Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

Liviu Mace

Membru activ
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 core_reputation_level_3

About Liviu Mace

  • Rank
    core_member_rank_5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Inca un pas : ajustat gabaritul unei rezistente de 100 R si reamplasat , montat primul capac .
  2. Am ajuns in acest stadiu (lipseste un capac , suportul tiristorului si placa ce va contine cele cateva piese) . Suportul tiristorului este facut . Capacul celalalt cu tranzistorul si rezistenta sunt asamblate dar mai trebuie finisat si asamblat radiatorul . Radiatoarele se obtin prin taierea unuia dublu ca lungime si finisarea taieturii .
  3. Am facut rost de un tor de ferita D.ext=52 , d.int=30 , h=18 . Aprinderi am facut si cu 555 si cu bistabil dar ori se plafonau la turatii peste 3500 ori se incalzea traful ori 2N3055 .... Tiristori , diode am tot schimbat ..... Numai cele de MOBRA (avea direct ca) mergeau din prima fara probleme .
  4. Da , interesant ! Am retinut . Vine in cateva luni . China ? Teoretic virusul ar trebui sa dispara pana ajunge .
  5. Multumesc ! Povestea ca sa instalez eu deja vu ..... e cum am scris mai sus . Merg cu ce am deocamdata si intre timp cumpar inelul de ferita (stiu ca e D cca40) .....etc Am o multime de alte lucrari care asteapta + prietenii ..... PS : La Lastun anulasem capacul de distributie si pusesem o jumatate de bobina de inductie de Logan . Am gasit tipul inelului de ferita ОЛ25-40 cu dimensiunile : h=25 , d=25 , D=40
  6. Am cerut ajutor in prima pagina pentru gasirea datelor de la traful din "Electronica M" . Rog in continuare pe cei ce au gasit aceste date sa le puna pe site . Trebuie sa intelegeti ca nu toti ce au acces la net cunosc toate "chichitele" de a vizualiza ceva ce este stocat intr-un anume sistem ! Fiti intelegatori , nu fiti ca una din prezentatoarele TV care afirma : "-Toata lumea a mers cu avionul ...." Cunosc alte meserii (dupa cum se poate vedea din pagina mea de fb) , eu sunt tipul care am avut Lastunul bleu cu nr de DB de pe net , am Tula cu remorca omologata in circulatie ... Nu toti le stim pe toate ! Multumesc anticipat celor ce vor intelege .
  7. Multumesc ptr. informatie . Am modificat , si am facut alta schema cu 2N3055 . Are 352 Vcc iar prin strangerea mai puternica a celor 2 jumatati de oala s-a diminuat tiuitul . Practic datele trafului sunt pentru aceasta schema (inca nu am datele de la traful rusesc) . Lucrez sa modific carcasa pentru noua schema , montez convertizorul in carcasa si continui probele pentru partea de cmanda .
  8. Tiuie convertizorul (oala de ferita este stransa dar bobinajul nu este impregnat , carcasa este din plastic) . Am 290Vcc debitati pe un bec cu neon . Incerc sa cumpar un miez E55 si sa refac traful . E de durata . Sfaturi ?
  9. Un traf executat intr-o oala de ferita (din doua piese identice) este mai bun ca unul facut (cu aceleasi numar de spire si diametru) pe un inel (tor de ferita) cu acelasi diametru exterior sau tole E+I cu aceeasi sectiune (interioara) ? Oala de ferita poate fi asamblata cu un surub de alama prin centrul ei ? (exista o gaura D5)
  10. Va multumesc pentru informatie si pentru oferta . Incerc sa fac schema cu cat mai multe piese rusesti ( ptr. ca si TULA e tot ruseasca ) . Am o disputa cu cineva care are un HARLEY . "Daca-i bal , bal sa fie !"
  11. Am gasit si eu aceste caracteristici , am gasit chiar caracteristicile de proiectare care sunt vreo 10 dar eu nu le pot interpreta intrucat eu am facut o facultate mecanica . Multumesc oricum ! Am sa caut SB1100 sau BAT41 .
  12. Nu reusesc sa gasesc ce echivalent are dioda Д223А sau macar ce tip de dioda este (pare sa fie schottky) .
  13. Vreau o aprindere cu ridicator de tensiune (convertizor) pentru ca am avut pe MOBRA si cand am plecat 4 Mobre cu sotii si bagaje pe litoral , dupa 250 km ceilalti cautau benzina (mai aveau cca 1litru iar eu aveam 3,5 litri , din 13 litri . Cand facea bujia "ata" nu se oprea motorul , decat se simtea ca nu mai merge "rotund" . Bujii stiu ca nu am mai schimbat . Etc .... Cu poluarea , este un fas ; reclamele se fac numai cu masini mari (grele) cu motorizari de peste 200 CP , nu gasesti nicaieri carburanti bio (exemplu biodiesel) , vehicolele electrice sunt poluante prin tehnologia de fabricatie si reciclarea bateriei ..... etc . Eu am un diesel care consuma in localitate 2,5 l/100km (64CP) circul cam de 2 ori pe luna de ici colo si poluez , la mine pe strada circula numai masini mari zilnic (e drept mai noi) dar des . Pai nimeni nu a reusit sa-mi raspunda la intrebarea : De ce un om cu o pensie mica trebuie sa-si cumpere (din ce ?) o masina noua cu care sa circule rar pe distante mici ? ? ? Asa si cu TRABANTUL unui pasionat .
  14. Caut dar nu am gasit pana acum . Am facut la vremea respectiva aprinderi ca cea ruseasca dupa TEHNIUM si am pus la doi prieteni pe auto . Am vandut LASTUNUL cu una ca cea de mai sus , am mai avut una dar am dat-o unui prieten ca sa poata vinde DACIA 1300 . Am un montaj tot din TEHNIUM facut in 2000 cu o schema ca mai sus dar pentru multiscanteie care se "plafona" pe la 70 km/h la moto TULA . Iarna aceasta am demontat aceasta aprindere facuta pe oala de ferita (diametru 60) cu П217B si vreau sa pun o punte din KД105B sau UF4008 in locul celei din 1N4007 . Vreau sa am datele de la traful pe tor ptr. ca in caz de nereusita sa mai fac un traf pe tor (cu toate ca eu am incercat atunci pe un tor de 90mm) . Am tiristori KУ202H si incerc cu piesele din schema .
  15. Cer ajutor in gasirea datelor de la traf . Nu stiu unde sa mai caut ! ! !
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.