Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ce mulinete aveti?


Postări Recomandate

Salut, eu sunt pescar de calculator si in afara de ciortan, caras si guvid nu am prins, decat o data un fel de porc de 14.6kg. Sculele de pescuit le iau anual de la dec..lon, din cauza ca le suprasolicit.

Porcul de care spun l-am luat cu o prajina de 35g cu montura de guvid, intr-un loc in care niciodata nu s-a prins asa ceva.

Super sculele si super talentul nu sunt relevante la pescuit.

post-207585-0-04061100-1429372885_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Acele numere arata marimea tamburului ,cu numarul rulmentii?!! pai sa sti pe ce dai banii ,acum uni vinzatori se lauda ca au nespe mi de rulmenti, dar nu e semnificativ ,cam 4 rulmenti sint suficenti dar sa fie de calitate ,eu folosesc  okuma powerliner ,care se gasesc in diferite marimi,mie mi se pare o mulineta buna la un pret decent.

 
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

eu am shimano, e mare diferenta intre o mulinata mai scumputa si una de zece ori mai ieftina. Am trei Symetre si o Sahara, de la ei. Mai am un plueger si una abu garcia, dar nu se compara cu symetre.

eram hotarat sa iau si okuma la un moment dat, dar cand am pus mana pe demonstrator mergea ca naiba si mi-a pierit cheful. Un symetre e in jur de 100 de coco, exista mulinete si de 800$ si de 3$ sau 10$. Norocul nu tine cont de banii bagati in scule.

Link spre comentariu

Lasand la o parte tolerantele din fabricatie si pinioanele mai mult sau mai putin bune, o metoda de imbunatatire a mulinetelor este prin schimbarea rulmentilor originali. Chinezismele ieftine, au rulmenti chinezesti, normal! Inlocuirea lor cu rulmenti recuperati de prin tehnica de calcul veche, ma refer aici la harddiscuri, floppy, etc, originale din USA, le face muuult mai fiabile. Orice rulment american sau japonez, cu cateva mii de ore de funtionare, este mai bun decat stocatura noua chinezeasca.

Link spre comentariu