Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cumparare autoturism


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 87
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

am condus cateva luni seat cordoba diesel din 2002 si vreau sa spun ca nu avea pic de rugina ,consuma putin , functiona tot pe ea avand in vedere ca era masina de serviciu si am 

inteles ca sunt si piesele ieftine,cine stie mai bine sa ma contrazica pt. ca nu vreau sa induc in eroare 

Link spre comentariu

 

In primul rand, si cel mai important, la Lexus IS200, ai tractiune spate, motorizari extrem de puternice pe model, si suspensii dintr-o alta lume cu cea a Opel. Asta inseamna o tinuta de drum particulara, pe care la o troaca germana vandabila, nu gasesti...  n-ai ce cauta cu tractiune fata pe sosele, dacat daca ai vreun hatchback de cumparaturi si mers la job. Asta daca te consideri sofer si barbat in acelasi timp... sunt si aici mici exceptii (Volvo, Focus ST, RS, etc.), nu generalizez, dar, pe banii mei, asta-i regula. Si sunt dovedite limitarile acestui tip de tractiune...

Fara exceptii, cand cumperi un automobil, vei studia trenul de rulare, tipul suspensiilor, motorizarile de pe model, dotarile, istoria marcii, valoarea de brand, seriozitatea producatorului, categoria din care face parte, in cazul japonezilor, ambitia nemarginita si orgoliul, onoarea, dorinta de a obtine un produs cat mai bun. Lexus s-a batut tot timpul cu cei mai grei nemti, si pe buna dreptate, locul lor e acolo sus.

DAca s-ar vinde la aceleasi preturi si ar fi la fel de usor de reparat jur ca as convinge vreo 2-3 loganisti si astristi sa isi schimbe masina. :))

In rest ce sa zic, Colin McRae s-a descurcat destul de bine cu un focus cu tractiune fata.

Si asa nu conteaza, la cat intervine ESP si ASR nu prea mai conteaza ce faci.

Link spre comentariu

Dacă vorbești de mașina de competiție, avea tracțiune integrală. Dacă vorbești de vreo demonstrație, am văzut demonstrații și cu Dacia 1310, care impresionau. Și totuși vorbesc de chestiuni de principiu, și vorbesc cu pereții de ani buni... Deși am dreptate.

Link spre comentariu

Bun. Arata-mi ce lexus intretinut gasesc la 5000E si cu maxim 2000E il mai tin in viata inca 5 ani sau mai mult. Si il repar fara sa stau dupa o piesa cu saptamanile, pana vine pe original.

La 5000E clar ca nu vine ca de nou. Toti visam rachete, dar cand e vorba sa tinem cont de un buget, apar probleme mari.

Esti ca un coleg care ma tot bate la cap sa dau mai multi bani gen 10-15mii pe masina, ca na, imi iau ceva mult mia fain.

Asa si?

 

Plus pe mine nu ma intereseaza teribilismele si nici pe initiatorul acestui subiect.

Prefer sa raman in viata si sa nu ii omor pe altii dandu-ma mare sofer si explicand cum sta treaba cu supravirarea si controlul unei masini pe drumurile patriei.

 

Am simulatoare, acolo in cel mai rau caz scap o injuratura cand nu imi iese schema.

Daca as fi pasionat mi-as lua a doua masina, pt circuit si as strange bani de acces pe circuit.

Link spre comentariu

Noi ne stim de atat de mult timp, si totusi ma consideri superficial. Crezi ca daca am o masina de 1.5t cu tractiune spate, si motor mai mare de 2000, ma face teribilist? Nicidecum. Crede-ma, urmatoarea masina a mea va fi Smart Fortwo. Iar pentru santiere o Dacia Logan Van. N-are nici o legatura...

Uneori alegem cu inima, sufletul, poate mai rational in anumite cazuri... nu stiu cum aleg eu, eu stiu ca am capacitatea sa aleg corect, rabdarea sa caut cu grija, si dreptul ca pe banii mei, munciti din greu, sa primesc ceva pe masura... 

