Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

DanM

Membru activ
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Se poate si mai bine

About DanM

  • Rank
    Nou venit

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. eu am folosit pentru curele niste garnituri de turbosuflanta... au diametrul si ...grosimea apropiate si sunt dintr-un cauciuc roz rezistent la grasimi. Pentru garniturile idlerelor am luat din LIDL (nu e reclama...) o cutie cu O-ring uri de diferite diametre... cca 160inele, la un pret mic(vre-o 30lei) au dezavantajul ca sunt siliconate, deci trebuie degresate prima data. Daca vrei, pot pune la posta cateva la marimea respectiva. Just for a thanks... A!... cureaua de pe motor pe primul pinion este inca originala...
  2. Secundarul redus pt 8 ohm implică cresterea proporțională a diametrului sărmei datorata cresterii curentului lrin infasurare... P=RxIxI... In concluzie fereastra ocupată de secundar va rămâne constantă...
  3. Cumpăr role presoare pentru Rostov 105 S1, kashtan/Majak203, Tesla CM130 și Philips N4220... sau poate cineva poate vulcaniza cauciucul după o serie de cote... am rolele dar sunt îmbătrânite... Cu stimă, Dan Minciu
  4. Dupa 2 ore de cautari desarte, masuratori in te miri ce locuri, am facut o miscare gresita....si am impins putin motorul de cabestan... Atunci am descoperit ceva ce nu zice nici olandezul si nu e specificat pe nici un site... motorasul are ecranul(carcasa exterioara izolata fata de sasiu si dus cu fir la o masa pe care si-a ales-o producatorul...si minune! Tiuitul a disparut. Atunci am inceput sa misc motorul...in anumite pozitii reapare, in altele dispare. Fixarea motorului este facuta cu 3 amortizoare de cauciuc... Dar timpul si-a pus amprenta pe amortizoarele de cauciuc care au binevoit sa cedeze si unul din ele nu mai asigura izolatia ecranului fata de sasiu. Ca mecanic oricum nu-si mai faceau treaba. Deci am improvizat izolatie(saibe de plastic si tub termostrictiv pe suporti), am pus mai apoi amortizoarele mecanice(niste saibe de trecere din cauciuc alb) si gata. defectul s-o topit. e timpul sa ma apuc de inregistrare...
  5. Bun... am inlocuit si C701 din 6800uF/40V s-o facut 10000uF/50V... nimic...nici o imbunatatire... Mai caut...
  6. Buna seara, Am o intrebare pentru colegii mai experimentati: Incerc sa restaurez un magnetofon Philips N4420. La mecanica m-am descurcat, aproape bine, plimba banda bine in toate modurile(derulari si redare/inregistrare), franele actioneaza corect, banda se aseaza bine in role, tensiunea este corecta in banda in toate modurile.. Am ajuns la electronica: redarea pentru inceput... Calitatea sunetului de pe benzi preinregistrate este surprinzator de buna, de altfel ce-am citit in cartea tehnica m-a uimit: capete longlife, banda de frcvente redata la viteza 19.05cm/s 35-25000Hz... Problema pe care o am este ca indiferent de prezenta benzii sau de viteza de redare exista o frecventa in jurul a 500-800Hz la 19.05cm/s, se injumatateste la 9.53 si se injumatateste din nou la 4.75... suna ca un zgomot de perii sau din tahogeneratorul motorului de cabestan. Am schimbat pana acum cativa condensatori din stabilizatorul tensiunii de alimentare: C50(15uF), C51(68uF ), C52(33uF), C19(68uF), C205(330uF). Nu am inlocuit C701(68000uF). Am crezut ca zgomotul a aparut dintr-o slaba filtrare a tensiunii de alimentare urmata de propagarea zgomotului respectiv prin circuitele de alimentare ale preamplificatorului de redare. din pacate nu pot incarca toata schema... Inca o bucata...
  7. philips-ag9015-14.jpg.webp Intr-adevar este mai sigur sa ai lampile inchise in carcasa, dar ochiului place ... si cum spunea colegul Usilitelia(scuze n-am chirilice :)), cand ai un musafir, indiferent ca-i electronist sau nu, ramane putin surprins. Chiar profu' meu de electronica din liceu a fost surprins cand l-o vazut...
  8. am gasit ceva, traiasca Goagal... http://www.jogis-roehrenbude.de/Verstaerker/4xEL84-30Watt.htm
  9. ... mai interesant este capacimetrul...
  10. Daca tot se face OT in regim DIY eu as face infasurare dedicata de NFB, cu prize 0-4-16ohm si curent suportat 50-100mA, astfel secundarul de putere poate fi configurat "cum doreste clientul"(ce boxe avem princasa)...
  11. Pentru un final cu 6P3S eu am ales configuratia asta, bobinare pe toata latimea carcasei....
  12. EI96 semnifică lungimea I-ului=6x lățimea I-ului... echivalent cu codificarea românească E+I 16... lama centrala este 2xI = 32mm' fereastra și coloanele laterale câte 16mm fiecare... Scuze dl. Valderama, nu am văzut postarea Dvs.
  13. DanM

    THD-meter

    Problema diodelor varicap este capacitatea mica(25...50pF)... eu personal nu cunosc diode cu capacitate maximă de 300...500pF Așa că soluția condensatorului variabil cu 4 secțiuni mi se pare mult mai ... fabricabilă. Altfel, ar fi super-elegant lucrul cu 4 diode varicap+pot. multitură
  14. adica fix 50%... 20x1,5=30 sau 20x150%=30. Dar nu chiar dublu...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.