Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
Sharky

Pareri Astra GTC 2007 1.9 cdti 150cai

Recommended Posts

Buna,

 

Am ocazia sa cumpar o astra H gtc 2007 1.9 cdti 150cai.

E a unui coleg de serviciu, dansul a schimbat volanta + kit ambreaj si a rezolvat definitiv problema clapetelor de pe admisie prin eliminare.

A mai bagat bani si in suspensia spate (care oricum e ieftina) si in kit distributie si curea accesorii cu ocazia clapetelor.

Filtrul de particule este eliminat.

Omul e de incredere, e pasionat de masini, cand a facut aceste lucrari nici nu se gandea la vanzare.

Vrea sa isi ia ceva racheta gen A5 sau TT, GTI, etc.

Cutia nu huruie, motorul trage fara probleme, porneste la -6C, testat cu mana mea.

In rest nu bate, nu troncane, destul de tzapana pe drum si cel mai important, garda la sol destul de mare cat sa ma duca pe drumuri proaste.

Rugina nu are nici pe, nici sub, nu avea nici acum 2 ani cand a cumparat-o dansul.

 

Defecte:

La teste nu pornea AC-ul, nu era destula presiune in instalatie. O va remedia el pe banii lui si voi testa inainte de achizitie.

Alternatorul nu incarca decat pana la 13.5V, idem, va rezolva el.

 

Optiuni mai elevate pt modelul si anii aia:

-tempomat

-navigatie si ecranul color

-senzori parcare

-sistem detectare roti dezumflate

-subwofer un pic mai scump, decent, pus in roata de rezerva ca sa nu ocupe loc.

-8 jante 17 GM de aluminiu, 2 modele, dar cauciucurile cam roase (probabil un set il vand si pun de tabla de 15 pt iarna)

- ESP (f important pt mine) si controlul tractiunii.

- tot felul care le-am uitat, dar neimportante dpmdv

 

Ce parere aveti?

Pe mine nu ma deranjeaza cele doua usi, iar opelul meu vectra A vechi de 24 ani parca cere sa fie schimbat.

Ce urmaresc la masina sunt sistemele de siguranta, sa fie de incredere (sa stiu clar ce cumpar, exclus bisnitari).

Sa ma duca si sa ma aduca, daca are macar 100 cai, mie imi ajung.

El cerea 5000E, taxa fiind platita.

 

Din cate stiu turbina mai cade, sau galeria de evacuare (care e legata de turbina) sau cutia de viteze necesita inlocuirea rulmentilor.

Astea le-as putea rezolva eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai uitat sa precizezi cati km (reali) are masina. 

 

Daca le-a facut recent, cade greu in balanta:

 

 

 a schimbat volanta + kit ambreaj si a rezolvat definitiv problema clapetelor de pe admisie prin eliminare.

A mai bagat bani si in suspensia spate (care oricum e ieftina) si in kit distributie si curea accesorii cu ocazia clapetelor.

 

Eu sincer as cumpara masina (daca ai incredere in el si ce ai scris este real). 

Edited by vlad_2770

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reali nu stiu. PE bord 170. Nu e primul proprietar.

Masina nu arata obosita pe interior, dar am vazut si la 250mii sa arate bine.

El a mers doar vreo 25mii din 2014. Reparatiile au fost facute in primavara, deci alea degraba nu mai cad.

Cred ca egr-ul e anulat, ca era prea curata zona, ori fusese curatit inainte.

A mai schimbat si altele gen baterie si maruntisuri.

 

In orice caz e masina actuala a omului, de care a avut grija si circula in continuare cu ea.Tipul are 24 ani, castiga bine, vrea alta masina care pe langa viteza sa ii aduca si confort si eleganta.

Nu mi se pare scump, dar nici ieftin, pare pretul pietei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este adusa din Germania masina nu putea sa aiba doar 150.000km in 2014. Un diesel face minim 30.000-35.000km pe an. Sunt masini care in 4 ani au peste 150.000km. Insa este un diesel si ai schimbata la ea: volanta +kit ambreiaj si ce ai mai scris (care totusi costa ceva - daca la momentul respectiv nu avea de gand sa se desparta de ea banuiesc ca nu a pus ce a gasit mai ieftin pe piata). 

