Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Livand

Membru activ
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Fields

  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Livand's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Collaborator
  • Dedicated
  • First Post
  • Conversation Starter
  • One Month Later

Recent Badges

  1. @validae ala din america il vazusem si eu...nu ma incumetam sa platesc 30 usd pe transport +12 usd. @modorannu stiu cum ai facut de ai gasit aia pe bulgaria dar am si comandat 3 bucati. Multumesc muuuuult Si la multi ani tuturor, multa sanatate sa va dea Dumnezeu si tot ce va doriti!
  2. Salutare, Aveti idee, va rog, cu ce as putea sa inlocuiesc la o statie mai veche un final de tip AN313? M-a rugat cineva sa il ajut si am vazut ca acest model nu se mai gaseste si nici echivalentul lui. Multumesc anticipat, Liviu
  3. un mic update: Bateria inca functioneaza, Am facut o proba, dupa o incarcare completa am reusit sa pornesc masina de vreo 7 ori la rand, fara sa o las sa incarce alternatorul si cred ca mai avea curent pentru vreo 2 porniri. incepuse sa invarta mai greu demarorul. Desi calculatorul masinii taie toti consumatorii cand opresc motorul, probabil pentru ca scade voltajul, cred ca, in conditiile acestea de iarna ma mai tine pana la vara :). A stat ulterior si 3-4 zile nepornita. am masurat-o din nou cu un aparat. arata 30% din capacitate.
  4. Eu am avut si manuală inainte (un astra H 1.9cdti de 110 kw), si mie imi place un stil mai sportiv. Nu pot să spun că ii duc dorul, desi mi-a plăcut masina mult(m-am bucurat de ea 12 ani) insa la traficul din Bucuresti sunt mult mai multe avantaje. Dar si Craiova s-a umplut de mașini și calea București (parca asa ii zice ) e aglomerată si la voi...si se mai plânge lumea ca nu are bani. Hai că m-ai facut sa-mi aduc aminte de studenția mea cand alergam la curse pe pista actualului aeroport din Craiova. (Am fost student la Universitate) Revenind la...manuală vs automată eu nu cred ca as mai reveni la manuală tocmai datorită confortului pe care îl oferă o cutie automată. Si alea automate au mod sport, manual iar cutiile de ZF (de pe bmw) sunt cele mai reușite. (Au alte probleme dar nu pe.partea de cutie). Iti recomand sa faci un drive test cu o automată. O sa rămâi plăcut surprins. Si daca vrei sa ai un zâmbet de la o ureche la alta mergi cu o electrică daca ai ocazia (de exemplu un i3 care se gaseste la rîde sharing in Bucuresti)
  5. Era o glumă, sper ca totusi ai gustat-o. Mi-am dat seama ca la pornirea tras sau împins faci referire si de aceea am mentionat ca e automată. Sper ca nu am deranjat cumva cu gluma. Mulțumesc
  6. :))) bun sfat. O sa încerc. Inteleg ca, daca o pun in panta nu mai e nevoie sa o pornesc că isi ia avant la plecare si merge singură apoi. Fac si economie de motorină ;). Merg la costuri zero. Dar problema e ca fara motor pornit vine iarna si îngheț de frig. Dar iau un invertor de 220v si pun o aeroterma in masina ca sa rezolv problema. ...bine bine si cu nisipul ce fac ? Il pun in baterie ? ...mai glumim si noi. P.S. E automată.
  7. Am un power bank cu jump start in caz ca o sa faca figururi. As vrea sa trec si iarna asta cu ea...si poate amortizez si investitia in starter....+ ca eu sunt cam nostalgic cand vine vorba de piese originale de fabrica. Cum zicea @validaemai sus astea sunt alese "pe spranceana" si nu se gasesc in comert. Ma rog la mine clar trebuie inlocuita dar vreau sa aman momentul cat mai mult.
  8. Diesel, da. 520. 184. CCA măsurat saptamana trecuta era la 26%. (Din 900) as fi curios cat e acum...dar nu mai am acces la testerul respectiv
  9. Da, e bateria originală. Cu asta a venit mașina. Am citit pe undeva ca de prin 2004 Bmw pune numai AGM. A mea are 10 ani. P.s nu am start stop pe masina(F10-2011)
  10. Aaaa si inca ceva...bateria bolborosește pe toți elementii acum...lucru pe care nu l-am sesizat inainte decât la ultimii doi. Am citit ca tensiunea trebuie să fie 14.7 la AGM. Tot cu atât baga si încărcătorul (14.72l iar spre sfârșit in ultimele 2 ore baga cu 14.4. Daca aleg baterie normala(nu AGM) LA redresor nu trece de 14.4v niciodată. Pe masina cu toți consumatorii porniți AC, încălzire scaune, lumini, am 14.6 si 14.7-14.8 fara consumatori.
  11. Din ce spui tu inteleg ca eu nu am facut ceva bine. Cat a stat la incarcat peste noapte am pus capacele la loc. Capacele sigileaza deci la mine practic apa distilata nu a avut unde sa se mai evapore si in cazul asta densitatea este mai mică. Deci pana la urma cum sa fac ? Pun electrolit? Pun apa distilata? Ce cantitate sa pun ? Pana trece de placi? Apoi o pun la încărcat fata dopuri ca sa se evapore surplusul ? Am citit ca se completează numai cand e încărcată complet... Mulțumesc pentru raspurăspunsuri
  12. Asta era si problema mea...nu poti sa-i masori densitatea, nu stii cat sa pui...momentan, după o noapte la încărcat masina a pornit. Acum sa vedem daca si tine încărcarea. Pare sa nu-i fi făcut rău...dar nici noua nu e...vedem cum se comporta pe.masina in zilele urmatoare. Ca fapt divers la prima pornire voltajul a scazut pana la 9.97V. Ma asteptam sa nu se duca mai mult de 10.5v ...dar vedem
  13. Hai ca am desfacut-o. Acum ce o fi o fi. Am completat cu 20ml de apa distilata fiecare celula. Dar nu suficient cat sa depășească elementul. Se pare ca plăcile nu stau in electrolit ci au un fel de hartie intre ei care este îmbibată în electrolit, nu cufundata. Nu am completat cat sa treaca peste pentru ca inainte cand am miscat bateria nu se auzea niciun lichid in ea dar si de frica sa nu diluez prea mult electrolitul. Nu aveai cum sa il măsor nici daca aveam denasimetru sau cum ii spune pentru ca se vedea numai o izolatie umeda intre plăci. E prima data cand desfac o baterie si nici nu prea stiu principiul. Dar dacă pasta pasta aia alba e sulfatare se vedeau urme de sulfatare înăuntru dar nu pe placi. Ci pe barele alea de sus. Placile sunt negre.Acum dacă am stricat-o mai rau aia e. Am masurat si fiecare celulă, nu avea niciuna sub 2.1 V dar bateria era abia incarcata. Am pus-o din nou pe redresor. O las cat vrea CTEK-ul. Maine o sa o pun din nou pe mașină si aia e. Să-mi țineți pumnii. Poze mai jos... Am incercat cat am putut să nu contaminez dopurile , apa (distilata).
  14. A ajuns la starea asta dupa 12 ore, care nu mi se pare putin. Între timp a ajuns si la pasul 7. Nu stiu ce sa fac acum....Sa o las legată la încărcător inca o perioada (acum trage 13.6 cu 0.2A)... are funcția de menținere, sau sa il deconectez si sa o las sa stea pana maine. Iar maine o pun pe masina din nou. Oare care i-ar face mai bine ?
  15. Multumesc pentru răspunsuri. O sa mai incerc sa fac un ciclu de încărcare descărcare cu desulfatare sa vedem ce obțin. CTEK asta cică stie sa faca si desulfatare. Cand ajunge încărcătorul pe.mentinere/float il deconectez si o las sa stea o noapte. Ce consumator sa-i pun ca sa o descarc apoi? O legam la UPS, dar si ala are ceva si nu l-am reparat inca. Asta e statusul acum. De vreo 30 min e la recond( pasul 6). Bateria e calda, voltajul de incarcare creste incet si baga cu 1.6A
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines