Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

Gilbert Sparios

Membru activ
  • Content Count

    250
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Gilbert Sparios

  • Rank
    Membru
  • Birthday January 9

Profile Information

  • Locatie
    Hunedoara

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bateria veche. pai de-asta am schimbat-o, pentru ca ma gandeam ca o fi de la baterie. dar, nu era de la baterie. am mai dat si 380+taxe pe baterie..
  2. @valivoi nu ..sunt tot cu windows8.1 de cand l-am luat. dar...daca face in windows..ce drivere, ce windows...ce sa mai...ca e hardware ceva. practic, "boala" nu stiu cand s-a instalat pentru ca la mine pe masa aia cam sta tot timpul in priza. dar am vazut cateva saptamani in urma, cand s-a luat curentul ...ca dupa o jumtate de ora a inceput problema. am facut ceva masuratori si ceva mi se pare ciudat. Bateria, este practic un Li-PO cu 2 celule de 3.7V (desii ei mint cu nerusinare ca are 4 celule), practic..tensiunea la maxim incarcat ar fi de 4.2V. Problema incepe in momentul in care tensiunea pe acumulator este de 7.2V adica...3.6V/celula. Mie imi arata ca ar avea 88% in momentul asta. Pana la cat (tensiune) se descarca bateria asta in asa caz ? In momentul in care pun cablu de alimentare, imi sare tensiunea la 8V, problema dispare.. Acuma...posibil sa aiba doua circuite. Nu stiu ce sa zic de driver, mie imi pare ca merge undervoltage. ca si cand...ar trebuii sa aiba o ridicare de tensiune undeva, si nu se intampla..iar in momentul in care am pe baterie 7.2..nu mai e bine. nu gasesc o schema...nu prea ma pricep la laptop-uri dar...sper ca o sa rezolv cumva.
  3. o sa incerc. dar nu reactioneaza in vreun fel daca modific luminozitatea din hardware la laptop. adica...cand bateria e full, pana la sub 90% merge perfect. indiferent cat il stresez. cum a ajuns la 90% incep mici figuri apoi dupa 89% se instaleaza problema. ma gandesc ca driver-ul de led-uri vine primeste deja o tensiune stabilizata...nu direct de pe baterie. sau nu...? imi spunea cineva sa incerc sa pun un monitor extern sa vad daca face la fel...o sa incerc in prima faza asta, apoi sa vad pe unde o fi driver-ul de led-uri.
  4. ce driver sa mai verific daca el face si in bios branca. nu ai vazut in filmare ?... vezi minutul 3:46
  5. As vrea o parere de la voi in problema descrisa mai jos. Am considerat ca mai bine facem o mica filmare, o mie de cuvinte n-as putea sa explic mai bine decat in video. Mentiuni inainte de-a privii video. cumparat de nou, folosit 2 ani, neplimbat. model: Asus TP550L Laptop-ul nu are si nu a avut jocuri. Are carcasa metalica, componentele sunt tot timpul reci. Ventilatorul de-abia daca porneste vara sau daca in camera e foarte cald. acumulatorul l-am schimbat deja de cateva saptamani, in cazul in care o sa va ganditi ca e acumulatorul. problema apare imediat dupa ce acumulatorul scade sub 90%. nu am facut inca o expertiza concreta privind tensiunile pe acumulator in acele momente. problema nu are legatura cu frecventa de afisare este 60Hz peste tot, nici nu are optiuni sa pun alta frecventa. decat in mod expert, dar nu vad sensul. manifestarea o are in momentul in care "gandeste" sau face transfer. ca si cand...foloseste mai mult curent. cel putin asa-mi pare mie. nivelul de luminozitate nu afecteaza problema. inspectat pcb-ul nu se vede nimic deosebit, totul e perfect rece. doar GPU e putin cald, dar nu cred ca are mai mult de 40ºC. acumulatorul este rece, conectorul l-am dat deja cu spray..cu toate ca nu parea sa fie cazul...dar nah. gata vorbaria. va rog sa va lasati o opinie , daca aveti vreo experienta similara..orice parere e binevenita. PS: nu am reusit sa evit sa ma vad in efectul de oglinda al ecran-ului.
  6. Am demontat bord-ul mai tarziu ma pun sa relipesc piesele alea.. Mi-am comandat si o camera de-aia sarpe, sa incerc totusi sa intru pe sub mocheta fara sa trag de ea, sa vad eu ca nu e apa acolo. Oricum tot am zis ca-mi comand o camera de-aia cum lucram noi te miri cate ceva sigur o sa-mi prinda bine. Faker, vrei sa spui ca la mine nu e "conducta aia de scurgere acolo ? Pai si cum e ...? Direct in jos sau cum? Sau e la fel dar nu am masa acolo ? Am vazut, tot intr-un video ca sub scaun sofer am surub de masa, in zona calculatorului de confort..de asta ma gandeam ca poate are si in dreapta.