Deci pretul nu este ieftin si este un pret corect pe care il dai pe o masina ca asta, insa te duci apoi tu pe banii tai sa schimbi macar distributia ca nu poti sa ai incredere in vanzator.  Asa tu o iei cu distributie schimbata si cu volanta schimbata (repet, asta ramane valabil daca tu ai incredere in aceste informatii).

Ai un set de jante de aluminiu in plus care macar 200 de euro fac (depinde in ce stare sunt). 

Deci per total esti sub pretul pietii dar nu e chilipir. 

 

Dupa cum vezi, raspunsul doar tu ti-l poti da in functie de increderea pe care o ai in aceasta persoana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia zic, cu km nu am idee cat sunt de reali, dar repet, momentan nu are probleme.

Depinde cine a avut-o. O cunostiinta din germania are un ibiza din 2006 cu 80mii reali pe motorina. Studenta, masina cumparata de parinti de noua, ea fiind singurul proprietar. Nu prea o foloseste.

As fi cumparat masina aia, dar e prea mica, plus taxa, plus ca nu o dadea la un pret mic, fiind constienta de valoarea ei reala.

 

Jantele-s ok, cauciucurile-s roase bine.

Incredere am, noi discutam de masini in pauza de masa, si cand a avut belele cu masina imi spunea ce a facut, cat l-a costat, pe atunci (primavara trecuta) nici nu se gandea sa o vanda.

De aia ma tenteaza asa mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te lasa dus de val...daca aveai asa multa incredere in acel coleg o luai fara sa mai intrebi, deci ai indoieli.Eu nu as lua o masina din Germania.Nu stii nimic despre ea, la 8-9 ani si o gramada de km o sa cada mereu cate ceva la ea.Chiar crezi ca se vinde de buna?Daca o cumperi e bine sa mai ai o mie de euro de rezerva!Asa cu 6000 € poti cumpara masina buna, inscrisa in RO, unic proprietar si Km mai putini!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pomenit de numarul de km pentru ca nu are motor de camion sa tina un milion de km garantat si daca nu ma insel motorul este "imprumutat" de la fiat si cred ca poate rivaliza cu unele motoare din grupul VAG care parca sunt imune la numarul de km. In Iasi sunt si benzinare fiat care au trecut de 300.000km iar proprietarii se lauda ca nu au umblat la motor. Eu mai merg cu taxiul si rar vad taxiuri logan fara 350.000-400.000km in bord. Bineinteles ca soferul  lauda loganul si zice: motorul este neatins dar ce baza pot eu pune pe ce zice el? 

 

Stiu ca tentatia este mare, mai ales ca sansele sunt infime sa gasesti cu 5000 de euro ceva mai bun si care sa nu pape bani in timp scurt. 

 

@spik sa stii ca nu sunt de acord cu afirmatia ta ca ala nu o vinde de buna. Daca intradevar ar fi asa, inseamna ca @Sharky s-ar lasa dus de nas si ala ar fi un viclean de prima clasa si a jucat bine "spectacolul asta" luni bune. 

@Sharky doreste sa stie cam ce probleme apar (sunt sigur ca deja a cautat pe net) si o parere in plus nu strica daca este dezinteresata. 

 

Chiar astazi m-am uitat la doua anunturi de pe olx: un lexus hybrid cu 112.000km din 2012 si un passat din 2011 cu 180.000km ambele aduse din Olanda. Din Olanda nu as cumpara masina pentru ca aia au obiceiul sa cutreiere UE in rulota si cum passatul in cauza cu 180.000km are carlig de remorcare prefer un passat din germania cu 250.000km din 2011 in dauna astuia cu 180.000km. In Germania multi merg cu masina la servici zilnic pe distante lungi si doar soferul in masina pe cand un olandez cand pleaca in drumetie pe langa rulota mai are si bagaje si macar sotia cu el. 

Edited by vlad_2770

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb pt ca acest coleg pana acum s-a codit daca sa o dea sau nu.

Din Decembrie ma tot abureste, acum in sfarsit s-a hotarat sa o dea, ca ceva racheta tot isi ia.

Bine, asa a fost sa fie, ca ochea un TT, pana sa il vada, se vindea. :)

Apoi s-a gandit la un 318i, dar ala nu tragea la fel de bine ca opelul, dar la confort era super.

AStea stiu sigur ca nu-s povesti, fiind vorba de oameni pe care ii cunosc si cu care lucrez zi de zi.

 

N-o iau fara sa clipesc pt ca e in doua usi si ca proprietarul tot amana vanzarea din motive obiective.

Sincer la banii astia nu am gasit de la prim proprietar decat in urmatoarele variante:

- fara atatea optiuni

- motoare mai putin puternice, nu-s vitezoman, dar macar o depasire sa pot face.

- masini mai mici gen Fabia

- logane

- fara atatia bani bagati in ele. E.g gasisem chiar un astra H, acelasi an, dar omul tinea de pret 5500E, de schimbat nu schimbase mai nimic important, iar distributia se apropia de termen. La km aia ma pot astepta la ambreaj sa se duca, suspensii sau alte chestii.

Doar un entuziast baga aproape 2000E in masina si apoi o da peste un an ca vreau ceva mai bun.

 

Daca e vb de pret vs fiabilitate cu 2000E imi fac opelul meu cu motor 1.6 c16nz ca nou si il las mostenire. Ca optiuni nu are nici el, dar macar stau calumea in el si e ieftin de reparat.

De inlocuiesc tot ce prind in mod sigur tine mai mult decat o masina de 6000E. Si asa in mare parte a fost inlocuit deja, de nevoie decat de voie. :)

Si asa circul sub 10mii km pe an.

Cam asta e motivul principal pt care am indoieli.

 

De pica ceva, se repara, asta este. Macar doua dintre reparaqtiile majore si operatii de intretinere le-a facut, deci la alea pot sa ma astept sa nu mai cada.

4 ani teoretic nu cere bani, si nu cred ca o tin atata. PRobabil de prind un pont de o masina mai normala, o iau.

Bag in ea bani in cauciucuri noi, ca tine de siguranta mea.

 

Am vazut ca un turbo costa vreo 2500lei SH sau 5000lei nou, sper sa nu fie nevoie totusi, o cutie tot vreo 2000lei, desi cred ca niste rulmenti stiu schimba si eu.

Alte defecte poate stiti voi, dar am inteles ca motorul in sine, pompa si injectoarele sunt trainice la motorul asta. Momentan nu da semne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am un amic care de vreo 7 ani s-a mutat definitiv in Spania dar pana sa faca asta cara si vindea masini pe relatia Germania si am vazut multe masini aduse de el care erau luate de la diferite persoane care aveau masina de serviciu dincolo si pe cea personala o tinea abandonata in garaj deci hai sa nu mai dam atat pe foc cu criteriul asta al km multi si al kilometrajelor aranjate?

Pe cealalta parte am avut ocazia sa segmentez un motor de 1.6  16V de Focus la 85.000 km,masina asta era in regula ca avea km putini dar in schimb a fost pe mana unui mancator de fiare?

De ce tot tipul cautam o femeia frumoasa si atunci cand ajungem cu ea in dormitor suntem descurajati pentru ca are kilotul murdar?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
O masina cu putini km si tinuta un timp in garaj nu se vinde ieftin, nu are rost sa ne imbatam cu apa chioara. Sa mai credem ca exista multe cazuri de acest gen .... mi se pare o copilarie. Oricum samsarii pretind ca numai masini de acest gen au de vanzare. Deja este stiut faptul ca mare parte din masinile din Germania care se vand sunt cu "dedicatie" pentru straiani (germanii care doresc sa isi cumpere o masina SH sunt altfel "tratati" pentru ca masinile ulterior cand sunt inmatriculate sunt verificate si daca au probleme vanzatorul o ia in freza). Deci este bine sa nu visam la chilipiruri pentru ca acestea sunt rare.
Stiu ca unele tari din vest au introdus de cativa ani un certificat Car-pass si traficarea kilometrajului se pedepseste insa  va mai trece ceva timp pana cand va fi valabil si in RO.
 
Toti cautam sa cumparam lucruri bune SH la pret mic si nu-i nici o rusine in a recunoaste asta. De aceea este util sa schimbam informatii (corecte) intre noi.
 
@bibanu47 din punctul meu de vedere cred ca este util sa va spuneti parerea (dumneavoastra stric personala) daca preferati sa cumparati o masina rulata in Germania cu x km in bord sau o masina rulata doar in RO cu un unic proprietar care are x/2 km (deci jummatate din km). Sunt sigur ca ati avut pe mana masini din ambele categorii si aveti deja trase niste concluzii. Cu toti stim ca cele mai bune concluzii se trag din practica. 
Eu personal as dori sa stiu adevarul despre taxiurile logan cu peste 400.000km in bord si care mai merg, mai ales ca aproapte toti km sunt facuti in oras si porniri mai dese ca un taxiu nu cred sa faca nimeni. 
Edited by vlad_2770

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! In principiu nu ar fii o alegere proasta raportat la pret.Dar problema este DPF OFF(eliminarea filtrului de particule) daca nu a fost facut bine si a eliminat ceva registrii din ecu aiurea la prima defectiune pe electronic sar putea sa nu-i mai dai de capat(defectiuni 0 si ea nu merge),am patit-o eu cu un FREELANDER2 si pana nu am ajuns cu el in reprezentanta sa-i rescrie softul original nu avea nici o eroare pe motor da nu pornea.Referitor la clapetele de pe admisie,merge si cu ele anulate da cine le-a pus acolo stie de ce,toate motoarele de OPEL de 2 l le au si nu trebuiau anulate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa speram ca nu e cazul. Defectiune i-a aparut primavara, cand a sudat clapetele si de atunci masina tot merge.

 

Eu astept omul sa imi aduca actele, jantele de vara si alte piese ce mai are.

Poate gasesc un om cu interfata opel sa imi diagnosticheze parametri injectoarelor, doar pt linistea mea. (Nu stiu exact daca cei la care am fost data trecuta s-au uitat la asta sau nu) Totusi la relanti mananca in jur de 0.5-0.6L/h dupa ce se incalzeste, deci injectoarele ar trebui sa fie ok.

 

De clapete ce sa zic, prea tarziu, dar parca mai bine sa le stiu sudate pt linistea mea, decat sa stau cu frica ca imi ajung in motor.

A merge motorul bine si fara turbulentele create de clapete. Alea oricum doar la relanti si sarcini mici lucreaza.

Dar as fi si eu curios la aportul real care il aduc, ca tare ma tem ca dpdv al utilizatorului final e la fel de irelevant ca si egr-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa speram ca nu e cazul. Defectiune i-a aparut primavara, cand a sudat clapetele si de atunci masina tot merge.

 

Eu astept omul sa imi aduca actele, jantele de vara si alte piese ce mai are.

Poate gasesc un om cu interfata opel sa imi diagnosticheze parametri injectoarelor. Totusi la relanti mananca in jur de 0.5-0.6L/h dupa ce se incalzeste, deci injectoarele ar trebui sa fie ok.

 

De clapete ce sa zic, prea tarziu, dar parca mai bine sa le stiu sudate pt linistea mea, decat sa stau cu frica ca imi ajung in motor.

A merge motorul bine si fara turbulentele create de clapete. Alea oricum doar la relanti si sarcini mici lucreaza.

Dar as fi si eu curios la aportul real care il aduc, ca tare ma tem ca dpdv al utilizatorului final e la fel de irelevant ca si egr-ul.

Eu am AUTOCOM si merge ok si pe opel se poate vedea corectia pe injectoare,consumul e bun.

Eu am AUTOCOM si merge ok si pe opel se poate vedea corectia pe injectoare,consumul e bun.

La motoarele euro3 si 4 EGR-ul  este important dpdv.al noxelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da, dar ca si utilizator final mai mult ma incurca EGR-ul decat imi aduce beneficii. Ca nu poluez, e alta poveste, dar trag din greu pt asta.

Fara EGR motorul ar fi mai curat si tare ma tem ca ar consuma un pic mai putin, mai ales la cele pe motorina.

 

Dar de clapete nu stiu ce sa zic, daca e sa o ia motorul pe ulei oricum am probleme mai mari :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia da, dar ca si utilizator final mai mult ma incurca EGR-ul decat imi aduce beneficii. Ca nu poluez, e alta poveste, dar trag din greu pt asta.

Fara EGR motorul ar fi mai curat si tare ma tem ca ar consuma un pic mai putin, mai ales la cele pe motorina.

 

Dar de clapete nu stiu ce sa zic, daca e sa o ia motorul pe ulei oricum am probleme mai mari :)

Nu-ti face probleme in privinta EGR-ului la motorul asta ca-i simplu de curatat desfaci doar 2 suruburi si nu stiu sa faca probleme ca WAG cu scapari de ulei,iar daca o ia pe ulei stai cuminte ca nu-nchid clapetele ermetic sa-l opreasca,solutia e tot in treapta a 5-a cu frana apasata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.