Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Sign in to follow this  
cristi71

Ford focus2 sau Golf4?

Recommended Posts

cum de ceva vreme sunt pieton, am mai mult timp sa caut masini pe net..saracutul meu ford escort si a dat obstescul sfarsit, mai ales la tablarie..motorul are 300k si nu consuma gram de ulei..am un buget de maxim 3200 de euro si nu stiu ce sa aleg intre cele doua...eu sunt fan ford, dar nu prea gasesc decat diesel si ma cam sperie complexitatea motorului,plus ca mai toti mecanicii fug de el..voi ce sfat imi dati? multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi place mai mult fordul,e mai spatios,mai elegant..dar mai astept si alte pareri mai avizate,eventual de la colegi posesori al celor doua marci! as prefera parerea lui bibanu47 dar sunt convins ca e satul de cerut pareri d astea! asa sunt si eu cand mai ma intreaba cate unul de un defect..ma apuca damblalele, mai ales ca nu mai practic depanarea de ani buni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine nu ma intereseaza spatiul la varsta mea prea putin conteaza doar ca fiabilitate si intretinere este usor de intretinut pretul pieselor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta cu piese scumpe sau ieftine e un mit cand vorbim de cele doua marci! eu as inclina tot spre ford in privinta asta,din cate am citit pe net,golful pare ca e dacia din anii 90,care o pot repara toti mesterii! asa simplu sa fie? nu cred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Oltenita fug mecanicii de motoare diesel???  :26

Sunt foarte suparat pentru ce aud deoarece acolo m-am nascut in 1962 si am plecat definitiv in 1967 cand aveam 5 ani dar eu sunt convins ca ai discutat cu mancatori de fiare sau cu vreun "inginer" care nu stie decat sa desfaca la suruburi si sa se duca la magazie si sa caute o piesa similara cu cea care a demontat-o dar daca il intrebi sigur nu stie ce este.

Un motor diesel este de 1000 de ori mai simplu decat cel pe benzina,totul este sa ai pompa de injectie si injectoarele puse la punct iar motorul sa aiba o compresie acceptabila.

Cel pe benzina numai pe partea de aprindere te iau durerile de cap,ba e bobina,ba sunt fisile strapunse si fura curentul,ba face probleme vreo bujie,ba cade calculatorul ca a bagat tensiune mare pe el alternatorul si etc etc etc.....

Daca vrei sa ramai la Ford Focus te rog sa-ti iei unul echipat cu motorul de 1,8 dar TDDI nu TDCI pentru ca are injectie mecanica si nu  vinzi casa cand repari injectia,plus ca atat blocul cat si chiulasa sunt din fonta masiva si nu crapa chiulasele cum stie Golf-ul sa faca si nu este plin de senzori si electronica.

Este un motor foarte usor de intretinut cu bani foarte putini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dan voicu

Eu n-am avut decat motoare diesel,cu doua mici exceptii. O dacie, candva demult si ceva pentru off-roud care papau benzina.

Niciodata n-am avut probleme cu motoarele diesel. Unul ajunsese la 480 de mii km fara nicio interventie.

Mesterii care au ''preferinte'' sunt de evitat. Aia nu pot mai mult decat au prins si ei meserie,stagneaza la nivelul la care au fost si sunt.

N-am sa inteleg niciodata teama de diesel. Este extrem de fiabil si usor de intretinut. Cal de bataie.

Nu poti sa-i dai tu drum cat poate el duce.

Edited by dan voicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa fiu sincer, sunt undeva la 90 % spre ford..insa vroiam sa aud si parerea ta! de acum s au completat si cele 10 procente! si de data asta o sa ascult un sfat de la o persoana despre care stiu 100% ca stie ce vorbeste! multumesc! TDDI va fi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele alea le visez noaptea si de fapt motorul a inceput sa se fabrice in 1983 pe capacitatea de 1,6 si pus pe Escort,Fiesta si Orion apoi peste vreo 4 ani le-au marit cilindreea si le-au facut pe cele de 1,8 D si TD si le-au pus inclusiv pe Sierra si Mondeo pana in 1999 cand a aparut primul Focus.

