor).Când finalizează incărcarea,dacă supapa functionează,ar trebuii să se audă acel"puuffff",concomitent cu eliberarea presiunii.Și la un compresor nou,din comerț,dacă-l scoti din priză,inainte de a finaliza incarcarea,iar apoi il conectezi,s-ar putea să nu pornească,căci există presiune in piston.

Edited by Andrei Tabacaru
Link to post
Share on other sites

Am reglat presostatul sa decuplează la 6 bari și sa cupleze la 4 bari, câteodată pornește bine,alteori bazaie sau merge cu o turație mica, se aude când decuplează acel puf de eliberare a presiunii de la compresor către butelie. Am tot studiat și cred ca acei condensatori nu sunt corespunzători, îmi trebuie ceva mai mari,pe motor nu am nici o plăcută, condensatori sunt de 35 uf.Legăturile sunt în triunghi,dar ciudate sunt legăturile condensatorilor,nu sunt precum schemele de pe net. Exemplu^ u1 cu v1 și rețea ' w2 cu U2 și rețea ^ w1 -condensator -v2 ^ v2 -condensator -U2. Am deconectat tot și am bobine asa-u1 cu w2, v1 cu U2, w1 cu v2Am încercat alte legaturi și nu merge decât Cum am scris mai sus

Link to post
Share on other sites

I-ai pus doi condesatori, unul de pornire si unul de lucru?nu are condensator de pornire. Are decât de lucru de 35 uf legați Cum am scris mai sus. Nu am posibilitatea sa decupez condensator ul de pornire pentru ca motorul porneste automat

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines