Guest andrey24 Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Salut,este vorba de un calculator de pe poma de injectie de la un opel corsa C 1.7 DI,aceasta problema fiind o "boala" grea a masini (toate 1.7 au aceasi problema),lipiturile de pe placa pica jos,se intrerup... Electricianul la care am dus calculatorul la reparat a zis ca e din cauza oscilatiilor de curent,adica: baterie proasta,dau sau primesc curent,cand dau la automat,o alta parere ar fi din cauza vibratiilor,calculatorul fiind montat direct pe pompa iar pompa (evident) pe motor.De partea cu vibratul....mut calculatorul in alta parte dar cu oscilatile de curent? Astept pareri. Multam Link to comment
Rx-Tx Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Partea cu oscilatiile de curent(daca ele exista) o rezolvi verificand bateria, sa fie in stare buna, verifici alternatorul si blocul de incarcare. Link to comment
Guest andrey24 Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 si daca vreau sa dau curent sau sa primesc? nu se pot evita? Link to comment
doru3160 Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Pt a primi,tocmai ti s-a explicat ce trebuie sa faci,iar ca sa "dai curent" nu ai decat s-o faci cu motorul oprit,daca zici ca ai baterie buna si te bizui sa pornesti pe altii...desi ma cam indoiesc de la asta sa se duca lipiturile pe acea placa. Link to comment
nicolaus Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Refa lipiturile,pune un radiator nervurat intre pompa si calculator,fii optimist si roaga-te.S-ar putea sa nu mai apara acelasi defect... Link to comment
Guest andrey24 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 @doru3160 asa mi sa spus...ca din acesta cauza se duc acele lipituri.. @nicolaus am dus calculatorul la un electrician si la reparat,acum merge fra probleme Link to comment
daniel_88 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Da, dar nu pentru mult timp. E o boala generala la opel-uri, am pe cineva care vine de 2-3 ori pe an sa ii refac lipiturile, i-am pus si o placa de azbest intre calculator si pompa si degeaba, tot se intrerup. Tind sa cred ca vibratiile puternice sunt cauza lor principala de se intrerup. Totusi sunt motoare diessel, si stiti cum vibreaza astea. O solutie cred ca ar fi mutarea calculatorului din acel loc si pozitionarea lui intr-un loc mai ferit de vibratii si/sau temperaturi mari. Link to comment
doru3160 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 @doru3160 asa mi sa spus...ca din acesta cauza se duc acele lipituri.. Ok,si eu daca-ti spun ca e din cauza ca ai mers cu presiune scazuta in pneuri,sau cu portiera deschisa,ma crezi? Link to comment
nicolaus Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Cele reparate de mine au tinut cel putin 1,5 ani. Daca iti spun ca se defecteaza din cauza aliajului de lipit made in China,pe mine ma crezi? Link to comment
daniel_88 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Nu te cred deoarece am aliaj de lipit romanesc, de acum 30 de ani. Nu am avut niciodata probleme cu aliajul, doar ca iti dai seama de cate ori a fost reincalzit cablajul ala, iti dai seama ca nu mai are mult pana la exfoliere... Link to comment
nicolaus Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Care afimatie nu o crezi?Ca a doua e o gluma Link to comment
amudsen Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Calculatorul e "imbracat" in silicon? Am avut o situatie asemanatoare acum 4 ani si am rezolvat prin refacerea lipiturilor si curatarea mufei de contact cu spray. Dupa aceea am vandut masina (dupa 2 ani). Nu am avut reclamatie pe tema asta. Link to comment
gabiferaru Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 EDU-ul nu e "imbracat": https://www.google.ro/search?q=edu+y17dt&espv=2&biw=1920&bih=1063&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyZON5InqxwIVIxByCh1rfQlp Defectul apare printr-un concurs de factori: vibratii, aliaj de lipire dubios, curenti, temperaturi. Am reparat de-a lungul anilor destule si tin bine-mersi si in ziua de azi. Link to comment
doru3160 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Cred ca vibratiile constituie doar un factor favorizant dar nu determinant.Aliajul de lipit e buba si o sa dau un exemplu de placa made in china,care nu e supusa nici la vibratii,nici la variatii mari de temperatura,nici la curenti mari,nici o legatura cu domeniul auto(e de la o centrala termica),deci n-ar avea teoretic nici un motiv sa apara ceea ce va voi arata in poze. Asta e placa dupa refacerea lipiturilor, si asta e detaliul care face diferenta Link to comment
Guest andrey24 Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 @daniel_88 eu cand mi-am cuparat masina avea 180k km iar acum are 277k km si o singura data am reparat calculatorul (in 3 ani)...nu stiu ce a facut proprietarul anterior...,cat despre cositor,tipul a zis ca a folosit ceva cositor cu aliaj de argint...a zis.... @doru3160 poi nu...de aia am apelat la voi @nicolaus sper sa nu fie si in cazul meu @amudsen nu...dar am vazut calculatoare la care era pus ceva "gel" in carcasa,modelul are cateva problebe ce-i drept,dar ce masina nu are? sunt destul de ieftine reparatiile,alte probleme ale modelului:senzor de la pompa de motorina,are scurgeri...se repara cu un lipici de 25 de lei si o mufa mama-tata,ceas panouri instrumente...contact imperfect la mufa(nu morneste masina)cureti mufa si o fixezi (initial are un joc) sau o lipesti..fir cu fir..si cam atat Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now