  7. pasta pentru smd-uri de pe tme ca de obicei.. sper sa merite.. deși plec la "drum" nu foarte încrezător..
  8. Sincer ? Daca as fi facut eu masina aia, nu era prea greu sa observi ca pe senzorii de la ABS ai miscare si la senzorul de viteza montat pe cutie nu, deci ai EROARE. Contraziceti-ma daca puteti. Dar nah.. S-au facut masini copiate cu bune si rele dupa un model standardizat. Am privit lipiturile la miscroscop, si nu am observat nimic neinregula. Mi s-a parut penibil sa ma pun sa re-lipesc componente care au lipiturile perfecte. Dar voi face asta, pentru ca prea mult ati dat-o cu lipiturile. Maine voi da jos ceasurile si refac toate lipiturile pana la ultimul rezistor, ma intreb daca se procedeaza in industria asta la fel si cu ECU sau senzorii de airbag. (ma refer la lipituri) Nu ma astept insa la vreo rezolvare. Stiu prea bine sa fac diferenta intre o lipitura buna si una care nu mai face contact. Dar in fine. In alta ordine de idei, nu stiu cum sa demontez mocheta aia gri, pentru ca e continua de la "pragul" usii pana peste consola...e foarte dificil sa ajung sa vad daca nu am apa acolo. Sunt prea convins ca am acolo umiditate. La masina mea au pus multa ambitie sa se inchida totul perfect acolo, si din asta cauza ai de demontat aproape tot ca sa ajung sub mocheta aia. Eu tot acolo am o banuiala.
  9. daca te uiti mai sus in primul post, o sa vezi poze facute cu pcb al ceasurilor. la mine, controlerul smsp este tht pe radiator, nu smd lipit. iar pe cealaltă parte sunt doar trasee. te rog sa te uiți mai sus. fără siguranță 15 nu merge deloc.
  10. nu stiu la ce șocuri te referi, dar nu asta contează. as vrea doar sa imi spui, cum la testele acelor din ceas prin vagcom totul merge chiar si in momentele in care vitezometrul sta mort. nu sunt aceleași lipituri? sper sa explici, altfel chiar nu are sens.. @ghitab mulțumesc pentru informații. in momentul in care ceasurile nu merg, nici pe vagcom nu am semnal, adica afiseaza tot acelasi lucru ca ceasurile. nu cred ca e de afișare problema. nici kilometrii nu se înregistrează cand problema. referitor la indicatorul de motorina. stiu ca e firesc sa oscileze când ma misc. dar nu sa arate zero, si sa aprinda becul de avertizare in giratorii, când de fapt am aproape plin rezervorul. undeva cam 80%. oricum doar într-o singura zi s-a întâmplat cu indicatorul de carburant.. o sa mai desfac odata la calculatorul de motor.. cu toate ca ceva imi spune si am următorul scenariu in minte. cand dau drumul la climatronic, o parte din apa provenita din condens, pe la scurgerea care e la picioarele pasagerului din dreapta, ajunge sub covor/mocheta aia groasa fiind nu se simte, si posibil acolo sa fie ceva la care ajunge apa. poate.. o masa comuna.. nu stiu.
  11. In elsa 6.0 nu am gasit aproape deloc informatii despre a mea masina. Informatii suplimentare auto pentru ELSA: Make: Skoda Year : 2007 Sales: 3U4224 Engine: BPZ Gearbox: GFL m-am uitat insa la alte masini si nu am vazut ce m-ar interesa. de exemplu o informatie simpla pe unde trece instalatia. altfel cum stiu ? trag tot afara sa "urmaresc" firele ? pai in ritmul asta nu mai ramane nimic. ETKA este doar ca sa gasesti codul de produs, alta informatie nu-ti ofera etka
  12. am gasit ceva.. Elsa 6 si etka7.x mari cat casa poporului, sper sa găsesc informații pe acolo si despre pozițiile reale ale cablajelor si punctele de unde isi iau masa.
  13. cel cu trei fire probabil are 12V, Masa, Output signal. Nu poate avea K line un senzor..el de-abia are cativa rezistori pe acolo. interesant daca zici ca cele cu doua fire intra direct in clustere. Asta ar explica de ce au clusterele si Signal Output la pinul 3. Si daca nu care ar fi ideea cu pinul 3 ? mufa albastra la clustere 3 -Speed signal - Ouput 28 -Vehicle travelling speed signal - input
  14. senzorul ala de pe cutie, pentru viteza...merge la ecu motor...? care este sub parbriz ? din ce-am vazut, skoda mea e cam 1:1 cu VW Passat B5.5
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.