esu Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Va salut . Am schimbat compresorul de ,,tractor,, cu un alt tip . Nu cunosc cum se folosesc cele doua iesiri - sa fie parte din circuitul de racire cu apa-cele doua stuturi comunica intre ele . Astept raspunsul dvs . Va multumesc . Link to comment
ndc74 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 (edited) Avand in vedere ca pe capacul de chiulasa nu exista aripioare de racire cum se gasesc la cele racite doar cu aer, acele stuturi conecteaza compresorul la circuitul de racire al motorului. Nici fulia vad ca nu are aripioare de creat curent de aer pt racirea compresorului cum au cele racite integral cu aer, asa ca tind sa cred ca e racit cu apa. Este fulia lui originala? Acum daca e bine sa-l utilizati asa sau nu am experienta sa ma pronunt, dar pt durata lui de viata nu e indicat. Cele de tractor parca sunt alimentate cu ulei din sistemul de ungere al motorului. Acel ulei preia si din caldura lui si-l raceste. Cum aici nu aveti nici apa nici ulei sa-l raceasca, riscul de gripare este mare. Edited March 10, 2015 by ndc74 Link to comment
esu Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 Va salut Am rezolvat problema cu achizitia : motorului 2,2kw monofazic si o pompa compressor URAL 375 cu 2 pistonase Probleme de rezolvat : circuitul inchis de racier cu apa si circuitul de ungere cu o pompa de servodirectie recuperata . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now