 

Eu nu stiu de ce sunteti voi speriati de service, eu n-am facut ABSOLUT nimic la masina mea (o stii care), din 2010. A, ok, am schimbat fluide, filtre, placute, si inca un set de jante sport si anvelope, asta-i altceva. Te rog sa ma intelegi, cel putin in viziunea mea, e o chestiune de principiu, nicidecum legata de teribilism. Daca vreau teribilism, ma dau pe AMC, cum o fac cand ma apuca, sau scot motorul si ma sinucid. 

 

Discutia se reduce la variante, si am pentru tine N. Si tu totusi ramai la Opel, moment in care eu nu pot decat sa-ti urez mult succes in alegerile tale... sper sa fie una absolut originala, masculina, care sa te detaseze de multime.

Link spre comentariu

NomiKos, ma mir ca nu intelegi resorturile pentru care un om cu discernamant opteaza pentru o masina sau alta. Pe de alta parte toti avem de-alungul vietii capitole, capitolul Opel, capitolul Ford sau mai stiu eu ce. Optiunile se schimba in timp, cu sau fara regrete.

:rade: mi-aduc aminte din 1993 pana in 2007 am fost fan Fiat, au "murit" sub mine doua Fiat Croma D si TD si una benzinar turbo, nu m-as fi dat jos din ele pentru nicio alta masina din lume. Acum nu mai ma dau jos din L200 decat in alt L200. Care-i problema? Fiecare cu optiunea lui....

Editat de adrian lucian
Link spre comentariu

 

O Skoda Octavia la 5000€ probabil o gasesti la 100.000km (eu am gasit-o si mi-a placut dar nu rezulta schimbul de ulei la DSG la 60.000 si asta a fost unul din motivele pentru care nu am luat-o).

Mare noroc sa gasesti asa ceva in apele ei. Cand am luat masina, era si Octavia printre optiuni, dar asta asa ca sa vad ce ar fi de capul ei. Nu era pentru mine. Am optat pentru un Renault Megane III. Pretul de achizitie + inmatriculatul = cam aceeasi bani ca o masina mai veche cu cel putin 5 ani.

Link spre comentariu

Nomikos, eu n-am zis ca esti teribilist, am scris doar de ce nu ma intereseaza aceste aspecte pe mine. Eu nu ma duc repede decat pe unde se poate.

La stilul meu de condus poti sa pui un pahar cu apa pe bord si nu se va varsa. Totusi merg destul de repede, pe unde se poate.

De aici pana la a simti avantajele tractiunii spate, e cale f lunga.

 

Daca sunt N variante de lexus si mazde, te rog posteaza un exemplu, un numar de telefon.

Ca in Cluj nu gasesc lexus.

Cu 5000E am avut ocazia sa un opel intretinut ca pe copilul lui.

 

Raman la opel ca asta gasesc, dupa cum am explicat, in banii astia gasesc skode nedotate, sau dotate dar obosite bine si km manariti.

La opel pot spera chiar si la IDS, xenon, cruise control si scaune incalzite.

 

Am gasit un MB E240 din 2003, dar astept sa mai scada omul din pret. Momentan cere 5800 +1100E taxa, in scadere de un an de la pret initial 8800. Cica intretinuta la reprezentanta.

De scade la 5000E pretul masinii , consider ca e un semn divin si ma duc sa o vad, pana atunci il las sa fiarba.

La motor de 2.6 benzina nu se inghesuie lumea la usa.

Asta imi place ca e masina adevarata!

 

DAca Tu ai vinde mercedesul tau as fii impacat ca iau o masina buna! De ai vinde un lexus, asemenea, as stii ca e bun.

Asa am avut ocazia sa iau un opel, ca si ingrijit de tine. Dar intre timp omul si-a cam dat seama ce comoara are. :)))

Dar din piata ce sanse am?

Doar la ceva cu istoric verificabil ma bag.

 

IAr suma de 5000E e aleasa de mine pe considerentul ca mai mult nu merita sa dau pe o masina care va circula sub 10mii pe an.

Dar dotari vreau sa aiba, ca sa o tin multa vreme si sa pot spune ca am ce imi trebuie.

De opelul meu din 92 ar fi avut geamuri el, abs, clima si un motor de macar 150 cai l-as fi restaurat complet si il mai tineam inca 10 ani!

Cam asta sper de la urmatoarea masina.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări