Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

iulian groza

Membru activ
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 core_reputation_level_3

About iulian groza

  • Rank
    core_member_rank_5

Recent Profile Visitors

105 profile views
  1. M-a luminat un fost coleg modelul este NIKO PD-350-20085-92 Franta si partea nasoală este ca nu pot face nimic cu el deoarece tot reglajul se face prin telecomanda , montajul este maro si albastru alimentare 230v si rosu cu albastru becul iar negru intrerupator . La faza culorilor nu va contrazic fiind amator mereu am crezut ca culoarea roșie este; faza respectiv "+" iar negru nul sau "-" O zi bună tuturor si multumesc !
  2. Nu ar trebui ca fazele sa circule prin roșu sau maro ? Eu pot sa alimenteze si albastru cu negru dar mi se pare ciudat sa bag faza pe negru sau albastru si sa las roșu și maro, doar dacă detectorul o fi de fabricatie englezească, numai aia sunt pe invers cu lucrurile.
  3. Da la 220v alternativ Este capsulat si in rasina
  4. Am incercat legătura si senzorul face ciclul normal adica îl alimentez se aprinde becul se stinge mai apoi dupa 2-3minute si cand detectează prezenta se aprinde dar nu se mai stinge iar până detectează prezenta nu mai clipeste in el liedul verde si cel roșu. L-am legat alimentare clasica maro faza si albastru nul pe 220v si becul l-am legat între negru si rosu si el face ciclul normal doar ca nu se aprinde becul pentru ca nu are tensiunea necesară (Are doar 120v ) apoi până detectează prezenta clipeste rar un led roșu și unul verde dar nu concomitent .
  5. Nu scrie nimic pe el doar un cod "1747R1" si mai are doua măscări pentru limitare rază de acțiune care au pe partea interioară care nu se vede atentat NIKO .
  6. Buna ziua ! Mi-a dat cineva un senzor de prezenta si din grabă l-am băgat în buzunar si nu am observat ca este diferit de cele din magazin. Are patru iesiri si este fara reglaj de lumina si timp respectivul electrician le monta pe niste holuri lungi de bloc undeva in Belgia. Am alimentat la 220v maro cu albastru dar pe negru si rosu am tensiune de 120v iesire pentru bec,dacă am incercat sa scot becul cu roșu și nul din albastru funcționează normal până la prima detectare de prezenta se aprinde dar nu se mai stinge. Acolo unde se montaj alimentat benzi de leduri, este posibil să alimenteze doar 120v la iesire ?
  7. Scuze pentru pauza a trebuit sa plec undeva . Cum facem sa va dau adresa va las numărul meu de telefon ?.
  8. BMS-ul este bun și cu 10 și cu 11 pini (al 11-lea se leaga la negativul bateriei), după schema. Important este sa suporte 42 V încărcarea și amperajul .
  9. Bateria este formata din 50 de celule Li-ion tip 18650 câte 5 acumulatori în paralel Dacă aveți e ok cât costa plătesc oricum pe Aliexpress în plus aștept cam 30 zile .
  10. Ca începător sincer nu am mai măsurat amperaj cu aparatul de măsură dar având borna pentru tatorul de plus separata și comutatorul la amperaj maxim 10Ah am zis ca acumulatorul fiind slab obligatoriu și amperajul nu mai este la 10Ah și am incercat. Bine ca nu s-a întâmplat nimic. Pe mine ma intrigat faptul ca bateria este strong dar dacă o bag pe bicicleta și pornesc doar din tasta de Power se aprinde doar ledul și se stinge imediat ca și cum ar fi curent 0. Pe de alta parte am zis în data trecuta ca dacă alimentez bateria de la sursa de 220V și dau Power funcționează complet și mersul la bicicleta și displayul de control . Din cauza asta cred ca nici controller-ul nu este stricat nici pachetul de acumulatori, rămânând doar singura cu suspiciuni placa de la pachetul de acumulatori . Am eliminat placa, siguranță de 20A avea și am montat bateria și-mi indica corect în bord nivelul bateriei am făcut și o tura cu bicicleta e ok. Acum rămâne de înlocuit doar acea placa și m-ar interesa sub ce denumire sa o caut pe net . Mufa de la placa are 10 pini
  11. Bună ziua revin cu aceeași problema cu bateria de 36V/10Ah ,în final nu cred ca este dusa . Astăzi am demontat-o și am măsurat doar pachetul de celule 18650 li-ion și are 39,7V și am încercat sa masor și amperajul cu aparatul de măsură care măsoară pana la 10Ah și mi-a topit instantaneu tartorul de la aparatul de măsură, în același timp s-a topit și lipitorile la conexiunea cablu-minus pachet unde am atins cu tatorul. Am legat doua becuri de far auto în serie și le-a ars imediat. Părerea mea este ca un acumulator terminat nu poate sa facă cele de mai sus, poate greșesc dar e posibil sa fie placa de protecție de la baterie de vina. Ma gândesc sa leg bateria la controller-ul bicicletei fără placa de protectie a bateriei.
  12. Mulțumesc tuturor pentru ajutor, bateria este de vina și va trebui sa o inlocuiesc . O zi buna .
  13. Bateria este li-ion încerc varianta sugerata și răspund
  14. Bună ziua, am o problema cu bicicleta electrica "qwik smart e" . Problema este ca nu știu ce sa înlocuiesc la ea, controller-ul sau bateria (36V/10Ah). Simptomele sunt urmatoarele: 1-bateria măsurată are 38,5V și peste 10Ah și cu toate astea când pun contactul din cheie tensiunea se taie brusc ca nici ledurile din display nu se mai aprind. Dacă o pun la încărcat pleacă de la trei din cele patru leduri și în doua minute arata ca este full. 2-controller-ul este estetic ok fără a exista posibilitatea de a întra apa în el deoarece în interior toată electronica este sub un strat de rășină transparenta. 3-cu alimentatorul în priza bicicleta funcționează normal. În final ma interesează ce sa înlocuiesc controller-ul care este ieftin (cca.150 lei) sau bateria care este mult mai scumpa (cam 150 euro) Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.