Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Rammstein

Membru activ
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Fields

  • Location
    Urbia

Recent Profile Visitors

155 profile views

Rammstein's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Collaborator
  • One Month Later
  • First Post
  • Week One Done
  • Dedicated

Recent Badges

  1. Dacă faci bias pentru fiecare tub final în parte sau măcar pentru fiecare pereche, nu se pierde din nici o finețe, am ascultat Jadis și Mcintosh, PP cu tuburi in paralel, sunet de excepție. Este prea mic Raa pentru KT150
  2. Cele două tetrode 6R3P nu sunt echivalente cu două 6P3C-E sau 6P3C. 6R3P are Ug2 mai mică, în aplicații fără pretenții se pot înlocui cu 6P3C-E dar trebuie crescută Ug2. Am restaurat multe Priboi și știu ce vorbesc.
  3. Dacă mai apar ECC81, 82,83, E88CC, te rog să dai un semn, eu cumpăr en-gros
  4. Tot ce este produs în China s-a scumpit datorită transportului pe mare, dacă în 2019 transportul unui container HQ ( 87mc) costa 2400...2600$ acum a ajuns la 14000...16800$, cam toate componentele fiind fabricate în China.....
  5. Ca să fac o glumă, motorul ăla ar trebui să fie interzis pe piața, cu 400ml la 1000km parcă este motor în doi timpi, incredibil ce nenorociri de motoare pot fabrica unii, înțeleg ca un motor să consume 400....1000ml in 10000km dar in 1000km!!! Mai și specifică așa ceva în manualul mașinii! De râs...... motor eșec! La VW se segmentează motoarele cu alți segmenți, au recunoscut că unele motoare au segmenții praf, în special la motoarele de 2l turbo benzină.
  6. Eu am spus cu totul altceva, nu m-am referit la temperatură, am spus ceva de offset, un radiator poate avea 50 grade.... altul 55 grade Celsius, în funcție de factorul de amplificare al tranzistorilor de pe radiator, încă ceva, una este să îi faci pereche la Ic 10mA și alta la 1,7A! Este de preferat un radiator comun pentru cei doi tranzistori de putere, pentru echilibru termic cât mai bun..... părerea mea.
  7. Dacă nu ai tranzistorii de putere la aceași temperatură îți fuge în munți offsetul dacă este schemă PP, sau este cu un tranzistor de putere pe post de sursă de curent constant și unu amplificator? Așa zisul SE. Dacă este Hiraga sau ceva de la Nelson Pass ești la limită cu radiatoarele, tranzistorii o să îți stea la 50.. 55 grade Celsius.
  8. 1l ulei / 1000km...... ăla nu este motor, dacă mașina a fost cumpărată de nouă, de ce nu ai insistat la service cu garanția? Este anormal acel consum de ulei.
  9. Depinde unde o rulezi cel mai des, oricum...... în România consumul de carburant este sport național după golf , în orice discuție despre mașini..... prima întrebare este "cât consumă", la fel și când se cumpără sau vinde o mașină.
  10. 1 Dacă mașina nu mai este în garanție... ce cauți la un service de brand? Ai bani de dat aiurea? 2 Daca in talonul mașinii ai trecută o singură dimensiune pentru anvelope si dai de un polițist scrupulos rămâi fără talon, la fel poți avea probleme și la ITP dacă ai altă dimensiune a anvelopelor, diferit de ce scrie în cartea de identitate 3 dacă vrei jante pentru anvelopele de iarnă nu cumpăra de la dealer Toyota, dai cu cel puțin 20...25% mai mult decât dacă ai cumpăra jante de la dealerii care vând jante, anvelope, senzori de presiune. 4 acel hybrid este să fie, alți bani dați pe ceva inutil, dacă vrei ceva cu adevărat hybrid, altă dată caută o mașină cu plug-in hybrid, adică să îi poți încarcă acumulatorul, în trafic urban poți rula 40...70km doar pe electric.
  11. Mercedes echipează A și B class cu motoare Renault, colaborare pe dracu...... le este rușine să spună că nu au dezvoltat motoare de capacitate mică și o bagă pe aia cu colaborarea, este înțelegere tacită între Renault și Mercedes așa zisă colaborare, "colaborare" care este doar pentru cumpărător. La fel se întâmplă și cu Jaguar, Land Rover, Mini Cooper, a rămas doar numele de ei, folosesc motoare BMW, Ford.
  12. Toate firmele au externalizat producția de componente pentru mașini, în România se fabrică inclusiv cutii de viteze pentru mașini, nu mai vorbim de instalații electrice, stopuri, faruri, elemente de interior, acum mai contează unde sunt fabricate dacă sunt verificate calitativ de firma pentru care sunt destinate? Pot fi fabricate și în Uganda sau Peru
  13. Data viitoare când mă mai duc la Constanța o să îți arat că abea ajungi la destinație cu un Zoe! Adică în Constanța plecând din București. 400km sunt pe hârtie. Oricum...... electricele sunt făcute mai mult pentru traficul urban, dacă sari de 80...90km/h se descarcă repede acumulatorul.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines