Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor in aceasta schema!

Guest Manuel Timofte

Recommended Posts

Guest Manuel Timofte

Sunt incepator, si as dori sa ma ajutati in legatura cu aceasta schema electrica sau poate imi oferiti o schema noua. As dori sa fac sa stea acest beculet din schema aprins timp de 4 minute si apoi sa se stinga permanent ce trebuie sa mai adaug la aceasta schema si am tot facut calcule pentru a calcula t1 si t2 in functie de R1, R2, C si nu reusesc de nicio culoare. help :84 

post-253073-0-36408800-1452630510_thumb.png

• Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Elison

3

• miron1947

2

• Marian

1

• spark

1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Comandat de aparitia tensiunii, sau cu un buton de comanda?

Configuratia prezentata de dvs. este de astabil.

Edited by miron1947

In schema atasata de d-l Elison, s-a strecurat o eroare, fara o conectare intre traseul dintre pinul 4(reset) la R2 cu traseul dintre pinul 8 la alimentare, montajul nu functioneaza.

Edited by miron1947

In schema atasata de d-l Elison, s-a strecurat o eroare, fara o conectare intre traseul dintre pinul 4(reset) la R2 cu traseul dintre pinul 8 la alimentare, montajul nu functioneaza.

Functioneaza exact asa cum este in atasament.