In timp au suport modificari la distributie dar toate au fost fabricate pe doua distributii si anume :

-cel de 1,6 avea distributie pe 3 pinioane intre vilbrochen si pompa de injectie iar in partea de sus avea o mica curea intre pompa de injectie si axul cu came

-cel de 1,8 nu mai avea distributie pe pinioane ci ambele distributii erau pe curele,adica avea o curea intre vilbrochen si axul cu came si inca una intre vilbrochen si pompa de injectie avand pinion dublu pe vilbrochen.

-cel pus pe Focus a renuntat la una din curele si a folosit lant in ulei intre vilbrochen si pompa de injectie iar intre pompa de injectie si vilbrochen au revenit la cureaua cea mica folosita la motorul de 1,6 fabricat prima data.

 

Atat TDCI cat si TDDI sunt motoare similare,inclusiv distributiile decat ca au schimbat sistemul de injectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e ca nu prea sunt focusuri mk2 tddi...toate sunt tdci..mondeo sunt mai multe,insa mie imi place focusul..! daca dau cautare cu fltru la pret intre 2500 si 3200 gaseste numai tdci intre 2005 si 2007..am inteles ca si modelul diesel ALH  de la golf ar fi reusit.insa mie mi trebuie spatiu,masina mai maricica..

Edited by cristi71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti lua ALH de 1,9 care este pus si pe Skoda dar o sa vezi cat costa orice piesa care cade la el si cand spun piesa ma refer la un subansamblu care sa tina si el cativa ani ca de mizerii copiate frumos si tin 1 an de zile sunt satul.

Prima porcarie cand iti curge garnitura la capacul de culbutori si te duci sa cumperi ti se spune ca nu exista garnitura de capac ci capacul cu totul daca poti sa crezi asemenea aberatie cand el are garnitura detasabila dar n-o produce nimeni si sigur nu vrei sa stii cat costa capacul cu totul.

ALH este un motor reusit dar te omoara la pret anexele periferice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge o solutie romaneasca gen silicon de temperaturi inalte rezistent la solventi?

Intreb si eu.

E chiar nasoala treaba cu garnitura.

 

La coaja mea culbutorii asa sunt etansati, doar capacul cel mai de sus are niste pluta care dupa 5-8ani crapa.

Dar a doua imbinare e cu ceva mastic special etansata. Motivul este ca acelasi suruburi care strang chiulasa strang si acel capac, deci nu se poate pune o garnitura in plus ca ar compromite etansarea chiulasei.

Sau cel putin asta e teoria mea.

 

La pretul asta poti gasi si opel. E mai putin apreciat ca VW si in banii aia ai sanse sa il prinzi intr-o stare mai buna.

Practic asta e important, ca la 3000E ai sanse mari sa nimeresti peste un cazan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se degreseaza si se foloseste gasket fara nicio problema,asta le si fac ca doar nu oi fi nebun sa pun omul ca sa cumpere capacul de culbutori pentru o garnitura. :nerv

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine trebuie sa iau masina..sunt presat de timp..am de umblat putin prin tara.ma gandeam si la un Opel Astra G break..am fix 135 de mil pt achizitie..evident ca urmeaza restul..distributie,ulei,taxe..un astra gasesti pe la 2500 de euro..voi ce ziceti? eu tot la Ford ma gandesc,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

am ales,asta e optiunea mea.1,6 diesel,110 cai, an 2006, 220000 km verificabili, ford focus mk2 tdci! maine ma duc sa o iau, am scos pret bun, 2800, sa vad ce zice si testerul...am dat si escortul azi cu 200 de euro, ma doare sufletul, m am despartit de ea cu greu, ma carat 120 de mii de km numai ea stie ce a patit..

post-198416-0-47936000-1457352524_thumb.jpg

Edited by cristi71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines