Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

Усилитель

Membru activ
  • Content Count

    332
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

150 core_reputation_level_5

2 Followers

About Усилитель

  • Rank
    core_member_rank_2

core_pfieldgroups_2

  • core_pfield_6
    SATU MARE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pt proiectul DVS ar cam ajunge dar merita putin facut mai lat , sa aiba si aspect "comercial " , la al meu cu ECL86 am folosit partea de sus de la un PC , am scos 4 nituri si gata .....plus cate o fasie din laterale , pt fata si spate . Partea de jos de la carcasa PC se poate folosi pt jos..... carcase se gasesc pe toate drumurile , mai nou se arunca in nestire .....la noi mai se organizeaza puncte de colectare ocazionale in fata catorva scoli din toate cartierele orasului ( cam de 3 x pe an ) pt deseuri electronice , lumea aduce tot felul de electronice ( primesti un bilet de participare la tombola / acum 2 ani am luat si eu un aspirator de marca cu zgomot redus si am ramas cu gura cascata de cate PC-uri , Laptop-uri sunt aruncate ( am vazut si TV uri LCD peste 1 metru......) eu cautam radiouri si orice cu lampi , dar nu mai gasesti....
  2. Gloria are CV cu aer , cele mici au dielectric cu folie de plastic ....am vandut zeci de CV NOS la Nosbazar ...apropo , cine a cumparat din cele cu demultiplicare mecanica , acelea au si 2 sectiuni pt FM...... Eventual careva coleg poate sa te "doteze "cu unul , a fost cine a luat 10 buc......da un anunt......Constructia unui distorsiometru cam intereseaza pe toata lumea ( care nu are inca unul...)
  3. Nici in statistici sa nu ai incredere ! Daca stai cu o buca pe o bucata de gheata si cu cealalta pe o soba incinsa , statistic esti 50% bine , dar in realitate te-ai fript la cur....!!! 100% ...
  4. Schema mea e pe pagina anterioara , pt stereo sunt 4+ 6 tuburi....chiar am probleme , la pornire si eu am contat pe 4+ 2.....Plus mai vin 2 pt alimentare cred ca vor fi 5u8C....eventual un "monstrul "cu aspect de obuz de aruncator de mine : VI3 70/32 Problema e ca "monstrul "consuma ceva curent , are nevoie de traf filament in plus ......si daca reusesc vreau ca " monstrul " sau cele 2 VU- metre cu tub sa fie rabatabile cu motoras , la pornire , si sa "se culce "la oprire....... Mai bine supradimensionati la min 2x A4 pe latime si cate juma lungime A4 adaugat la adincime.... , inghesuiala nu face bine.....
  5. validae cred ca se referea la citirea in impulsuri ca masurarea sa nu fie continua ci din timp in timp ex 8x intr-o ora cateva secunde pt minimalizarea corodarii.....
  6. @ daniels : Asta n-am stiut de iesire cu C ....am avut in timp mai multe sasie si toate erau E+I .....poate ale mele sunt modelul mai vechi. Cele de alimentare sunt deosebit de robuste, mergea TV-ul toata ziua , ars am vazut o singura data , ceva "meserias"a pus o siguranta extrahypersuper calibrata ( fir gros..... ) Primarul vreau sa pastrez , pe vremea aia si sirma de cupru era mai de calitate . @ tm07uxo : mersi pt initiativa , dar vreau neaparat alama , se potriveste mai bine cu scalele de la potentiometre , plus cu cupru s-au facut prea multe , si am capacele de OT iesire de cupru ,ajunge , daca pun mai mult incepe sa aduca a ceva de fiert alcoool... Inca ma gandesc sa fac pe strung la soclul fiecarui tub un radiator special din aluminiu , eventual innegrit ,ar fi ceva inedit , gaurile alea in jurul soclului arata naspa.....o sa fac una si vad cum arata .....
  7. Da , toata lumea crede ca masinile americane sunt puternice , dar pe vremea aia nu prea se gandeau la accidente , circulatia era destul de mica , viteza legala la fel , drumuri multe si largi...cabina era mare , doua longeroane pe care sta motorul greoi , dar in rest nimic deosebit , zone de deformare ,intariri progresive etc . Masinile americane au motorul mare , 4700cmc este considerat mic , am catalogul 1977 cu toate masinile fabricate atunci , puterea inafara de cateva exceptii ( masini sport , masini varf de gama cu care faceau si reclame la performante ....etc ) ajungea cu greu la 150CP , ei se bazau pe cuplu........ sunt destule videouri pe youtube care demonstreaza acest lucru , primul ce mi-a picat / a se excepta prima parte cea cu camionul , dar a doua una de acum vs una old.....se vede volanul care intra pina la git , deformarea maxima ,vs la chevroletul comun din zilele noastre...
  8. Locul trafului de alimentare a fost stabilit dupa cel de Temp , si oricum am numai unul ( mai cumpar unul la pret rezonabil , poate fac un amplif in stil identic dar SE ) parerea mea este ca pt OT este cam mare , dupa depasirea unei marimi incep sa se strice parametrii , mai ales la inalte.... Pt OT mai am 2 trafuri mari , 3 mijlocii , si mai cumpar de alimentare de la Majak/Kashtan .......au miez calitativ si ma atrage ca pe 2 bobine se poate face cu aceasi rezistenta pe infasurari ( absolut simetric pt PP ) Deocamdata am probleme cu baituirea , cu pensula iese prea "retro"parca scapat din razboi mondial/nu se gasesc usor pensule cu par moale si lung......cu compresor curge , am reusit sa diluez prea mult si cu un solvent care se usuca greu.......de la un meserias am primit idea sa incerc cu o bucatica de burete , incepe sa dea roade.......omul tot timpul invata.....
  9. Am citit pe un site de specialitate ( nu mai dau de el ) ca dupa cele mai noi determinari/masuratori practice , randament maxim se obtine cu un OT cu impedanta mai mica cu 20% fata de valorile cu care suntem obisnuiti de multa vreme ...... Poate de asta firmele care au facut cap-coada un amplif inclusiv OT ul , au experimentat practic (timp si energie / nu s-au bazat numai pe calcule ) traful de iesire pina la performante maxime ale amplificatorului . ( si este valabil si pt restul constructiei )
  10. Loganul a fost "lasat "din fabrica "slab" ca clientii mai exigenti la siguranta si cu ceva bani in plus sa cumpere alte produse Renault ,mai sigure gen Megane etc , dar si sa faca bani de la cei care au la limita pt cumpararea unei masini noi .O cunostinta a avut un accident cu primul Logan , cu o masina asemanatoare ( Opel mic ) strict 50km/h ( care normal este cu 5 mai putin , toate vitezometrele cu aceasta valoare indica mai putin ) pedalierul a intrat peste picioare ,a dat cu capul in parbriz cu toate ca era mic de statura ,avea centura pusa si airbagul a functionat ,masina sifonata rau .Si nu este problema de putin material ci de alegerea lui ( tabla moale vs tabla semioteloasa ,si de lipsa formelor corecte de amortizare /absorbtie soc ,zone de deformare progresiva ,intarire a locurilor vitale .Renault are tehnologia necesara ,dar nu s-a dorit implementarea.Doar de anul acesta Dacia = primul va fi noul Duster va fi la nivelul maxim posibil , de protectie a pasagerilor . Si totul este relativ , si cu jeepanul poti avea ghinion , vezi sofer tir adormit etc.....Baiatul tinar al celui mai renumit fotbalist satmarean a murit cu jeepul intr-o simpla curba unde a iesit in decor si s-a rasturnat , acoperisul fiind punctul slab la ele ......l-a strivit . Masinile muscle car americane atat de frumoase, puternice si la mare voga pe vremuri si mai nou sunt zero in caz de accident , se strivesc mai ceva ca Loganul..... Merita vazut si videoul in care un Renault Modus banal face praf un Volvo ,emblema sigurantei .....deci Renault daca vrea , stie , pacat ca cu Loganul ,romanii au fost luati putin de : "bun e pt ei ".... https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
  11. Multumesc pt ajutoare , dar am nevoie de mai mare ( 52x34cm ) ca partea de sus sa fie toata acoperita cu alama ,roata va fi lemn de mai multe esente ,unele baituite ,lateralele lacuite semimat , cupru va fi pe capacele trafurilor de iesire .Tabla de fier vine taiata ,si roata va fi cu alama gaurita , chiar daca trafurile de iesire nu se incalzesc ,pe acolo va fi un "horn " ( mai exact 3 - si traful de alimentare va avea roata ,peste care va veni un capac lemn nobil de forma "stadion "= sa intre traful 2xC core de Temp , acolo chiar trebuie racire ) care va face curent de aer care va raci si interiorul carcasei , evident si dedesuptul cutiei vor fi orificii.....Banda de alama gaurita va fi lustruita,usor lacuita.
  12. La o carcasa ce va fi deosebita am gasit si o schema interesanta .......
  13. "Renault Group a anunţat cu ce se va prezenta în cadrul Salonului Auto de la Geneva, iar pe lângă noutăţile Renault, vom avea parte şi de mult aşteptata Dacia Urban City car. Prima maşină Dacia 100% electrică va fi prezentată oficial pe 3 martie ca fiind un “showcar”, adică un concept ce se va transforma în model de serie din 2021. Această premieră vine cu un mesaj pe măsură: “Dacia devine electrică ! O avanpremieră a celui mai accesibil automobil 100% electric de pe piaţă, din lume.” Dacia Urban City car ar urma să coste aproximativ 15.000 euro, iar cu voucherele oferite de stat pentru achiziţia unui automobil electric am putea asista la preţuri de achiziţie de 7000 – 8000 euro. Prea bun am putea spune." (citat de pe gadget.ro /Cosmin Musat )
  14. franzm are dreptate , Xiaomi nu are conflicte , are licentele platite la toti , , sunt si ei inovativi si cum strategia firmei este ca sa fabrice si comercializeze cu profit mic face ca sa primesti mai mult pt aceasi bani ( Samsung este cu preturile mari , platesti si "marca "...) Si sa nu fiu off , un prieten care are un mic magazin de telefoane ,face si reparatii minore , a primit la reparat un Huawei mai scump luat de 6 luni de dinafara UE , mort de tot , a ziz ca-l depaseste , a trimis la reprezentanta din Bucuresti , fara nici o hartie ,si cu mentiunea ca plateste reparatia si a avut placuta surpriza sa primeasca telefonul reparat fara nici un cost inafara de transport..........caz fericit....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.